ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
@ jeffrey, ik heb het verblijf klaar en zal het zometeen showen maar eerst moet ik gaan eten ook heb ik de beplanting buiten de verblijven aangepast en er zijn 3 jongen geboren dit allemaal in de update van zometeen
Added (04 Maa 2012, 13:16) --------------------------------------------- UPDATE!!! Deze update staat in het teken van de Bengaalse Tijger en de jonkies We beginnen met het overzicht Dan de ingang van de tijgerobservatiehut (lang woord ) Het uitzicht ervan (wil het woord niet nog eens typen ) Een zeldzame witte tijger die zichzelf schoonmaakt (we hebben er maar liefst 3 1m en 2v) Hier heeft hij honger Hier rent hij achter de anderen aan En hier nog wat foto's van het zwemmen En dan nu het Geboortenieuws!!! Als eerste de 2 pasgeboren Genetkatten (ze blijven nog dicht bij hun moeder) En dan de pasgeboren Beren Ze houden ook van zwemmen En dan nog de map Zo dat was de update weer! Voel je vrij om een reactie of kritiek (of beide ) te posten! Remco
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Zondag, 04 Maa 2012, 14:19
@ Skyrider1, leuk van de geboortes en leuke verblijfen ik geef wel een tip dat als er bij de tijgers een jong word geboren dat de moeder en jongen apart worden gezet(in het echt gebeurt dat ook ) zijn ze allemaal wit of niet een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Skyrider1: hmm ziet er goed uit, maar ik zou bij de beren het gras hek vervangen door een ander want daar gaan ze natuurlijk zo doorheen :P voordedrest ziet er top uit http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo