ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
dit is een kleine update van berlin zoo wie het weggelaten dier kan raden mag het volgende dier kiezen in berlin zoo hier is de afbeelding PS dit is een tip het is een moeras verblijf met veel water
1
Kassa Medewerker
@ Aurlord, die heb ik al weggehaald(zie foto op vorige pagina) PS gefeliciteerd het was een meerval jij mag een bericht sturen met welk dier je nog in mijn zoo wil indien ik het niet heb zal ik het melden en proberen te downloaden Ik hoop dat je vlug noch eens kijkt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Ik kijk en zeg de Siberische Tijgers, je kan het pack vinden op Aurora Designs. Het Winter Magic pack. Als je het niet weet stuur ik wel een link via PB.
1
Kassa Medewerker
nee ik heb siberische tijgers
Added (18 Nov 2011, 20:54) --------------------------------------------- hier zijn nog foto's van de meervallen de poema's hier nog een en nog een en nog voor @ Aurlord, de siberische tijgers eerst de bruine , en de speciale witten en de laatste .Dit was weer een kleine update tot de volgende update Oh ja en de plattegrond
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik zou toch wat meer ruimte tussen verblijven/en paden ook vind ik je verblijven wat vierkant voor de rest ziet t er wel goed uit trouwens ik vind de nijlpaarden en nijlkrokodillen een steeds slechtere combi vinden maar het is jou zoo, maar waarom heb je ze bij elkaar gedaan?
Datum: Zaterdag, 19 Nov 2011, 15:14 | Bericht # 17
1
Kassa Medewerker
hier is nog een update eerst opnieuw het nijlpaarden verblijf maar wat nu de krokodillen zijn weg en de flamingo's en bevers hebben hun plaats ingenomen , ,,,, en het nieuwe verblijf van de krokodillen , een overzicht en de plattegrond als iemand een voorkeur van dier heeft pb mij en misschien staat bij de volgende update jouw gekozen dier in mijn zoo!!!
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Zaterdag, 19 Nov 2011, 15:15
Datum: Zaterdag, 19 Nov 2011, 15:45 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ziet er tof uit uit, jammer dat de hekken naar beneden zakken op sommige plekken, maar dat is zeker dat bochten draaien ding...
een voorkeur voor dier heb ik niet echt maar misschien iets savanne(olifant/leeuw) of juist toendra(walrus,...), want alle verblijven lijken zoveel op elkaar