Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 21:14 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ carnotaurus, Op die manier kan het wel als je het aan mij vraagt, maar heeft dan iedere zoo zo´n kas of eigenlijk alleen Z.A.T.P.A Always look on the bright side of life!
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 22:25 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ jeffrey, ik denk dan de organistatie.... dat is dan ook de kas waar de subsidie uit komt....
@ carnotaurus, leuk idee!! daardoor wordt het echt uniek....
BANTENGS VERKENNEN VERBLIJF
daarstraks zijn de bantengs gaan wennen aan hun nieuwe verblijf. de ex-verzorgers van de bantengs zeiden dat ze het goed gaan krijgen. ze blijven er nog 2 nachten bij en dan gaan ze weg. de bantengs zijn nu naar binnen gehaald en gaan de eerste nacht te gemoet.....
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 22:40 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ carnotaurus, goed idee! misschien dat we het dan zo doen dat de organisatie 100.000 per week krijgt alleen dat elke zoo dan zon kas moet krijgen is denk ik een moeilijker verhaal...
DE FOKPROGRAMMA'S
dit onderdel van Z.A.T.P.A ga ik onder mijn hoede nemen, maar LET OP het zal maar voor een x aantal dieren gelden! dus allen voor echt bedrijgde dieren! graag even dit lijstje invullen en dan kijk ik of het word goedgekeurd! dan ga ik over een tijdje een tabel maken met algemene info die bij nick in het bericht op de voorste pagina komt te staan
naam coordinator: San-Juan park dier: Reuzenpanda
Gr. Timo13
Bericht aan alle leden: in dit topic kun je ook dieren van een ander vragen en dat je er dan een verhaaltje bij verzint dat de man niet fokt ofzo
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 22:44 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ carnotaurus, je verzoek voor subsidie is goed gekeurd ,de subsidie voor het bouwen van een een nieuwe-calidonie gebieden nieuwe intree bedraacht 15.000;
cveel succes met de bouwe .
je idee veder is mischien voor nu even wat moeilijk om teregelen vanwegen dat we nu al best druk zijn ,wat we wel kunne doen is in het eerste bericht een kas bij te schrijven met een bepaalt bedrach er in waar dan eens in demaand geld bij komt en natuurlijk af gaat door de subsidie aan vragen de rest kan dan in de loop van de tijd worden geregeld.
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 22:52 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ nickdierengek, ja denk dat dat wel goed is... aan het begin! zet er gewoon een bedrag neer en daar gaat de hele tijd iets van af en daarna word het na de maand weer bijgevuld dus laten we zeggen dat we deze maand met 2 miljoen ofzo beginnen! (want er zijn ook dure projecten)
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 22:55 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
dat was ook mijn idee!
ik denk dat we ook natuur projecten kunnen steunen.... en we kunnen vragen aan David of 'ie een/meerdere logo's voor acties etc. wil maken. zo lijkt het realistischer.....
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~