Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Z.A.T.P.A (zoo association for preservation of animals)
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 09:57 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ carnotaurus, @ wollykonijn, erg leuk dat julie meedoen :D

@ NielsGuchelaar, dit gaat totaal niiet op ztao lijken het ziet er zo uit dat het eer mischien op lijkt maar het is toch anders ,in ztao heb je bij je dierentuin ranken en je doet of dieren gratis weg of voor credits ofzo.
er komt niet heel veel meer bij maar enkele aanpasingen en kleine extraatjes en dit is een stuk vrijer dan ztao .
het word naast het fokprogramma waar timo13 overgaat ook nog leuk want er komen ook projecten waar in de aangemelde dierentuinen mee doen die die bepaalde soort in huis heeft.

grtj nickdierengek

Bericht@ carnotaurus, @ wollykonijn, erg leuk dat julie meedoen :D

@ NielsGuchelaar, dit gaat totaal niiet op ztao lijken het ziet er zo uit dat het eer mischien op lijkt maar het is toch anders ,in ztao heb je bij je dierentuin ranken en je doet of dieren gratis weg of voor credits ofzo.
er komt niet heel veel meer bij maar enkele aanpasingen en kleine extraatjes en dit is een stuk vrijer dan ztao .
het word naast het fokprogramma waar timo13 overgaat ook nog leuk want er komen ook projecten waar in de aangemelde dierentuinen mee doen die die bepaalde soort in huis heeft.

grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 09:57
NielsG
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 10:06 | Bericht # 12   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Quote (nickdierengek)

Ja, maar toch weet ik niet of het erg gewaardeerd wordt door de Crew... ;)

Bericht
Quote (nickdierengek)

Ja, maar toch weet ik niet of het erg gewaardeerd wordt door de Crew... ;)

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 10:06
timo13
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 10:25 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ raymondhoek, @ NielsGuchelaar

het was voor ons gewoon de bedoeling dat het wat leuker word om in showrooms te showen
want nu deden we al vaak onderling zo dieren bij elkaar stallen en ruilen met elkaar
en toen dachten wij waarom maken we er niet net zoiets van als het EAZA, dus realistisch.
maar je moet niet denken dat er voor elk dier een fokprogramma komt en er komen ook geen trade centers ofzo
en wat is het verschil ofdat we het onderling doen of gewoon in de organisatie??
en er komen bijvoorbeeld ook acties van neushoorns uitzetten ofzo
dus het is echt NIET de bedoeling ZTAO te kopieeren

Gr Timo13

Bericht@ raymondhoek, @ NielsGuchelaar

het was voor ons gewoon de bedoeling dat het wat leuker word om in showrooms te showen
want nu deden we al vaak onderling zo dieren bij elkaar stallen en ruilen met elkaar
en toen dachten wij waarom maken we er niet net zoiets van als het EAZA, dus realistisch.
maar je moet niet denken dat er voor elk dier een fokprogramma komt en er komen ook geen trade centers ofzo
en wat is het verschil ofdat we het onderling doen of gewoon in de organisatie??
en er komen bijvoorbeeld ook acties van neushoorns uitzetten ofzo
dus het is echt NIET de bedoeling ZTAO te kopieeren

Gr Timo13

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 10:25
NielsG
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 10:32 | Bericht # 14   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Oké, maar waarom dan in 'Zoo Tycoon 2 Showroom'? Want er moeten foto's worden geshowd..

BerichtOké, maar waarom dan in 'Zoo Tycoon 2 Showroom'? Want er moeten foto's worden geshowd..

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 10:32
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 10:39 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ NielsGuchelaar, ja leek ons wel het logies denk ik maar zou ook niet weten waar anders??

grtj nickdierengek
Bericht@ NielsGuchelaar, ja leek ons wel het logies denk ik maar zou ook niet weten waar anders??

grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 10:39
ZooM
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 11:00 | Bericht # 16   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

@ nickdierengek, erg leuk idee zeg, ik doe hier alleen nog niet aan mee omdat mijn vrijheid van het bouwen van mijn park meteen weg valt.
Dan heb ik het over de bedreigde diersoorten plaatsen. Ik snap alleen niet waarom dat hie perse moet, je hebt de ZTAO hier toch al voor???
Bericht@ nickdierengek, erg leuk idee zeg, ik doe hier alleen nog niet aan mee omdat mijn vrijheid van het bouwen van mijn park meteen weg valt.
Dan heb ik het over de bedreigde diersoorten plaatsen. Ik snap alleen niet waarom dat hie perse moet, je hebt de ZTAO hier toch al voor???

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 11:00
timo13
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 11:14 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ ZooM, ja alleen aan ztao zitten veel regels vast en credits en vooral ook oneerlijke leden... <_<
dit is gewoon om de showroom weer wat op te bloeien
en over die diersoorten, je hoeft niet aan de programma's deel te nemen, je kunt kijken welke je leuk vind en daar kun je aan meedoen
maar je kunt wel lid worden!

Bericht@ ZooM, ja alleen aan ztao zitten veel regels vast en credits en vooral ook oneerlijke leden... <_<
dit is gewoon om de showroom weer wat op te bloeien
en over die diersoorten, je hoeft niet aan de programma's deel te nemen, je kunt kijken welke je leuk vind en daar kun je aan meedoen
maar je kunt wel lid worden!

Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 11:14
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 11:17 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

en samen kom je dan ook aan diersoorten....
de ene zoo heeft een (zogenaamde) deal gemaakt met een buitelandse zoo... die zoo is lid van het programma, en ruilt de diersoorten weer door met de andere leden..... het gaat ook heel veel om verhallijn etc. als ik het goed begrijp.......

ik had toch ook een samenwerking met Timo, is dat dan ook ZTAO? ik dacht het niet......

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Berichten samen kom je dan ook aan diersoorten....
de ene zoo heeft een (zogenaamde) deal gemaakt met een buitelandse zoo... die zoo is lid van het programma, en ruilt de diersoorten weer door met de andere leden..... het gaat ook heel veel om verhallijn etc. als ik het goed begrijp.......

ik had toch ook een samenwerking met Timo, is dat dan ook ZTAO? ik dacht het niet......

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 11:17
timo13
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 11:21 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Real_thomas, ja kijk dat bedoel ik wij deden het al onderling dus ik snap niet wat het verschil is als het zo word gedaan <_<
maar jou verhaal klopt ook helemaal!

Bericht@ Real_thomas, ja kijk dat bedoel ik wij deden het al onderling dus ik snap niet wat het verschil is als het zo word gedaan <_<
maar jou verhaal klopt ook helemaal!

Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 11:21
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 11:32 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

Onderdirecteur

Maar zullen we gewoon op houden met discussiëren?
En het gewoon proberen als er zo veel onduidelijk heid voor anderen leden is ik denk dat dit namelijk wel gaat werken ;)

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
BerichtMaar zullen we gewoon op houden met discussiëren?
En het gewoon proberen als er zo veel onduidelijk heid voor anderen leden is ik denk dat dit namelijk wel gaat werken ;)

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 11 Feb 2012 om 11:32
Search:

Hosted by uCoz