thyrone,s animal park
NielsG
Datum: Maandag, 31 Okt 2011, 19:32 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ DierenThyrone , Ja, Ik verheug me op de nieuwe update!
Bericht @ DierenThyrone , Ja, Ik verheug me op de nieuwe update!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 31 Okt 2011 om 19:32
DierenThyrone
Datum: Dinsdag, 01 Nov 2011, 13:41 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
NIEUWSFLITS brilberen moeder lana is drachtig we verwachten de baby('s) heel snel en het apeneiland........... het is af!!!!!!! het ziet er heel mooi uit om vier uur foto's groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park
Bericht veranderd door: DierenThyrone - Dinsdag, 01 Nov 2011, 13:42
Bericht NIEUWSFLITS brilberen moeder lana is drachtig we verwachten de baby('s) heel snel en het apeneiland........... het is af!!!!!!! het ziet er heel mooi uit om vier uur foto's groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 01 Nov 2011 om 13:41
NielsG
Datum: Dinsdag, 01 Nov 2011, 13:46 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ DierenThyrone , Leuk, ik zal kijken rond 4 uur. Ik hoop dat er dan ook foto's zijn van de baby.
Bericht @ DierenThyrone , Leuk, ik zal kijken rond 4 uur. Ik hoop dat er dan ook foto's zijn van de baby.Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 01 Nov 2011 om 13:46
DierenThyrone
Datum: Dinsdag, 01 Nov 2011, 13:51 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
@ NielsGuchelaar , we denken dat er foto's van de baby zijn maar van de apeneiland weten we zeker groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park
Bericht veranderd door: DierenThyrone - Dinsdag, 01 Nov 2011, 13:52
Bericht @ NielsGuchelaar , we denken dat er foto's van de baby zijn maar van de apeneiland weten we zeker groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 01 Nov 2011 om 13:51
NielsG
Datum: Dinsdag, 01 Nov 2011, 13:57 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ DierenThyrone , Ok, nou ik ben benieuwd!
Bericht @ DierenThyrone , Ok, nou ik ben benieuwd! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 01 Nov 2011 om 13:57
Bericht de tweede update van thyrone's animal park en helaas is de brilbeer nog niet geboren maar het gebeurd vast vannacht hier waren we gebleven we komen bij een splitsing we zien speeltoestellen en het dak vind ik wel goed gelukt nog meer toestellen en als je goed kijkt een chimpansee en de rest van het hok en overzicht EN DE BEPLANGTING MOET NOG GEPLANT WORDEN DUS ZEG NIET "en beetje meer groen kan niet kwaad" OKE DAT IS DAT groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 01 Nov 2011 om 17:23
NielsG
Datum: Dinsdag, 01 Nov 2011, 17:32 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er mooi uit, alleen zou je de beplanting BUITEN het verbijf, wat meer kunnen varieren.
Bericht Ziet er mooi uit, alleen zou je de beplanting BUITEN het verbijf, wat meer kunnen varieren. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 01 Nov 2011 om 17:32
DierenThyrone
Datum: Dinsdag, 01 Nov 2011, 18:11 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
@ NielsGuchelaar , zoals je bij de laatste zin kon lezen moet de beplanting nog gedaan worden
Bericht @ NielsGuchelaar , zoals je bij de laatste zin kon lezen moet de beplanting nog gedaan wordenBericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 01 Nov 2011 om 18:11
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 01 Nov 2011, 18:17 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ NielsGuchelaar , bij deze update er ook binnen @ DierenThyrone , ik vind dewze update niet echt mooi om drie redenen. 1: niet beplant, maar dat ging je nog doen 2: die onderzoekers paaltjes 3: veel te veel dieren in een klein verblijf. let hier de volgende keer op. gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ NielsGuchelaar , bij deze update er ook binnen @ DierenThyrone , ik vind dewze update niet echt mooi om drie redenen. 1: niet beplant, maar dat ging je nog doen 2: die onderzoekers paaltjes 3: veel te veel dieren in een klein verblijf. let hier de volgende keer op. gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 01 Nov 2011 om 18:17
DierenThyrone
Datum: Dinsdag, 01 Nov 2011, 18:25 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
@ Real_thomas , 1. het moet nog beplant worden 2. ja die zijn iritant omdat ze niet weg te krijgen zijn 3. maar de chimp's zeuren niet hoor en het verblijf is groter dan je denkt groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park
Bericht @ Real_thomas , 1. het moet nog beplant worden 2. ja die zijn iritant omdat ze niet weg te krijgen zijn 3. maar de chimp's zeuren niet hoor en het verblijf is groter dan je denkt groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 01 Nov 2011 om 18:25