Tigrisia (Klein vraagje!)
Kampffussel@ZTabc
Datum: Dinsdag, 30 Jun 2009, 16:00 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
very good job! The exebit of the Fenneks is a dream
Bericht very good job! The exebit of the Fenneks is a dream Bericht getypt door - Kampffussel@ZTabc Toegevoegd op 30 Jun 2009 om 16:00
Urs1997
Datum: Vrijdag, 03 Jul 2009, 15:35 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
heel mooi
Bericht heel mooi Bericht getypt door - Urs1997 Toegevoegd op 03 Jul 2009 om 15:35
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 03 Jul 2009, 16:44 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Urs1997 Waarom vind je deze dierentuin mooi? Leg eens uit en dit valt onder spam. Dus, let op wat je doet. Zonnige groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Urs1997 Waarom vind je deze dierentuin mooi? Leg eens uit en dit valt onder spam. Dus, let op wat je doet. Zonnige groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 03 Jul 2009 om 16:44
schattentiger
Datum: Zondag, 05 Jul 2009, 18:59 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
The exibits are great! Yeah, with me its the same. I begin building and then I lose the fun and build the next one^^
Bericht The exibits are great! Yeah, with me its the same. I begin building and then I lose the fun and build the next one^^ Bericht getypt door - schattentiger Toegevoegd op 05 Jul 2009 om 18:59
Laurens
Datum: Zondag, 05 Jul 2009, 20:05 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
De verblijven zien er prachtig en ruim uit
Bericht De verblijven zien er prachtig en ruim uit Bericht getypt door - Laurens Toegevoegd op 05 Jul 2009 om 20:05
LAwrence
Datum: Woensdag, 08 Jul 2009, 10:49 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Well, it´s unusual to build such a zoo. But a very good idea. I will remember it.
Bericht Well, it´s unusual to build such a zoo. But a very good idea. I will remember it. Bericht getypt door - LAwrence Toegevoegd op 08 Jul 2009 om 10:49
Frank
Datum: Maandag, 13 Jul 2009, 11:25 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Klein vraagje! Ik heb jullie de vier hokken laten zien na het vijvertje. Maar ik vraag me af of die van jullie weg mogen. A. Ja, ik vond ze toch niet mooi! B. Wel verbouwen, dus iets groter maken als er te weinig ruimte is voor de nieuwe bewoners van het hok! C. Zo laten als het is, het zelfde biosysteem, dezelfde dieren, alleen inrichten met nieuwe objecten (voedsel, speeltjes etc.)
Als je reageert met de letter (A, B of C) graag ook je reden!
___Added (Maandag 13 juli, 11:50) ___ Stemmen gaat via PB! Dus niet hier graag!
Stem gerust!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Maandag, 13 Jul 2009, 11:51
Bericht Klein vraagje! Ik heb jullie de vier hokken laten zien na het vijvertje. Maar ik vraag me af of die van jullie weg mogen. A. Ja, ik vond ze toch niet mooi! B. Wel verbouwen, dus iets groter maken als er te weinig ruimte is voor de nieuwe bewoners van het hok! C. Zo laten als het is, het zelfde biosysteem, dezelfde dieren, alleen inrichten met nieuwe objecten (voedsel, speeltjes etc.)
Als je reageert met de letter (A, B of C) graag ook je reden!
___Added (Maandag 13 juli, 11:50) ___ Stemmen gaat via PB! Dus niet hier graag!
Stem gerust!
Frank (TigerKeeper)
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 13 Jul 2009 om 11:25
raymondhoek
Datum: Maandag, 13 Jul 2009, 11:43 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Even voor alle duidelijkheid: Stemmen gaat via PB!! Anders staat straks dit hele topic vol met berichten als: A!!, Ik stem B, doe mij maar C. Dus laten we dit topic maar even netjes houden Raymond (Site-admin)
Bericht Even voor alle duidelijkheid: Stemmen gaat via PB!! Anders staat straks dit hele topic vol met berichten als: A!!, Ik stem B, doe mij maar C. Dus laten we dit topic maar even netjes houden Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 13 Jul 2009 om 11:43
Jaguar
Datum: Maandag, 13 Jul 2009, 23:40 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Great zoo, the zoo has a natural feel to it. The use of foliage is amazing. (English) De grote dierentuin, de dierentuin heeft een natuurlijk gevoel aan het. Het gebruik van gebladerte is verbazend. (Dutch)
Bericht Great zoo, the zoo has a natural feel to it. The use of foliage is amazing. (English) De grote dierentuin, de dierentuin heeft een natuurlijk gevoel aan het. Het gebruik van gebladerte is verbazend. (Dutch)
Bericht getypt door - Jaguar Toegevoegd op 13 Jul 2009 om 23:40
joey1
Datum: Maandag, 27 Jul 2009, 12:58 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
e mooie dierentuin maar hoe kom je aan die super lange hekken en kameloens. ik ben nog maar een beginertje dus me downloads doen het nie so goed . heb de downloadlijst al geprobeerd maar het lukt gwn nie. zitten die lange hekken bij de dino uitbreiding??
Bericht e mooie dierentuin maar hoe kom je aan die super lange hekken en kameloens. ik ben nog maar een beginertje dus me downloads doen het nie so goed . heb de downloadlijst al geprobeerd maar het lukt gwn nie. zitten die lange hekken bij de dino uitbreiding?? Bericht getypt door - joey1 Toegevoegd op 27 Jul 2009 om 12:58