Bemters' Zoo (voormalig SeBeK) Op het ZTSF had ik een zoo, een zoo zonder veel downloads, want ik had een
probleem met .z2f bestanden. Daar baal je natuurlijk van als daarmee de mooiste downloads zijn uitgerust. Ik stopte met de zoo. Lang zelf geprobeert om het op te lossen. Niet gelukt. Maar natuurlijk kwam er hulp, Raymond(hoek) heeft me gigantisch goed geholpen met
het probleem. Want daarvoor heb ik het zelf al geprobeerd, en Ruud heeft me ook
al een tijdje proberen te helpen, allebei zonder veel succes! Maar nu Raymond me heeft geholpen,
kan ik net als jullie genieten van de mooiste downloads. Ik ben als een gek gaan downloaden, alles gedownload van Sophietje en Ruben, goede hacks, sommige dingen die niet waren gelukt met self-
installer, en alles wat ik nog kon vinden van Vogelfreak (ze is namelijk gestopt)! En ik had door dat ik zoo-tycoonen weer leuk vond! Ik verlangde naar mijn grote succes, SeBeK! En nu heb ik alles uit de kast getrokken om het te verbouwen! Ik werd wakker toen het bijna klaar was, kopje koffie zetten, en wat ik toen zag ik de plaatselijke krant :
Nou, daar had ik een interview voor gegeven, samen met Raymond (Hij is Hoek en ik Bemters)!
Maar dat stond al een week van tevoren in de krant, terwijl het pas twee dagen er voor mocht verschijnen! Maar ja, niks aan te doen!
Ik ging verder met bouwen, en het liep uit!
Ai, maar ik ging ervoor, en dit is het!
Om nog terug te kijken, dit is een link: http://www.superzt.ucoz.com/forum/16-203-1
Maar we beginnen,
Aan de rechter kant (waar eerst de bevers waren) zijn nu de kleine Tenrecjes:
Even een foto van de schattige beestjes van buiten...
en van binnen...
Je zag net dat aan de overkant de Witstaartherten zijn, hier zijn ze:
En even ergens anders fotograferen:
Als we doorlopen zien we een deur:
Daarachter is een opleidingscentrum...
en een mest hoop :dots: ...
Maar natuurlijk woon ik hier ook, met mijn honden...
en dit is mijn zonbijbouw...
Als we de poort weer uitgaan zien we het giraffenverblijf:
Even van dichtbij
:
Je zag misschien al een gebouw, en dat is het binnen verblijf, waar we de volgende keer mee verder gaan:
Even een overzicht vanuit de lucht( met de plattegrond zien jullie te veel dingen
):
Hopelijk hebben jullie genoten!