Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 14:09 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
kan ik subisidie aanvragen voor het ''panda house'' het verblijf zelf kunnen we zelf betalen..... we hadden de panda's van Timo opgevngen en mee gefokt.... zo komen we er aan...
Hele betaling: 2 milioen subsidie aanvraag: 500.000 ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 14:28 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
hallo allemaal, misschien kunnen we dat van die fokprogramma's niet doen als dat teveel op ztao lijkt maar we kunnen natuurlijk wel gewoon aan elkaar vragen zovan: zou ik een manelijke neushoorn van jullie zoo mogen hebben want die van mij wil niet fokken zo kunnen we toch nog uitwisselen of gaan we toch gewoon voor de fokprogramma's met enkele diersoorten (dat kan zowiezo met een heel bedreigde soort)
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 16:24 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Real_thomas, geleliciteert jij bent de eerste subsidie aanvrager . bij deze geef ik goed keuring voor de subsidie van 500.000; ,deze tebesteden aan het "panda hous" veel succes met het bouwen van het verblijf.
ik vind het goed hoor om de fokprogramma's niet door telaten gaan en dan alleen met echt bedrijgde soorten veder tegaan . veder zal er binnen kort de eerste actie aan komen maar daar meer over.
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 16:35 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
san-juan park wil graag ook een subsidie aanvragen. namelijk voor een geheel vernieuwde savanne aan de ingang van het park het zal 2 verblijven krijgen met aan een kant zwarte neushoorns en aan de andere kant mhorr gazelles, thomson gazelle's, zebra's, struisvogels en nog wat meer
hele betaling: geschat op zo'n 1,5 miljoen subsidie aanvraag: 700.000, we weten dat het een beetje een hoog bedrag is maar we hebben het echt nodig, we zitten namelijk in geldnood
word dit niet geaccepteerd hopen we op een deel van het bedrag en gaan we zelf nog wel geld sprokkelen
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 16:43 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ timo13, je subsidie aanvraag is behandelt en bij deze heef ik uw goedkering voor de subsidie van 700.000; deze te besteden aan "een nieuwe savanne gebied "wij wense uw succes met het bouwen.
wij wensen uw succes met het bouwen van uw nieuw savanne gebied.
Ik vraag een subsidie aan voor het bouwen van: Een ingang te bouwen met daar bij een okapi verblijf, dat kost ongeveer: 2.000 bij elkaar, ik hoop dat het mag Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zaterdag, 11 Feb 2012, 18:21
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 18:27 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik heb even op de markt rond gekeken, en wij hebben van duisburg zoo bantengs gekocht.... deze komen op het eiland (te zien in mijn showroom). ik voeg ze toe op de lijst
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~