Gemata Zoo
Skyrider1
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 12:21 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Ziet er echt heel mooi uit alleen hou ik niet zo van vierkante verblijven maar ik ben wel benieuwd naar je updates
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Zaterdag, 17 Dec 2011, 13:06
Bericht Ziet er echt heel mooi uit alleen hou ik niet zo van vierkante verblijven maar ik ben wel benieuwd naar je updates Bericht getypt door - Skyrider1 Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 12:21
Bericht Jeweetwelwie, de vierkante hokken zijn volières. Bedankt voor jullie reacties! Welkom bij de eerste update van mijn winterzoo! We beginnen bij de ingang: We lopen naar binnen: Aan onze rechter en linkerkant zien we de kassa's: We lopen door: We lopen het gebouw uit: Als we uit het gebouw komen, zien we dit: Aan onze linkerkant is het nog kaal: Aan onze rechterkant is al natuur: We lopen door de poort en zien een fonteintje: Bij het fonteintje kunnen we nog niet naar links: We kunnen ook nog niet rechtdoor: Maar we kunnen al wel naar rechts: We lopen door en zien het eerste hok al liggen: Wat zit erin?: De sneeuwuil: We lopen door: We zien een inloopstukje en gaan erin: We zijn erin: Dit hok moet de zomerse toendra voorstellen: De bewoners van dit hok zijn, behalve de vlinders die op de bloemen afkomen, Alaska-grondeekhoorns: We lopen weer terug: Als we weer verder lopen, is er aan de linkerkant weer grote kaalheid: Aan de rechterkant is er weer beplanting: We lopen door en zien al welk verblijf er komen gaat: Binnen gekomen zien we al gelijk het eerste uitkijkpunt: We lopen door: We zien een klein verblijfje voor vlinders: Als we doorlopen zien we het tweede uitkijkpunt voor de rendieren: We kijken er even: We lopen door: We zien weer een vlinderverblijfje: We lopen weer door: Hier kunnen we een kijkje nemen in het binnenverblijf van de rendieren: Nog even een close-up van een rendier: We lopen terug: We zien dat we ook op een andere plaats eruit kunnen: Als we eruit zijn zien we dat het aan onze linkerkant weer kaal is (Altijd de linkerkant, dat heb ik niet expres gedaan): We lopen door naar het laatste hok van deze update: Wat zit erin?: De alpensneeuwhoenen: Dit was de update. Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten! Op de plaatsen waar het kaal is komt nog beplanting. Er zaten wel 42 plaatjes in deze update. Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 13:24
Skyrider1
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 13:49 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Heel erg mooi gedaan @ qlabru , je bouwt erg goed en je maakt mooie verblijven etc. ik ben beniewd over jou Gr. Remco
Bericht Heel erg mooi gedaan @ qlabru , je bouwt erg goed en je maakt mooie verblijven etc. ik ben beniewd over jou Gr. Remco Bericht getypt door - Skyrider1 Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 13:49
legoman12324
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 13:59 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
ziet er leuk uit goet beplant mooie dierenkeuzen een tip doe als klap op de vuurpel een ijsberen verblijf
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht ziet er leuk uit goet beplant mooie dierenkeuzen een tip doe als klap op de vuurpel een ijsberen verblijf Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 13:59
Joshua
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 14:03 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Het ziet er allemaal erg leuk uit! Je hebt goed gebruik gemaakt van het winterthema pack van AD! Ik vind het alleen een beetje onrealistisch dat je vlinders hebt in je winter zoo :S Ik bedoel zie jij nu nog vlinders vliegen?
Bericht Het ziet er allemaal erg leuk uit! Je hebt goed gebruik gemaakt van het winterthema pack van AD! Ik vind het alleen een beetje onrealistisch dat je vlinders hebt in je winter zoo :S Ik bedoel zie jij nu nog vlinders vliegen? Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 14:03
qlabru
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 15:12 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Skyrider1, bedankt voor je reactie. legoman12324, bedankt, de ijsberen komen nog, samen met pinguïns, zeehonden en poolvossen in een speciaal poolijsgebied. Het gebied wat ik nu heb geshowd is het toendragebied. dinojos, bedankt, je hebt wel gelijk van die vlinders, maarja, ik heb het ook niet zo gemaakt, dat het in Nederland is. Ik heb er niet eens aan gedacht in welk gebied ik het heb gemaakt. Ik denk iets van Canada. En die vlinders had ik gedaan om het hok een zomersfeer in de toendra te geven. En de vlinders in het toendragebouwtje hebben gewoon een verwarmd hok.
groetjes Quinten
Bericht Skyrider1, bedankt voor je reactie. legoman12324, bedankt, de ijsberen komen nog, samen met pinguïns, zeehonden en poolvossen in een speciaal poolijsgebied. Het gebied wat ik nu heb geshowd is het toendragebied. dinojos, bedankt, je hebt wel gelijk van die vlinders, maarja, ik heb het ook niet zo gemaakt, dat het in Nederland is. Ik heb er niet eens aan gedacht in welk gebied ik het heb gemaakt. Ik denk iets van Canada. En die vlinders had ik gedaan om het hok een zomersfeer in de toendra te geven. En de vlinders in het toendragebouwtje hebben gewoon een verwarmd hok. Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 15:12
Cheeta7
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 20:45 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Zou je ook niet eens een walrus verblijf proberen? Voor zo'n verblijf weet ik niet hoe ik daaraan moet beginnen. Weet Jij inspiratie?
Bericht Zou je ook niet eens een walrus verblijf proberen? Voor zo'n verblijf weet ik niet hoe ik daaraan moet beginnen. Weet Jij inspiratie? Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 20:45