Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 14:20 | Bericht # 144
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Met behulp en dank aan Raymond staat deze update nu op de juiste plek sorry voor deze last iedereen!
Added (22 Feb 2012, 22:40) --------------------------------------------- Ik heb al een nieuwe update klaar van mijn nieuwe zoo: New Woodland Zoo deze post ik morgenvroeg ik hoop dat jullie nieuwsgierig zijn!
Added (23 Feb 2012, 13:20) --------------------------------------------- Ik had jullie een update belooft, nou hier is ie De eerste update van New Woodland Park!(sorry dat sommige foto's in de nacht zijn genomen) We beginnen met het overzicht De inkom met wat bomen en een vijvertje De kassa met geldautomaat Het speelpleintje De shop en het toilet in het kassa en ingang gebouw Het restaurant Jullie raden nooit welke dieren in dit verblijf zitten Het zicht vanuit de kijkruiten De varaan En tenslotte het uitzicht van de laagland anoa's en de gouden Babiroessa's En de foto's van hen Als laatste de map! Bedankt voor het kijken en lezen! Ik hoop dat jullie een reactie achterlaten! Gr. Remco
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Dinsdag, 21 Feb 2012, 19:29
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 15:42 | Bericht # 145
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ziet er leuk uit. Mooi varanenverblijf! Alleen: zou je het gebouw bij de babiroesa's niet 1 hokje van de zoowall af plaatsen? Dan kan je hem namelijk goed sluiten.
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 16:49 | Bericht # 146
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
@ catfreako, bedankt voor je reactie en tip ik zal hem gebruiken alleen vind ik het raar dat jij de enige bent die reageert
Added (23 Feb 2012, 15:49) --------------------------------------------- Een van mijn volgende projecten: Lijkt dit idee jullie wat? Reageer a.u.b. ook op de update als jullie toch stemmen!
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Donderdag, 23 Feb 2012, 16:51
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 17:48 | Bericht # 149
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja ik vind de voliere ook te vol moet je misschien groter maken!! Als je de barbirusie denk dan denk ik aan Chester zoo!!! Leuke dieren en ik vind de hokken een beetje te rechthoekig!! Maar de verblijven zelf vind ik zeer leuk en ook de dieren die erin zitten!! groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!