ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
leuke zoo, leuke downloads en dieren, de ingang vind ik ook erg leuk bedacht en maakt het als een mooie ingang voor een zee zoo, de beplanting vind ik ook wel iets meer kunnen want het is nu nog een beetje kaal, en de verblijfen vind ik ook niet helemaal topie een beetje romelich en klijn voor de rest erg leuk
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
uh on www.zootycoonabc.de
Added (27 Nov 2009, 08:26) --------------------------------------------- In de kersvakantie ga ik weer alles downloaden zodat ik een dierentuin kan gaan opbouwen
Datum: Zaterdag, 28 Nov 2009, 08:20 | Bericht # 86
0
Parkeerhulp
Bedankt, Maar die nieuwe updates gaan nog even duren, Want mijn spellen doen het niet meer. ik moet al de downloads eruit gooien, Dan moet ik alle spellen opnieuw instaleren, en al mijn downloads weer terug downloaden.
Wertyum (het wordt waarschijnlijk in de kerstvakantie)
Datum: Zaterdag, 05 Dec 2009, 19:58 | Bericht # 88
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (mikeinter)
nice
Omdat je gewoon een Nederlander ben, zal ik maar op zijn Nederlands zeggen, je moet zeggen waarom je de dierentuin Nice vindt!! Dus, onderbouw je mening, waarom vind je iets mooi of niet!! Ik kijk uit naar je dierentuin Wertyum en succes ermee en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
0
Parkeerhulp
nice
Het voegt idd niks toe nee, ik heb er niks aan als je je mening niet geeft:p. Dus de volgende keer even zeggen waarom je het nice vindt en wat je nice vindt