Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 19:37 | Bericht # 134
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
oké dan word het aquaria! Nu weer stemmen voor welke dieren
Added (13 Jan 2012, 18:37) --------------------------------------------- stemt er echt niemand?! Oké ik zal beginnen ik stem 1. orka 2. dolfijn 3. allerlei vissen
Added (21 Jan 2012, 16:41) --------------------------------------------- Iedereen ZooM heeft de Red de hop actie overgedragen zodat hij weer verder kan gaan met zijn zoo ik wens iedereen dus nog veel plezier
Datum: Dinsdag, 21 Feb 2012, 13:39 | Bericht # 139
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
@ Matthew, @ thyrone2003, ik ben erg druk bezig met school dus dat is jammer maar ik probeer zeker dit weekend de foto's te plaatsen
Added (21 Feb 2012, 12:39) --------------------------------------------- Eindelijk heb ik tijd gehad om de update af te maken en hier te posten dus hier is hij! We beginnen met een overzicht We zien al meteen een nieuw deel dus daar zoomen we even op in Dan in de BM lopen we naar het nieuwe verblijf Het eerste verblijf is van de sneeuwluipaarden Hier ligt er één van de vijf uit te rusten Dan het verblijf van de Japanse bosgemzen en de ??? * Hier een paar foto's van ze En hier de map * Er zit nog een dier in dit verblijf en wie het raad mag een dier of eigen keuze (bv een verblijf met ...) kiezen en ik zet ze in de volgende update Let op! Het dier bestaat uit twee delen dus zoals de Japanse Bosgems Ik toon later nog een foto van het dier Dat was de update ik hoop dat jullie hem mooi vonden Gr. Remco