thyrone,s animal park
DierenThyrone
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 19:46 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
hier komt mijn eerste zoo te staan als eerste de plattegrond en wie bedenkt de naam voor mijn zoo het eerste dier is een brilbeer mischien kan je hier wat mee
Bericht veranderd door: DierenThyrone - Vrijdag, 28 Okt 2011, 20:15
Bericht hier komt mijn eerste zoo te staan als eerste de plattegrond en wie bedenkt de naam voor mijn zoo het eerste dier is een brilbeer mischien kan je hier wat mee Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 19:46
jesse2000
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 20:05 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
nou ik ben benieuwd naar je zoo. misschien is een leuke naam thyrone's animal park ofzo maar het si jouw zoo dus jouw keus ik ben benieuwd. Jesse
Bericht nou ik ben benieuwd naar je zoo. misschien is een leuke naam thyrone's animal park ofzo maar het si jouw zoo dus jouw keus ik ben benieuwd. Jesse Bericht getypt door - jesse2000 Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 20:05
zep
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 20:06 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik kan er nu nog niet zoveel uithalen dus plaats wat meer foto's van de zoo zelf
Bericht ik kan er nu nog niet zoveel uithalen dus plaats wat meer foto's van de zoo zelf Bericht getypt door - zep Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 20:06
DierenThyrone
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 20:14 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
@ jesse2000 , ik denk dat ik die naam ga gebruiken @ zep , dat is ook de bedoeling eerst plattengrond en naam verzinnen en dan de rest
Bericht @ jesse2000 , ik denk dat ik die naam ga gebruiken @ zep , dat is ook de bedoeling eerst plattengrond en naam verzinnen en dan de restBericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 20:14
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 22:16 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Beetje kaal nog hopelijk ga je snel mooie en leuke verblijven bouwen en zien we snel meer. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Beetje kaal nog hopelijk ga je snel mooie en leuke verblijven bouwen en zien we snel meer. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 22:16
Bericht eerste update de ingang we lopen tegen bankjes aan we zien borden en een plattegrond we gaan een grot in we kijken door de ramen we zien.....................brilberen en een klimtoestel grot uit we komen bij een pleintje met bankjes souvenierwinkel schminken en geldautomaat overzicht plattegrond dit was de update nu een nieuwsflits NIEUWSFLITS thyrone's animal park wil een apeneiland maken gaan ze dat lukken dat zie je maandag Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 29 Okt 2011 om 08:31
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 29 Okt 2011, 09:09 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ DierenThyrone , Het is heel mooi, Maar steeds dezelfde beplanting naast elkaar, Dat is niet zo mooi. Gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ DierenThyrone , Het is heel mooi, Maar steeds dezelfde beplanting naast elkaar, Dat is niet zo mooi. Gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 29 Okt 2011 om 09:09
DierenThyrone
Datum: Zaterdag, 29 Okt 2011, 09:10 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
@ Real_thomas , mijn zoo ligt in het bos en daarom doe ik dat
Bericht veranderd door: DierenThyrone - Zaterdag, 29 Okt 2011, 09:15
Bericht @ Real_thomas , mijn zoo ligt in het bos en daarom doe ik datBericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 29 Okt 2011 om 09:10
qlabru
Datum: Zaterdag, 29 Okt 2011, 09:27 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Heel mooi gemaakt, die grot, en je hebt mooie ruime paden aangelegd. Maar als ik jou was zou ik de randjes op de daken wegdoen.
groetjes Quinten
Bericht Heel mooi gemaakt, die grot, en je hebt mooie ruime paden aangelegd. Maar als ik jou was zou ik de randjes op de daken wegdoen. Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 29 Okt 2011 om 09:27
DierenThyrone
Datum: Zaterdag, 29 Okt 2011, 09:31 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
@ qlabru , maar daar staan de verzorgers op dus we willen niet dat ze vallen want dat is de beren uitkijkpost voor de verzorgers
Bericht veranderd door: DierenThyrone - Zaterdag, 29 Okt 2011, 09:45
Bericht @ qlabru , maar daar staan de verzorgers op dus we willen niet dat ze vallen want dat is de beren uitkijkpost voor de verzorgersBericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 29 Okt 2011 om 09:31