ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi gemaakt die ingang!!!!! Maar de foto lijkt een beetje uitgerekt of hoort dat zo!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
Update 1: Teaser
Animal Plaza Portugal is momenteel nog niet geopend, maar als kennis van de eigenaar kreeg ik, Niko Lambers, dierenfotograaf, een korte rondleiding langs de verblijven die al compleet waren.
Als ik door de ingang loop, zie ik dat de kassa’s ook al in aanbouw zijn, het dierenpark zal dus blijkbaar binnenkort al geopend worden.
Het eerste verblijf is al meteen te zien, aan de grootte te zien is het niet bedoeld voor een groot dier.
Nog een foto van het verblijf, ik zie een van de dieren al verstopt tussen de planten.
Animal Plaza Portugal bezit een paartje blauwe pauwen, overgekomen uit een Spaanse pauwenfokkerij. Ze zijn eergisteren aangekomen, en zijn ondertussen al gewend aan hun verblijf.
We lopen verder naar het volgende verblijf, voor de bezoekers staan hier wat bankjes.
Hier is het tweede verblijf, dat vrij veel op het eerste verblijf lijkt, maar ik zie in een oogopslag niks zitten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dieren te vinden in zo’n klein verblijfje? En inderdaad, daar heb je er al een.
Animal Plaza Portugal bezit ook een paartje groene pauwen, aangezien de eerste 2 verblijven symmetrisch zijn leek dit de eigenaar een leuk idee. Ze komen van dezelfde pauwenfokkerij als de blauwe pauwen, en zijn ook eergisteren aangekomen.
We nemen nu het pad aan de andere kant van het (nog) onbekende gebouwtje, en zien een bekend gebouw opdoemen op de achtergrond.
We zijn namelijk alweer bij het verblijf van de blauwe pauwen, dit was het eind van onze kortje tripje door het dierenpark.
Added (14 Jul 2011, 17:08) --------------------------------------------- @ Laraatje2008, hij is niet uitgerekt, hij is alleen wat verkleint omdat ie volgens de forum regels te groot zou zijn.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (belgas)
Great job Het ziet er geweldig
Belgas, waarom ziet het er geweldig uit. Je moet je mening een beetje onderbouwen dan heeft de gebruiker er wat aan!!! Maar heel mooie verblijven met lekker veel groen en ook qua ruimte heerlijk groot. Kunnen de pauwen er heerlijk in bewegen. Ga je alleen kleine dieren in je dierentuin doen of ook grotere dieren. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Prachtige Zoo, ik vind de symmetrische pauwenverblijven ook erg leuk bedacht. Je maakt goed gebruik van de scenery packs en er is mooie beplating. Ga zeker zo door! Erg netjes!