ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (alwin1996)
het is mooi
Alwin waarom vind je het mooi? Je moet je antwoord ondersteunen waarom je iets mooi vind, anders lees de forumregels nog eens door. Groetjes van Laraatje en Sebek is inderdaad een hele mooie dierentuin. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 20 Mei 2009, 14:24 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Nu pablo iets heeft geplaatst, herrinder ik me dat ik SeBeK ZOO heb en er goed moet voor zorgen. En daarom dit (belangerijke) nieuwsbericht! I.v.m. de ZTSF-Download week ligt SeBeK even stil (Ik ben namelijk bezig met een Contest-ZOO). Nog een ding, als er een nieuwe maand is aangebroken viert ZT.NL dit met nieuwe downloads. Er was dit keer Sophietjes Vogelvoliére, daarom is in de volgende keer een andere Voliére! Meer informatie is in de volgende update.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Quote (Eran)
I wish I could build zoos like that one..
Thanks, since I am happy. But I stop this zoo. As you hear more of in a new update of a new zoo.
--------------------------------------------------------------------------------------- ff in het Nederlands (voor die gene die te lui zijn om dit te vertalen ):
Bedankt, daar wordt ik blij van. Maar ik stop met deze ZOO. Daar hoor je meer van in een nieuwe update van een nieuwe dierentuin.
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!