thyrone,s animal park
NielsG
Datum: Dinsdag, 01 Nov 2011, 18:58 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ja, maar buiten het verblijf is het wel beplant, en daar staat het te veel op een rijtje..
Bericht Ja, maar buiten het verblijf is het wel beplant, en daar staat het te veel op een rijtje.. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 01 Nov 2011 om 18:58
DierenThyrone
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 13:49 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
@ NielsGuchelaar , ja dat verander ik nogAdded (02 Nov 2011, 12:49) --------------------------------------------- NIEUWSFLITS brilbeer-moeder lana is zwanger zoals jullie weten en het duurt nog een (zoo tycoon) maand voordat hij/zij wordt geboren en sorry voor de dubbelpost groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park
zep
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 14:07 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind het een mooie update omdat het al een stuk realistischer is omdat je verschillende bomen gebruikt.
Bericht ik vind het een mooie update omdat het al een stuk realistischer is omdat je verschillende bomen gebruikt. Bericht getypt door - zep Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 14:07
DierenThyrone
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 14:16 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
wat voor dier willen jullie zien ik wil het liefst een vogel/katachtige soort groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park
Bericht wat voor dier willen jullie zien ik wil het liefst een vogel/katachtige soort groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 14:16
NielsG
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 14:22 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik zou het liefste wel een aquarium willen zien van jou. Maarja, het is jou keuze. Ik zie wel wat je er van maakt
Bericht Ik zou het liefste wel een aquarium willen zien van jou. Maarja, het is jou keuze. Ik zie wel wat je er van maakt Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 14:22
DierenThyrone
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 14:24 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
@ NielsGuchelaar , een aquarium is goed hoor. maar met wat voor dier dan groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park
Bericht @ NielsGuchelaar , een aquarium is goed hoor. maar met wat voor dier dan groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 14:24
NielsG
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 16:01 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik zou wel graag met haaien en vissen willen zien.
Bericht Ik zou wel graag met haaien en vissen willen zien. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 16:01
DierenThyrone
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 16:04 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
@ NielsGuchelaar , wat voor haaien/vissen dan??? groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park
Bericht @ NielsGuchelaar , wat voor haaien/vissen dan??? groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 16:04
NielsG
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 16:21 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (DierenThyrone )
wat voor haaien/vissen dan???
Gewoon, kleine, grotere haaien, rifvissen zee vissen. Maakt niet uit! Het is immers jouw zoo...
Bericht Quote (DierenThyrone )
wat voor haaien/vissen dan???
Gewoon, kleine, grotere haaien, rifvissen zee vissen. Maakt niet uit! Het is immers jouw zoo...Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 16:21
DierenThyrone
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 16:25 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
ik maak twee aquarium's een met allemaal rifvissen en een met twee/drie verschillende haaien en de beer is bevallen.!!!! de baby en de aquarium's met allemaal rifvissen en met twee/drie verschillende haaien zie je in de volgende update groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park
Bericht ik maak twee aquarium's een met allemaal rifvissen en een met twee/drie verschillende haaien en de beer is bevallen.!!!! de baby en de aquarium's met allemaal rifvissen en met twee/drie verschillende haaien zie je in de volgende update groetjes thyrone directeur van thyrone's animal park Bericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 16:25