ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hallo, dit wordt mijn dierentuin Wertyum Zoo
Added (12 Jun 2009, 21:59) --------------------------------------------- Zo jongens ik dacht laat ik er ook maar is eentje openen en ik begin even kort omdat ik net begonnen ben met spelen, Mijn eerte dierentuin heet De Wert, Heeft met mijn naam te maken, Het wordt vooral een dierentuin met veel verschillende soorten dieren, Ik hoop op veel reacties de screens volgen zo in update 1
Om te beginnen de ingang:
En een dierentuin is natuurlijk geen dierentuin zonder een parkeerterrein voor de bezoekers [img][/img]
Laten we dan maar de dierentuin ingaan, Even bedenken wat de bezoekers willen zien als ze binnen komen. Ze willen natuurlijk eerst even bijkomen van de lange autorit, en een hapje kunnen eten, [img][/img]
[img][/img]
Okee, Nu zijn we wel klaar voor de eerste dieren toch, Laten we dan maar beginnen. Ik begin op het begin gewoon maar met een neutraal dier. Een soort kinderboerderijtje. En daarvoor kan je de mooie gedownloaden paarden mooi gebruiken. Hier de screen [img][/img]
En Natuurlijk de Plattegrond. Vanaf boven lukt het niet, hij zoomt niet goed genoeg uit bij mij [img][/img]
Ik hoor graag reacties
Wertyum
p.s tot update 2
Bericht veranderd door: Wertyum - Zaterdag, 13 Jun 2009, 08:54
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Wertyum, Je bent toch begonnen met een dierentuin hier. Goed zo en ik vind het een mooie dierentuin met die paarden!! Maar misschien wat bomen en andere dingen plaatsen zodat de dierentuin aangekleed wordt. Maar dat komt wel goed denk ik. De volgende keer ook je plaatsen kleiner maken AUB of, ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar via imageshack hebben ze daar een aparte link voor. Anders stuur maar even een pbtje dan leg ik je het wel uit. Maar nu ontopic de dierentuin is heel erg mooi en ik kijk uit naar je volgende update. Zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
0
Parkeerhulp
Heeey Laraatje Bedankt voor je leuke reactie:D
Ik zal inderdaad wel wat meer bomen gaan plaatsen. De Plaatjes kleiner maken lukt wel, heeft Raymond me mee geholpen. ik had ze tot 800 uitvergroot. Zal nu wel 600x doen:).
P.s Elke Zaterdag is er een nieuwe update. Behalve 25 Juli want dan ben ik op een van mijn vakanties waar ik geen internet heb:)
Het ZTSF raad de grootte: 640 X 480 het meeste aan. Simpel weg, omdat dat een veel gebruikte maat is, snel te laden is, en een goed beeld behoud.
@ je zoo. Mooie zoo, wel hoop ik volgende update wat meer dieren, en beplanting, maar daar was je al mee bezig zei je. Ik wacht rustig je volgende update af...
0
Parkeerhulp
Okee zal er op gaan letten jongens, Dat restaurant haal ik wel weg daar. Raymond zal ik doen
Wertyum
Heey Jongens, Mijn volgende Update is vandaag, Want heb morgen niet veel te doen voor school, Dus dan kunnen we gelijk alvast de nieuwe updates laten zien toch. Mijn plannen waren om Voorin het park een kinderboerderij te maken. de Paarden zijn er al en er worden nog 3 dieren aan toegevoegd. Dan gaan we over naarde jungle, Savanne en vervolgens eindigen we met een spetterende watershow.
De Kinderboerderij is inmiddels af dit is de eerste screen van hoe de ingang er nu uitziet
Added (15 Jun 2009, 16:08) --------------------------------------------- [img][/img]
Dit is het verblijf van de nieuwe damherten [img][/img]
En een nieuw pleintje, Middenin de kinderboerderij
Added (15 Jun 2009, 16:22) --------------------------------------------- Het verblijf van de Lakanvelders Ligt Centraal de Boerderij [img][/img]
Dit was het voor vandaagt p.s de plattegrond volgt
Bericht veranderd door: Wertyum - Maandag, 15 Jun 2009, 16:26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Wertyum, Ik vind dit prachtig gebouwd met een kinderboerderij gedachte. Prachtig, welke dieren ga je nog meer doen? En mooie dieren en prachtig eetpleintje, lekker fleurig. Goed gedaan en ga zo door, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Wertyum, Je stel me totaal niet teleur! Gewoon prachtig. En leuk bedacht van het kinderboederijtje, erg origineel. Je moet met dierentuinen altijd met leuke maar kleine (of onbekende) dieren beginnen. En achterin de grotere (of bekender) dieren. Perfect zo .
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Hallo Wertyum, ik vind je dierentuin echt leuk bedacht met die kinderboerderij. Alleen de foto's zijn een beetje vaag of ligt dat aan mijn computer? Ik zou ook graag willen weten waar je het damhert vandaan hebt gr. Terdo Always look on the bright side of life!
0
Parkeerhulp
Heey Jongens Bedankt voor de leuke reacties.! Als ik er zelf naar kijk, vind ik wel dat er nog heel veel moet gaan veranderen. Maar dat komt allemaal nog.
De screens moeten inderdaad wel wat verder in ontwikkeling komen, Maar dat komt wel goed denkt ik. Voor de rest was er niet echt veel commentaar, Dus dan ga ik alvast mijn ideen voor de volgende x bedenken.
(waarschijnlijk zaterdag maar wie weet)
Dan Gaat het volgende gebeuren:
- Nieuwe aanwinst voor de kinderboerderij (spannend) - Plattegrond van de Kinderboerderij - Begin van de Jungle - Wat zwemt daar nou in het water
Tot de volgende keer maar weer
Wertyum
Added (16 Jun 2009, 08:00) --------------------------------------------- En oh ja hier de links voor downloads (van de mensen hier gehad o.a Lara en Raymond)
Nou jongens Vandaag gelijk maar weer een updatje pakken Ik ga vandaag de laatste aanwinst voor de kinderboerderij laten zien Verder gaan we een mooie jungle maken met veel groen, En zal er een minidiertje zich in de dierentuin vestigen. Waardoor de plattegrond ook klaar is voor vandaag.
Dit is de eerste screen van het verblijf van de:
[img][/img]
Jawel, De Berber, De Nieuwste Aanwinst voor de kinderboerderij
Ook is er een leuk riviertje aangelegd waar het kleinste beestje van heel zoo tycoon zich bevindt [img][/img]
Heey wat staat er nou in de nieuwsberichten, De nieuwe zandhagedis is nog niet binnen of er wordt alweer een damhertje geboren, De Dierenverzoger was erbij en maakte er een mooie foto van:
[img][/img]
Maar nu op naar de Jungle, Deze dingen komen allemaal in de jungle:
[img][/img]
En als laatste natuurlijk de plattegrond P.s. Sommige screens doen het bij mij niet, Als het bij jullie ook is ligt het niet aan mij en moet er wat aan gedaan worden.
[img][/img]
Wertyum
heb de screens hersteld en hopelijk doen ze het nu ook bij jullie Wat de volgende keer gaat gebeuren is:
- De eerste mensenapen nemen een kijkje in de jungle - Gevaarlijke poesachtige - Kijk dat nou eens vliegen - Bloementuin als slot van de jungle - Afgewerkte Plattegrond van de Kinderboerderij + de Jungle - Souvenirskraam Geopend
Wertyum
Bericht veranderd door: Wertyum - Dinsdag, 16 Jun 2009, 16:42