ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
super mooi park. echt waar super mooi. het cheeta verblijf vond ik de mooiste alleen wel een beetje klein. en wil je mischien de volgende keer op het laatste een plattegrong bij doen. doei
Added (01 Nov 2011, 07:52) --------------------------------------------- sorry!! die boose smily moets achter dat het een beetje klein was
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Kit_Fisto, Dit kan je veranderen door op Edit te drukken. Maar ik vind je nieuwe avatar wel mooi, alleen is die niet zo scherp. Misschien kun je daar nog iets aan doen. Maar verder heel mooi!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Ik vind je dierentuin echt geweldig. Je maakt heel goed gebruik van de scenery-packs en laat goed je dieren zien. Er kan uiteraard wel wat meer variatie in de stijl. Gewoon een beetje combi's maken van de scenery-packs en dan wordt het al een stuk mooier.
David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: McCamel - Dinsdag, 01 Nov 2011, 21:13
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 17:27 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik heb een vervelende mededeling, omdat mijn pc letterlijk geen geheugen meer heeft hbben een kasje grkocht met 2tb geheugen en me vader wilde alles naar het kastje overzetten en een spel daar op instaleren en heeft die zoo tycoon verwijderd. Daar gaat me zoo dus moet opnieuw beginnen