@ Skyrider1, Leuk zo met dat beekje aan het begin. Ik vind de overkapping een beetje laag als je het zo ziet op de foto, misschien valt dat mee en ligt het aan de foto plaats dat weet ik niet.
Verder goed aangekleed alleen misschien is de cactus niet zo slim, zoals debby al zei.
Verder toch goed gedaan! Wil je voor mij een verblijf voor een zwarte neushoorn maken?
@ Skyrider1, Zou ik misschien nog een verblijf mogen zeggen?? Ik zou een steenbokken verblijf willen zien Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 18:08 | Bericht # 194
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
@ wollykonijn, ok dat is de laatste voor nu dus: 1. apenhuis 2. zwarte neushoorn 3. steenbok En hier is het verblijf met de juiste beplanting Overzichtjes Vernieuwde stal (binnenverblijfje) De dierenverzorgers die een meeting houden bij de ingang En het verblijf met dieren en beplanting Dat was ie hopelijk vinden jullie hem nu goed maar geef evenzeer kritiek!
@ Skyrider1, Dit ziet er al veel mooier uit! Ik ben blij dat je me tips een beetje hebt gebruikt Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 22:04 | Bericht # 197
1
Kassa Medewerker
Bedankt voor jullie tips en reacties ps ik ga proberen het apenhuis nog af te krijgen
Added (26 Maa 2012, 22:04) --------------------------------------------- Het primatenhuis is af hier de pics: Een overzicht Een overzicht van het nieuwe deel De ingang van het tropenhuis Het interieur en uitzicht Nog wat apenspullen De Oerang-Oetangs De Gibbons En de Chimpansees Dat was het alweer tot de volgende met het Neushoornverblijf Voel je vrij om kritiek te geven
@ Skyrider1, Leuk gedaan zo in het verblijf. Wel jammer dat de dieren zo weinig groen hebben, meer dan de helft is pad! Toch zie ik leuke/nieuwe speelobjecten voor de apen.
Datum: Dinsdag, 27 Maa 2012, 06:45 | Bericht # 199
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
bedankt ik heb dit als een voorbeeld gezien aangezien ik zelf ook een zoo met een apenhuis ga maken +punten goede apen uitgekozen,goede beplanting -punten zouden ze een buitenverblijf mogen, en zoals jeweetwelwie zei minder pad
Datum: Dinsdag, 27 Maa 2012, 16:14 | Bericht # 200
1
Kassa Medewerker
Oke @ Jeweetwelwie en @ hananas59 ik zal het wat aanpassen zometeen de verbeteringen
Added (27 Maa 2012, 12:11) --------------------------------------------- Hier alweer het vernieuwde verblijf De ingang dit maal Het uitzicht op het verhoogde pad en de dieren Het uizicht in het verblijf Het buitenverblijf En 2 overzichtjes En nog een plaatje van een gibbon Dat was het verblijf hopelijk vinden jullie het nu beter
Added (27 Maa 2012, 16:14) --------------------------------------------- Het neushoorn verblijf is af JWWW ik post zo de foto's