ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Hoi allemaal, ik dacht: "Laat ik ook maar een showroom-topic beginnen", en hier is hij dan: SeBeK ZOO (spreek uit: Siebek ZOO) Het is eigenlijk naar m'n katten vernoemd. Sarah en Bram en Kelso ZOO, is de afkorting
Maar we beginnen! Je komt aan bij deze ingang:
Dan is dit wat je ziet als je de ZOO binnengaat:
Links de Kameleons:
En rechts de Bevers (tussen de planten zie je er een):
Dit is het Fennek verblijf:
En dit iets dichterbij:
Je hebt ook nog een eetpleintje:
Dat was het, maar in de volgende update gaan we verder met deze voliére:
We gaan de volgende keer ook nog het logo maken, want geen logo is geen ZOO! Ik hoop dat jullie genoten hebben, tot dan!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Frank, Een hele mooie zoo met mijn favo dieren, de fennekvossen. Laat de volgende keer ook iets van de omgeving zien van de hokken!! Maar ga zo door zou ik zeggen en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
Ja, ik vind het ook een hele mooie zoo. Vooral het pad bij de ingang is heel mooit gemaakt. Ook staat de zoo mooi vol met planten en bomen. Ga zo door zou ik zeggen
Ziet er niet verkeerd uit, Wel vind ik het fennek verblijf wat klein... En ik mis ONTZETTEND je plattegrond/overzichtsfoto En wat planten buiten de verblijven zou ook geen kwaad kunnen
9
Curator
Quote (raymondhoek)
Ziet er niet verkeerd uit, Wel vind ik het fennek verblijf wat klein... En ik mis ONTZETTEND je plattegrond/overzichtsfoto En wat planten buiten de verblijven zou ook geen kwaad kunnen Raymond
Het Fennek verblijf lijkt klein, maar is wel wat groter. Er zijn planten genoeg, maar de heb ik niet zo veel gefotografeerd. En speciaal voor Raymond en ander die het misten, heb ik hier nog even de plattegrond:
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Tijgerboy, Een hele mooie zoo zeker met die voliere, kunnen de mensen er ook bovenop lopen? Gaaf zeg en ik denk dat de nieuwe dieren cheetah zijn. Verder een mooie verblijven en veel groen en versieringen. Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
9
Curator
Quote (Laraatje2008)
Hallo Tijgerboy, Een hele mooie zoo zeker met die voliere, kunnen de mensen er ook bovenop lopen? Gaaf zeg en ik denk dat de nieuwe dieren cheetah zijn. Verder een mooie verblijven en veel groen en versieringen. Goed gedaan en groetjes van Laraatje
Laraatje, leuk compliment. Maar ik ben Frank of TigerKeeper, maar niet tijgerboy. Je bent zeker in de war met iemand van ZT.NL. Daar heet iemand wel Tijgerboy, maar ik heet TigerKeeper op het forum. Of het liefst zou ik gewoon Frank genoemt willen worden, m'n roepnaam.
O ja, cheetah is helaas fout.
TigerKeeper
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!