SZC (Skyrider1 Zoo Company) Nu --> New Woodland Zoo
Bericht Hoi allemaal dit is nieuw voor mij dus dit is mijn zoo:Zoo Berlin Dit is de naam van de zoo Dit is de ingang met kassa Dit zijn de ringstaartmaki's Ze hebben zelfs al jongen Verder hebben we nog nijlpaarden en krokodillen Een close up van een nijlpaard En de plattegrond Wat vinden jullie ervan? Bericht getypt door - Skyrider1 Toegevoegd op 17 Nov 2011 om 21:21
Bericht leuke zoo hoor alleen bij het nijlpaarden en krokodillen verblijf iets minder beplanting en buiten de verblijfen wat meer beplanting groetjes thyrone Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 17 Nov 2011 om 21:24
Skyrider1
Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 21:32 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
bedankt voor de tips ik zal er zeker aan werken Zoals je ziet moet er nog veel bijgebouwd worden,iemand suggesties?
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Donderdag, 17 Nov 2011, 21:33
Bericht bedankt voor de tips ik zal er zeker aan werken Zoals je ziet moet er nog veel bijgebouwd worden,iemand suggesties? Bericht getypt door - Skyrider1 Toegevoegd op 17 Nov 2011 om 21:32
Real_thomas
Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 21:34 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ Skyrider1 , Mooie zoo! Aleen kun je eerst een pad maken en dan pas een hok. Anders lijkt het zo knap. Gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ Skyrider1 , Mooie zoo! Aleen kun je eerst een pad maken en dan pas een hok. Anders lijkt het zo knap. Gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 17 Nov 2011 om 21:34
NielsG
Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 21:45 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het er al mooi uit zien, goede beplanting binnen de verblijven. Maar misschien kan je die rookmachine weghalen, en er bomen neerzetten? Verder vind ik het al heel erg leuk uitzien. Maar ik ben het wel eens me de leden hierboven, dus hou daar rekening mee. NielsGuchelaar
Bericht Ik vind het er al mooi uit zien, goede beplanting binnen de verblijven. Maar misschien kan je die rookmachine weghalen, en er bomen neerzetten? Verder vind ik het al heel erg leuk uitzien. Maar ik ben het wel eens me de leden hierboven, dus hou daar rekening mee. NielsGuchelaar Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 17 Nov 2011 om 21:45
wollykonijn
Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 21:45 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
mooi gedaan en realistisch goed beplant in een woord super!!!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht mooi gedaan en realistisch goed beplant in een woord super!!! Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 17 Nov 2011 om 21:45
Bericht heel erg bedankt voor de leuke reacties en tips PS morgen volgt een update Bericht getypt door - Skyrider1 Toegevoegd op 17 Nov 2011 om 21:50
timo13
Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 22:03 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Zitten de kroko's en de nijlpaarden in een verblijf smane? Niet echt een combi die je verwacht Ik houd wel van jou stijl van baplanten Ga zo door!
Bericht Zitten de kroko's en de nijlpaarden in een verblijf smane? Niet echt een combi die je verwacht Ik houd wel van jou stijl van baplanten Ga zo door! Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 17 Nov 2011 om 22:03
Skyrider1
Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 22:10 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
@ timo13 , de krokodillen en nijlpaarden zitten samen en hier is nog een kleine update http://img839.imageshack.us/img839/7877/pic23k.jpg
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Donderdag, 17 Nov 2011, 22:12
ZooM
Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 22:33 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ Skyrider1 , goede dierentuin, ik vind de combinatie van nijlpaarden en krokodillen ook niet echt realistisch, maar het is jouw dierentuin.
Bericht @ Skyrider1 , goede dierentuin, ik vind de combinatie van nijlpaarden en krokodillen ook niet echt realistisch, maar het is jouw dierentuin.Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 17 Nov 2011 om 22:33