ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
een leuk je eerste update ,ik heb twee tips als je je zoo verder gaat uitbrijde zou ik tussen de verblijven wel meer pad doen zodat de bezoekkers meer ruimte hebben om te zitten en naar de dieren tekijken. en de volgende tip is dat als je binne komt meteen een verblijf is dit kan voor hinder zorgen als er veel mensen in of uit je zoo komen .(de tips zijn niet vervelend bedoelt ofzo hoor maar een soort van ideetje ) verder een leuke dierkeuze en de verblijven zijn goed aangeplant
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Ziet er leuk uit. Alleen zie ik dat je bomen dwars door het gaas dak van Volière gaan. Dat is wel onrealistisch. Maar verder vind ik het een mooie zoo. Ga dus zo door!
cool hoor! vooral het verblijf van het vogelbekdier, maar misschien kun je het gebied waar de bezoekers lopen nog wat beplanten! ik kijk uit naar je nieuwe update!
PS, waar download je die numbats? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik heb al een hele tijd niet meer gewerkt aan een zoo die ik op het ZTSF wilde zetten, en dat ben ik nu weer aan het doen. Speciaal voor kerst word het een winterzoo. Ik ga proberen morgen een update te doen.
Hier alvast een kaart van wat ik morgen ga showen:
Gemata zoo heb ik verhuist, en die zal ik later showen, als deze zoo af is. groetjes Quinten
@ qlabru, Aan de rechterkant ziet het er leuk uit, lekker wild en natuurlijk. Maar als ik dan links kijk zie ik vierkante verblijven met zo te zien niet zo hele grote heuvels en dat vind ik jammer.
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt met je show-update