Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

de europese dierentuin
mynameis
Datum: Woensdag, 15 Jun 2011, 17:39 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Haha, leuke verhaallijn met die oude zoo die je gaat opknappen :D . Ik ben benieuwt hoe het er uit gaat zien als hij vernieuwd word. Ik ga dit zeker volgen. :)
BerichtHaha, leuke verhaallijn met die oude zoo die je gaat opknappen :D . Ik ben benieuwt hoe het er uit gaat zien als hij vernieuwd word. Ik ga dit zeker volgen. :)

Bericht getypt door - mynameis
Toegevoegd op 15 Jun 2011 om 17:39
HighVoltage
Datum: Woensdag, 15 Jun 2011, 20:27 | Bericht # 22   
HighVoltage 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

welke, dat grote ( gerenoveerd huis) of andere
dat grote wat je ziet op de laatste foto is gemaakt met museum download, ik weet wel niet meer waar ik dat heb gevonden.

ja die bedoelde ik ja.
vind het echt een mooi verhaal zo.
Bericht
welke, dat grote ( gerenoveerd huis) of andere
dat grote wat je ziet op de laatste foto is gemaakt met museum download, ik weet wel niet meer waar ik dat heb gevonden.

ja die bedoelde ik ja.
vind het echt een mooi verhaal zo.

Bericht getypt door - HighVoltage
Toegevoegd op 15 Jun 2011 om 20:27
schoolio
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 19:04 | Bericht # 23   
schoolio 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

i like this story, and i like the jet
Berichti like this story, and i like the jet

Bericht getypt door - schoolio
Toegevoegd op 16 Jun 2011 om 19:04
dodo1995
Datum: Donderdag, 23 Jun 2011, 21:43 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Parkeerhulp

het weekend wat nu gaat komen gaat er een nieuwe update komen,
ik verklap een ding wat later duidelijk gaat worden. omdat veel mensen nu misschien denken dat in deze dierentuin veel dieren van europa worden gehouden maar het is niet echt waar, het was zo genoemd omdat het de grootste van europa was en nog steeds is. want eigenlijk bevatten de dierentuin 4 gronden. 2 gronden heb ik al de derde ga ik later kopen, en de vierde waarschijnlijk als de dierentuin goed draait ook.
dus ik hoop dat iedereen het nu snapt, jullie gaan ook zien dat de dierentuin veel is omgebouwd is geweest. Want in de verwilderde dierentuin zie je de dierentuin die 10 jaar geleden laatst is vernieuwd want 10jaar lang heeft die stil gestaan, de eigenaar heeft alleen 2 kooien bij gebouwd. en daarna niks meer gedaan. je zal ook zien dat de dieren in erge omstandigheden leefde veel dieren door mekaar.

nog veel later zal je zien dat ik de dierentuin vernieuw en dat er veel kooien weg gaan en vernieuwen en dat kost geld en tijd ( ook echte tijd)

dus deze hele planning is voor de hele vakantie, jullie zien het nog wel

LATERZZZ
Berichthet weekend wat nu gaat komen gaat er een nieuwe update komen,
ik verklap een ding wat later duidelijk gaat worden. omdat veel mensen nu misschien denken dat in deze dierentuin veel dieren van europa worden gehouden maar het is niet echt waar, het was zo genoemd omdat het de grootste van europa was en nog steeds is. want eigenlijk bevatten de dierentuin 4 gronden. 2 gronden heb ik al de derde ga ik later kopen, en de vierde waarschijnlijk als de dierentuin goed draait ook.
dus ik hoop dat iedereen het nu snapt, jullie gaan ook zien dat de dierentuin veel is omgebouwd is geweest. Want in de verwilderde dierentuin zie je de dierentuin die 10 jaar geleden laatst is vernieuwd want 10jaar lang heeft die stil gestaan, de eigenaar heeft alleen 2 kooien bij gebouwd. en daarna niks meer gedaan. je zal ook zien dat de dieren in erge omstandigheden leefde veel dieren door mekaar.

nog veel later zal je zien dat ik de dierentuin vernieuw en dat er veel kooien weg gaan en vernieuwen en dat kost geld en tijd ( ook echte tijd)

dus deze hele planning is voor de hele vakantie, jullie zien het nog wel

LATERZZZ

Bericht getypt door - dodo1995
Toegevoegd op 23 Jun 2011 om 21:43
HighVoltage
Datum: Donderdag, 23 Jun 2011, 22:08 | Bericht # 25   
HighVoltage 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

heey dodo.
ben zeer benieuwd naar de volgende update.
ben benieuwd wat voor je moois je er van maakt.
Berichtheey dodo.
ben zeer benieuwd naar de volgende update.
ben benieuwd wat voor je moois je er van maakt.

Bericht getypt door - HighVoltage
Toegevoegd op 23 Jun 2011 om 22:08
dodo1995
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 22:34 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ik ga vandaag al de eerste update doen, deze stond al lang vast, omdat ik de foto's al lang had. maar dus geen tijd met de examens gehad heb, doe ik het nu.

IK GA LATEN ZIEN HOE MIJN HUIS ER EEN BEETJE UITZIET: JULLIE GAAN NIET ALLES ZIEN WANT IK WIL NATUURLIJK OOK PRIVACY :D

als eerste de inkomhal van mijn huis

dit is als je in de inkomhal recht door gaat dan kom je in de lounge, waar op dit moment veel mensen komen die werken in de zoo en hier spreek ik ook af met belangrijke mensen.

hier zie je een paar gouden beelden die ik heb gekocht, wat een geluk dat mijn opa (mama's kant/ouders zijn gescheiden) toch rijk was .
want met het loon van het leger kon ik er maar 1 kopen en ik vond ze allebij mooi :D

de aquarium van de hamerhaaien die doorloopt tot 2 verdiepingen( grondverdieping, en de eerste verdieping) het zijn toch een schatjes ze doen niemand kwaad.

nu gaan we naar mijn lievelings aquarium de grootste piranha aquarium in de wereld.

deze zijn ook schatjes, want als ik problemen met iemand heb is het zo opgelost hij/zij zal niet meer terug gevonden worden.

Added (29 Jun 2011, 22:34)
---------------------------------------------
er komt nog wel een nieuwe update maar ik ben druk bezig met, mijn punten (kijken welke school volgend jaar)
fuif die mijn jeugdbeweging organiseert voor de 26ste keer
mijn 16de verjaardags fuif
en de 18de verjaardagsfuif van mijn beste vriend

Berichtik ga vandaag al de eerste update doen, deze stond al lang vast, omdat ik de foto's al lang had. maar dus geen tijd met de examens gehad heb, doe ik het nu.

IK GA LATEN ZIEN HOE MIJN HUIS ER EEN BEETJE UITZIET: JULLIE GAAN NIET ALLES ZIEN WANT IK WIL NATUURLIJK OOK PRIVACY :D

als eerste de inkomhal van mijn huis

dit is als je in de inkomhal recht door gaat dan kom je in de lounge, waar op dit moment veel mensen komen die werken in de zoo en hier spreek ik ook af met belangrijke mensen.

hier zie je een paar gouden beelden die ik heb gekocht, wat een geluk dat mijn opa (mama's kant/ouders zijn gescheiden) toch rijk was .
want met het loon van het leger kon ik er maar 1 kopen en ik vond ze allebij mooi :D

de aquarium van de hamerhaaien die doorloopt tot 2 verdiepingen( grondverdieping, en de eerste verdieping) het zijn toch een schatjes ze doen niemand kwaad.

nu gaan we naar mijn lievelings aquarium de grootste piranha aquarium in de wereld.

deze zijn ook schatjes, want als ik problemen met iemand heb is het zo opgelost hij/zij zal niet meer terug gevonden worden.

Added (29 Jun 2011, 22:34)
er komt nog wel een nieuwe update maar ik ben druk bezig met, mijn punten (kijken welke school volgend jaar)
fuif die mijn jeugdbeweging organiseert voor de 26ste keer
mijn 16de verjaardags fuif
en de 18de verjaardagsfuif van mijn beste vriend

Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 22:34
NielsG
Datum: Dinsdag, 05 Jul 2011, 08:30 | Bericht # 27   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ziet er weer leuk uit. Grappig dat je je eigen huis laat zien. Alleen ziet de grond er bij de hamerhaaien en beetje raar uit.
Ga zo door. :D

BerichtZiet er weer leuk uit. Grappig dat je je eigen huis laat zien. Alleen ziet de grond er bij de hamerhaaien en beetje raar uit.
Ga zo door. :D

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 05 Jul 2011 om 08:30
floris007
Datum: Dinsdag, 05 Jul 2011, 11:10 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens
Groep: Blocked

Vrijwilliger

ik zou bij de piranha's het eten weghalen en meer beplanting bij doen
hoeft niet, mag wel

Floris'%)
Berichtik zou bij de piranha's het eten weghalen en meer beplanting bij doen
hoeft niet, mag wel

Floris'%)

Bericht getypt door - floris007
Toegevoegd op 05 Jul 2011 om 11:10
krieke668
Datum: Woensdag, 06 Jul 2011, 17:56 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

prachtige zoo, super mooi gemaakt met die aquarium in het gebouw
maar die letters, ik wist niet dat ze ook in het wit bestaan, ik heb ze in het blauw
(als ze nog tevinden zijn: waar??)
B) :p :D
Berichtprachtige zoo, super mooi gemaakt met die aquarium in het gebouw
maar die letters, ik wist niet dat ze ook in het wit bestaan, ik heb ze in het blauw
(als ze nog tevinden zijn: waar??)
B) :p :D

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 06 Jul 2011 om 17:56
dodo1995
Datum: Woensdag, 06 Jul 2011, 19:53 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

dankuwel iedereen voor de goede reactie's en de tips
en @krieke668 ik heb ze bij zeta desings gevonden, er zijn 3 soorten kleuren maar je kan maar 1 soort tegelijk in game gebruiken, als je eerst blauw hebt en dan wit wil dan verwijdert die blauw vanzelf zo is dat toch bij mij

Added (06 Jul 2011, 19:53)
volgende week zal er een nieuwe update komen, maar niet van de europese dierentuin maar van speciale kooien die ik heb gebouwt

het zal wel natuurlijk nog altijd met Dodo te maken hebben ik geef al een tip

Dodo gaat bij mensen op bezoek,
1) die veel geld hebben
2) mensen die mooie kooien hebben ontworpen en die zelf hebben laten bouwen ergens
3) bij een paar dierentuinen waar hij is uitgenodigt, voor de beste kooien de bekijken en vooral ijsberen kooien.

de tip is 1 van deze punten ga ik doen hier is het antwoord (15+20-30+90+100/10-102)

HET ANTWOORD MOET JE ZELF UITREKENEN :D

Berichtdankuwel iedereen voor de goede reactie's en de tips
en @krieke668 ik heb ze bij zeta desings gevonden, er zijn 3 soorten kleuren maar je kan maar 1 soort tegelijk in game gebruiken, als je eerst blauw hebt en dan wit wil dan verwijdert die blauw vanzelf zo is dat toch bij mij

Added (06 Jul 2011, 19:53)
volgende week zal er een nieuwe update komen, maar niet van de europese dierentuin maar van speciale kooien die ik heb gebouwt

het zal wel natuurlijk nog altijd met Dodo te maken hebben ik geef al een tip

Dodo gaat bij mensen op bezoek,
1) die veel geld hebben
2) mensen die mooie kooien hebben ontworpen en die zelf hebben laten bouwen ergens
3) bij een paar dierentuinen waar hij is uitgenodigt, voor de beste kooien de bekijken en vooral ijsberen kooien.

de tip is 1 van deze punten ga ik doen hier is het antwoord (15+20-30+90+100/10-102)

HET ANTWOORD MOET JE ZELF UITREKENEN :D

Toegevoegd op 06 Jul 2011 om 19:53
Search:

Hosted by uCoz