Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 18:17 | Bericht # 152
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Real_thomas, ik dacht meer aan orka's, maar olifanten zijn ook ok
@ Skyrider1, ik vind eigenlijk in tegenstelling tot de andere dat het verblijf totaal niet te vol staat... een woud mag wel druk zijn het enige waarvoor ik wel zou zorgen is dat die boom (die beneden op 2e foto) volledig in het verblijfstaat en er niet half uitkomt
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 16:55 | Bericht # 153
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Bedankt voor je reactie @ krieke668 UPDATE!!! We beginnen met het overzicht Dan het overzicht van de Genetkatten Hier het verblijf Hier de Genetkat Close-Up: Smile Het overzicht van de Syrische Bruine Beren De ingang van de berenhut Het interieur van de berenhut Het uitzicht De beren gezamenlijk in een hutje En nog een teaser Dat was de update reactie's altijd welkom net als kritiek daar kan ik van leren! Gr.Remco
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Zaterdag, 03 Maa 2012, 17:34
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 17:36 | Bericht # 154
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie update en zeker met die binnenverblijven!!! Alleen het verblijf van de beren vind ik een beetje rechthoekig dat had je eigenlijk net zoiets als de genetkatten moeten maken. Maar verder is alles goed, mooie aangekleed!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 20:39 | Bericht # 156
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
OM MY GOD!!!!!!!!!!!!! dit is echt mooi man! blijf so door gaan! alleen twee dingen: - bij de beren mischien wat minder water. - wat meer beplanting langs de paden. veel succes verder!
marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Skyrider1, hier komt een reactie van mij (nee, dat zie je niet vaak )
ik zou voor project Bengaalse tijger, nu ff on-update : super gedaan!! maar ik vind dat er te veel water is en een te rechthoekig verblijf bij de beren...
het genetkatten verblijf is verder gewoon: WOW! super gedaan gewoobn geen woorden voor!
MVZTG, (Met Vriendelijke Zoo Tycoon Groetjes)
Thyrone Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zondag, 04 Maa 2012, 10:29