ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik vinde het er leuk uitzien, maar op een of andere manier vind ik het een beetje op elkaar gezet. misschien moet je wat meer van elkaar afbouwen en de beplanting zal ik als ik jou was laag doen staat misschien wat mooier. voorderest top!~!!
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 14:02 | Bericht # 183
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Ik ga weer verder met dierenverzoeken dus kom maar op iedereen ik ben er klaar voor! Maximaal 2-3 dierenverzoeken per keer Nu aan het maken . . . Geen dus Eerste die post eerste die ik af maak
Leuk! Mag ik een dieren verzoek doen?? een kangoeroe en wilde kameel?? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 16:52 | Bericht # 188
1
Kassa Medewerker
Ik doe jullie verzoeken samen @ legoman12324 en @ hananas59 dat is makkelijker en jullie hebben toch bijna hetzelfde. En hier is het verblijf van Debby
We beginnen met een overzicht We lopen naar de ingang De uitgang van de ingang (welke gang is het nu) Een mooi kabbelend beekje We zien het eerste verblijf en lopen er naar toe Het uitzicht En een plaatje van de kameel En het binnenverblijf Dat was ie alweer tot de volgende p.s. niet alleen de aanvrager mag hier op reageren iedereen mag dat dus geen democratie
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Maandag, 26 Maa 2012, 16:53
@ Skyrider1, Ik heb +punten en - punten Ik begin wel met de + punten! Ik vind het beekje heel leuk en het verblijf zelf ook, Ik heb wel meer -punten dan +jes De ingang vind ik nog al laag, en het binnen hok van het verblijf is meer een overdekt plaatsje! je ziet de zoo muur, als je het binnen hok er net wat vanaf zet ziet het er meer als een hok uit En de beplanting is een beetje raar, je hebt cactussen met gras dat staat niet echt bij elkaar doe bijvoorbeeld gras op verschillende niveau's en leg dan wat stenen er achter en dan kun je er bijv. nog wat bamboe bij planten als je het niet echt goed snapt PB e maar dan leg ik je het ff uit met een tut Verder super mooi, en van fouten leer je he Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 26 Maa 2012, 17:09 | Bericht # 190
1
Kassa Medewerker
@ wollykonijn, ja van fouten leer ik dus bedankt voor je commentaar ik zal zometeen wel een beetje updaten maar dan zonder tekst en ik heb je een pb gestuurd