ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Leuk verhaal, heel goed gedaan, je kan heel erg goed oude en verwilderde zoo's bouwen. Ik hoop dat het goed komt met de everzwijnen . Het enige minpuntje dat ik kon vinden ( na heel lang zoeken) is dat bij een verwilderde dierentuin meer planten op het pad zijn gegroeid. Ga zo door Groetjes Niels
Datum: Woensdag, 01 Jun 2011, 23:03 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
nog verder het verhaal van de eerste dag in de oude zoo.
we lopen dus door weg van de kooi waar de beer zat. En we zien een grote plas water naast een bassin.
we gaan kijken in het bassin en zien dat het door de druk van de windhoos is 1 glazen/houten muur gebarsten en nu is er bijna geen water nog in.
Jeroen riep dat er een everzwijn zat iets verder, we konden niet terug gaan dus moesten we ervoor bij. we gingen direct erna een kooi inlopen en daar zouden we in de boom kunnen klimmen, want dat is de beste manier tegen everzwijnen.
hier gaan we binnen we zagen direct dat de boom door het dak was gegroeid dat was gewoon perfect. dan kon mijn prive helicopter mij van het dak komen halen.
wat ik morgen laat zien de heli brengt mij naar de camping waar al een deel dieren zijn opgevangen die later naar het opvangcentrum gaan. de 2de dag in de europese dierentuin.
de update gaat binnekort er zijn maar ik heb problemen met pc dus het zal eventjes duren een weekje max 2 weekjes.
Bericht veranderd door: dodo1995 - Vrijdag, 03 Jun 2011, 19:48
Datum: Zaterdag, 04 Jun 2011, 14:17 | Bericht # 14
0
Parkeerhulp
ja, dat leger was omdat in het verhaal ( zie je later wel meer van) zat ik bij het leger. en ik was een soort beste vriend voor iedereen daar. maar ik wou heel mijn leven al een dierentuin en op mijn 40ste komt mijn droom uit maar ik zal nooit het leger verlaten. en het deel limburg ging gesloten worden dus kwamen ze mij helpen.
binnekort krijgen jullie de camping plaats nog te zien waar waarschijnlijk ook plaats komt voor mensen die willen overnachten in de stad. die naar de dierentuin komen. en later in de vakantie zal de dierentuin al vernieuwd worden de eerste werken.
( in het echt ben ik 15 niet dat jullie denken dat ik echt 40 ben he.)
Bericht veranderd door: dodo1995 - Zondag, 05 Jun 2011, 13:23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, ik vind de verhaallijn vooral heel erg leuk en je bouwt ook leuk, alleen duurde het zeker wel lang met wachten tot de dierentuin overwoekerd was. Maar ja tegenwoordig kun je ook daarin heel erg goed bouwen. Jammer dat er nog wel wat loslopende dieren lopen, daar moet je voor oppassen het blijven toch wilde dieren. Maar ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 08 Jun 2011, 19:20 | Bericht # 18
0
Parkeerhulp
ik ga nog een update doen, het vervolg van de vorige keer toen ging de heli ons naar de camping plaats brengen. maar nu dat we er aan kwamen zag ik direct dat het nog moest vernieuwd worden want ik ga er een campingplaats maken voor mensen die van andere landen komen om te overnachten op de camping plaats waarvan ik de naam nog niet weet, maar ik weet wel dat de dieren de er nu zijn allemaal weggaan er komt alleen een kinderboerderij. nu is er een landingsplaats(vernieuwd), een grote waterval complex met wilde waterdieren zoals dolfijnen, haaien, zeehonden. maar grotendeels is afgezet zodat ze gevangen zijn en als het erop aankomt kunnen we ze verplaatsen en verkopen of zelf in de dierentuin gebruiken of natuurlijk naar een andere dierentuin verplaatse. Wat er nog is is een huis dat gerenoveerd is dit was een verassing door mijn makkers. dit wordt later waarschijnlijk mijn verblijf kort bij de dierentuin want het ligt maar 15min van de dierentuin met heli en 30min met auto. het ligt eigenlijk gewoon aan de andere kant van de stad daarom is met de heli het makkelijkste. En als laatste zijn er natuurlijk de tenten van mijn makkers en de andere legerkameraden. zij worden nu betaalt door de overheid voor hier te helpen, terwijl ze het eerste voor mij deden voor niks. ZOVEELSTE BETER HE.
hier zie je de heli die ons komt ophalen van het dak.
toen we aankwamen was er juist een andere heli vertrokken, want er zijn zo'n 23 helicopters aan het rond vliegen voor de dieren van het watercomplex en van de dierentuin naar het opvangcentrum te brengen. al deze heli's zijn van het leger of van het beschermingsinstituut.
toen de heli wou landen werd ik terwijl gecontacteerd door Jeroen die zei dat hij aankwam met de andere heli, en met 3 andere heli's die dieren komen ophalen dus dat betekent dat er geen tijd is om te landen zei ik tegen de bestuurder want hij wou gewoon landen. Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik wel via de kabel naar beneden kan.
de heli vliegt snel terug weg want de andere zijn in aantocht, en hij moet snel naar de basis in leopoldburg voor te bijtanken.
toen ik uit was gestapt was ik verrast door de verassing van mijn maten, ze hadden mijn persoonlijke eigen harrier hier geparkeerd. Ik was echt vrolijk de dag vandaag kan niet meer stuk.
het uitzicht van de landingsplaats op de berg. 1) eerst het meer van waar het water komt voor de waterval.
2) een deel dieren die gevangen zijn en die klaar zijn om naar de opvangplaats te gaan, naar het dierenhulp centrum in opglabeek.
een deel bewakingshonden ik heb er een foto van genomen voor dat ik naar mijn gerenoveerd huis ging want ik wou direct gaan slapen.
het gerenoveerd huis met de vlaggen van alle legerbasissen die meedoen, ik ben er echt trots op. slaapgoed
nu komt er waarschijnlijk geen update meer tot na de examens want ik wil dit jaar doorgeraken en ga dus geen tijd hebbn voor zootycoon deze maand. tot volgende update, en zeker tot volgende maand, ik zal wel nog online komen maar geen tijd meer om update's uittevoeren deze maand.
Datum: Donderdag, 09 Jun 2011, 13:56 | Bericht # 20
0
Parkeerhulp
welke, dat grote ( gerenoveerd huis) of andere dat grote wat je ziet op de laatste foto is gemaakt met museum download, ik weet wel niet meer waar ik dat heb gevonden.