Hallo Jongens en meisjes. Het is eindelijk herfstvakantie, Dus eindelijk weer tijd voor ZooTycoon2 Te gaan spelen. Ik heb een dierentuin gemaakt die het DIEPE RIF heet. het is een water Zoo. En Bestaat uit verschillende basins met verschillende water dieren erin. In de eerste update show ik 2 dieren.
De Zeeschildpad en de Zeeotters.
Ik hoop dat jullie het mooi gaan vinden. Hier is de ingang van het DIEPE RIF, rechts staat de directeur John. En links Zijn Vrouw Anita.
Added (21 Okt 2009, 20:12)
---------------------------------------------
Op de foto staan 2 belangrijke gebouwen. Rechts zie je het hoofdgebouw. En links het luxe onderwater restaurant. Daar veropen ze veel visgerechten en garnalen. Het is een duur restaurant en de prijze liegen er niet om, maar het is wel zeker de moeite waar om er is te gaan eten.
Added (21 Okt 2009, 20:15)
Hier nog 2 belangrijke gebouwen van deze dierentuin. Links zie je de vuilniskabine. Hier wordt al het vuil uit de prullenbakken en zo nodig van de grond opgeruimd en hier heengebracht. Zodat het later met de vuilniswagen naar de vuilnisbelt kan gaan. Rechts nog een restaurant. Meer een café eigelijk. Dit is niet zo luxe. Gewoon een gezllige eettent. En op Vrijdagavond is er een gezellige bonte avond met een disco. De muziekrotsen in de dierentuin brengen ook een leuke sweef in de dierentuin
Added (21 Okt 2009, 20:17)
Nu kunnen we eindelijk beginnen om de dierentuin ECHT in de gaan!!
Als je door deze kwallenboog loopt kom je vanzelf bij het eerste verblijf uit.
Spannend!!
Nou eigelijk niet.. Jullie weten toch al wat er komen gaat. De Zeeschildpadden
Deze grappige diertjes vind ik persoonlijk leuk vanwege dat ze zowel op het land als in het water kunnen.
En ze zijn gewoon grappig.
Op de volgende screen komen we dichterbij het verblijf
Added (21 Okt 2009, 20:21)
Op de vorige foto was ook nog te zien, Als je goed kijkt dat op het dak van het zeeschildpaddenverblijf ballonnen staan, Dit vanwege de geboorte van 8 baby schildpadjes. Nu mogen jullie raden hoeveel er jongens zijn en hoeveel er meisjes zijn
ook zag je de lantaarnpaal in echte zeestyle die het goed doet.
Maar nu over het verblijf. Het is een ruim verblijf dat uit 2 delen bestaat, En watergedeelte en een strandgedeelte.
Dit is het watergedeelte. Er leven niet alleen schildpadden maar ook andere visjes en krabbetjes. Verder zie je ook afgebrokkelde bassinmuren in het water liggen die naar de bodem zakken. Ik vind het een heel mooi verblijf en als jullie er meer van willen zien vraag het maar ik zet er wel meer foto's bij
Added (21 Okt 2009, 20:24)
En nu gaan we met de zeetrap naar boven. dan komen we boven water (eindelijk buitenlucht)
uit bij het zeeschildpadden strand. Maar voordat we dat gaan bekijken show ik jullie eerst even dit eetpleintje wat bij dit zandstrand hoort. Ik vind het zelf heerlijk. Lekker naar boven lopen, Frisse lucht, een drankje en een hapje nemen, En een mooi zicht op het zeeschildpadden strand, Heerlijk!!