Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Wertyum
Lucoshi
Datum: Maandag, 19 Okt 2009, 20:29 | Bericht # 71   
Lucoshi  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Horeca Medewerker

mooie Dierentuin ;)
Berichtmooie Dierentuin ;)

Bericht getypt door - Lucoshi
Toegevoegd op 19 Okt 2009 om 20:29
Wertyum
Datum: Woensdag, 21 Okt 2009, 20:24 | Bericht # 72   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Hallo Jongens en meisjes. Het is eindelijk herfstvakantie, Dus eindelijk weer tijd voor ZooTycoon2 Te gaan spelen. Ik heb een dierentuin gemaakt die het DIEPE RIF heet. het is een water Zoo. En Bestaat uit verschillende basins met verschillende water dieren erin. In de eerste update show ik 2 dieren.
De Zeeschildpad en de Zeeotters.
Ik hoop dat jullie het mooi gaan vinden.

Hier is de ingang van het DIEPE RIF, rechts staat de directeur John. En links Zijn Vrouw Anita.

Added (21 Okt 2009, 20:12)
---------------------------------------------
Op de foto staan 2 belangrijke gebouwen. Rechts zie je het hoofdgebouw. En links het luxe onderwater restaurant. Daar veropen ze veel visgerechten en garnalen. Het is een duur restaurant en de prijze liegen er niet om, maar het is wel zeker de moeite waar om er is te gaan eten.

Added (21 Okt 2009, 20:15)
Hier nog 2 belangrijke gebouwen van deze dierentuin. Links zie je de vuilniskabine. Hier wordt al het vuil uit de prullenbakken en zo nodig van de grond opgeruimd en hier heengebracht. Zodat het later met de vuilniswagen naar de vuilnisbelt kan gaan. Rechts nog een restaurant. Meer een café eigelijk. Dit is niet zo luxe. Gewoon een gezllige eettent. En op Vrijdagavond is er een gezellige bonte avond met een disco. De muziekrotsen in de dierentuin brengen ook een leuke sweef in de dierentuin

Added (21 Okt 2009, 20:17)
Nu kunnen we eindelijk beginnen om de dierentuin ECHT in de gaan!!
Als je door deze kwallenboog loopt kom je vanzelf bij het eerste verblijf uit.
Spannend!! :p
Nou eigelijk niet.. Jullie weten toch al wat er komen gaat. De Zeeschildpadden :)
Deze grappige diertjes vind ik persoonlijk leuk vanwege dat ze zowel op het land als in het water kunnen.
En ze zijn gewoon grappig.
Op de volgende screen komen we dichterbij het verblijf

Added (21 Okt 2009, 20:21)
Op de vorige foto was ook nog te zien, Als je goed kijkt dat op het dak van het zeeschildpaddenverblijf ballonnen staan, Dit vanwege de geboorte van 8 baby schildpadjes. Nu mogen jullie raden hoeveel er jongens zijn en hoeveel er meisjes zijn :D ook zag je de lantaarnpaal in echte zeestyle die het goed doet.
Maar nu over het verblijf. Het is een ruim verblijf dat uit 2 delen bestaat, En watergedeelte en een strandgedeelte.
Dit is het watergedeelte. Er leven niet alleen schildpadden maar ook andere visjes en krabbetjes. Verder zie je ook afgebrokkelde bassinmuren in het water liggen die naar de bodem zakken. Ik vind het een heel mooi verblijf en als jullie er meer van willen zien vraag het maar ik zet er wel meer foto's bij

Added (21 Okt 2009, 20:24)
En nu gaan we met de zeetrap naar boven. dan komen we boven water (eindelijk buitenlucht) :p uit bij het zeeschildpadden strand. Maar voordat we dat gaan bekijken show ik jullie eerst even dit eetpleintje wat bij dit zandstrand hoort. Ik vind het zelf heerlijk. Lekker naar boven lopen, Frisse lucht, een drankje en een hapje nemen, En een mooi zicht op het zeeschildpadden strand, Heerlijk!!

Bericht veranderd door: Wertyum - Woensdag, 21 Okt 2009, 20:26
BerichtHallo Jongens en meisjes. Het is eindelijk herfstvakantie, Dus eindelijk weer tijd voor ZooTycoon2 Te gaan spelen. Ik heb een dierentuin gemaakt die het DIEPE RIF heet. het is een water Zoo. En Bestaat uit verschillende basins met verschillende water dieren erin. In de eerste update show ik 2 dieren.
De Zeeschildpad en de Zeeotters.
Ik hoop dat jullie het mooi gaan vinden.

Hier is de ingang van het DIEPE RIF, rechts staat de directeur John. En links Zijn Vrouw Anita.

Added (21 Okt 2009, 20:12)
Op de foto staan 2 belangrijke gebouwen. Rechts zie je het hoofdgebouw. En links het luxe onderwater restaurant. Daar veropen ze veel visgerechten en garnalen. Het is een duur restaurant en de prijze liegen er niet om, maar het is wel zeker de moeite waar om er is te gaan eten.

Added (21 Okt 2009, 20:15)
Hier nog 2 belangrijke gebouwen van deze dierentuin. Links zie je de vuilniskabine. Hier wordt al het vuil uit de prullenbakken en zo nodig van de grond opgeruimd en hier heengebracht. Zodat het later met de vuilniswagen naar de vuilnisbelt kan gaan. Rechts nog een restaurant. Meer een café eigelijk. Dit is niet zo luxe. Gewoon een gezllige eettent. En op Vrijdagavond is er een gezellige bonte avond met een disco. De muziekrotsen in de dierentuin brengen ook een leuke sweef in de dierentuin

Added (21 Okt 2009, 20:17)
Nu kunnen we eindelijk beginnen om de dierentuin ECHT in de gaan!!
Als je door deze kwallenboog loopt kom je vanzelf bij het eerste verblijf uit.
Spannend!! :p
Nou eigelijk niet.. Jullie weten toch al wat er komen gaat. De Zeeschildpadden :)
Deze grappige diertjes vind ik persoonlijk leuk vanwege dat ze zowel op het land als in het water kunnen.
En ze zijn gewoon grappig.
Op de volgende screen komen we dichterbij het verblijf

Added (21 Okt 2009, 20:21)
Op de vorige foto was ook nog te zien, Als je goed kijkt dat op het dak van het zeeschildpaddenverblijf ballonnen staan, Dit vanwege de geboorte van 8 baby schildpadjes. Nu mogen jullie raden hoeveel er jongens zijn en hoeveel er meisjes zijn :D ook zag je de lantaarnpaal in echte zeestyle die het goed doet.
Maar nu over het verblijf. Het is een ruim verblijf dat uit 2 delen bestaat, En watergedeelte en een strandgedeelte.
Dit is het watergedeelte. Er leven niet alleen schildpadden maar ook andere visjes en krabbetjes. Verder zie je ook afgebrokkelde bassinmuren in het water liggen die naar de bodem zakken. Ik vind het een heel mooi verblijf en als jullie er meer van willen zien vraag het maar ik zet er wel meer foto's bij

Added (21 Okt 2009, 20:24)
En nu gaan we met de zeetrap naar boven. dan komen we boven water (eindelijk buitenlucht) :p uit bij het zeeschildpadden strand. Maar voordat we dat gaan bekijken show ik jullie eerst even dit eetpleintje wat bij dit zandstrand hoort. Ik vind het zelf heerlijk. Lekker naar boven lopen, Frisse lucht, een drankje en een hapje nemen, En een mooi zicht op het zeeschildpadden strand, Heerlijk!!

Bericht getypt door - Wertyum
Toegevoegd op 21 Okt 2009 om 20:24
rick651
Datum: Woensdag, 21 Okt 2009, 20:25 | Bericht # 73   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO Coördinator
Horeca Medewerker

@ Lucoshi,

Zeg waarom je het een mooie dierentuin vind, dit soort berichten vallen onder spam!

@ Wertyum,

Ik vind het een zeer leuk park, mooie beplanting en genoeg voorzieningen. Ga zo door! :)

Groetjes Rick ^_^

Bericht@ Lucoshi,

Zeg waarom je het een mooie dierentuin vind, dit soort berichten vallen onder spam!

@ Wertyum,

Ik vind het een zeer leuk park, mooie beplanting en genoeg voorzieningen. Ga zo door! :)

Groetjes Rick ^_^

Bericht getypt door - rick651
Toegevoegd op 21 Okt 2009 om 20:25
Wertyum
Datum: Woensdag, 21 Okt 2009, 20:54 | Bericht # 74   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Als je nou efe wacht met reageren totdat ik klaar ben met me dierentuin te showen..

Maar bedankt voor de reactie :p

Added (21 Okt 2009, 20:28)
Jongens, Ik ben efe gechrokken van het commentaar dat ik krijg. Ik weet dat dit onder spam valt. Maar was ik dan al klaar met Showen? Volgens mij Niet. Maargoed. Hier is het zandtrand dan ;) De zeeschildpadden hebben het erg naar hun zin en spelen leuk met elkaar. Vooral de jonkies zijn echt schattig

Added (21 Okt 2009, 20:47)
Nou jongens dat waren de zeeschildpadden dan. Nu op naar de Zeeotters!!. Deze dieren zijn net binnen en al behoorlijk speels. Jullie gaan ze zo beter zien. Maar eerst de weg er naar toe

Op deze foto is te zien hoe de ottertjes samen spelen. Het verblijf is net nieuw gebouwd. En volgens mij hebben de otters het naar hun zin. Ook bij dit verblijf hoort een eetpleintje met een zandstrand. Die laat ik zo aan jullie zien. dan ben ik al weer bijna klaar met deze update en volgt alleen de plattegrond nog.

Hier is het eetpleintje. Niet veel aan toe te voegen ;)

Hier het zandstrand en wat info over de zeeotter

De zeeotter (Enhydra lutris) is een soort van de familie marterachtigen (Mustelidae) die voor komt aan de noordwestkust van Noord-Amerika en de noordoostkust van Azië. Hij was bijna uitgestorven door overbejaging, maar gelukkig had een klein groepje het toch overleefd. Inmiddels (2003) is hij weer vrij talrijk aan de kust te zien. Hij is vooral dol op schaaldieren (Abalone) die ook bij de mens goed in de smaak liggen. Het bijzondere is dat hij gebruik maakt van een steen om zijn prooi open te maken. Hij legt die op zijn buik en slaat dan de schelp erop stuk. De otter heeft onder zijn oksel ook een soort van zakjes waar hij zijn overtollig voedsel bewaart.

In het Russische Verre Oosten wordt hij traditioneel ook wel 'Kamtsjatka-bever' genoemd.

En hier de plattegrond normaal en van boven af

Added (21 Okt 2009, 20:54)
Jogens dit was mijn update..
Ik heb er heel erg veel tijd in gestoken.

Dus Reageer maar volop

Wertyu B) m

Bericht veranderd door: Wertyum - Woensdag, 21 Okt 2009, 20:52
BerichtAls je nou efe wacht met reageren totdat ik klaar ben met me dierentuin te showen..

Maar bedankt voor de reactie :p

Added (21 Okt 2009, 20:28)
Jongens, Ik ben efe gechrokken van het commentaar dat ik krijg. Ik weet dat dit onder spam valt. Maar was ik dan al klaar met Showen? Volgens mij Niet. Maargoed. Hier is het zandtrand dan ;) De zeeschildpadden hebben het erg naar hun zin en spelen leuk met elkaar. Vooral de jonkies zijn echt schattig

Added (21 Okt 2009, 20:47)
Nou jongens dat waren de zeeschildpadden dan. Nu op naar de Zeeotters!!. Deze dieren zijn net binnen en al behoorlijk speels. Jullie gaan ze zo beter zien. Maar eerst de weg er naar toe

Op deze foto is te zien hoe de ottertjes samen spelen. Het verblijf is net nieuw gebouwd. En volgens mij hebben de otters het naar hun zin. Ook bij dit verblijf hoort een eetpleintje met een zandstrand. Die laat ik zo aan jullie zien. dan ben ik al weer bijna klaar met deze update en volgt alleen de plattegrond nog.

Hier is het eetpleintje. Niet veel aan toe te voegen ;)

Hier het zandstrand en wat info over de zeeotter

De zeeotter (Enhydra lutris) is een soort van de familie marterachtigen (Mustelidae) die voor komt aan de noordwestkust van Noord-Amerika en de noordoostkust van Azië. Hij was bijna uitgestorven door overbejaging, maar gelukkig had een klein groepje het toch overleefd. Inmiddels (2003) is hij weer vrij talrijk aan de kust te zien. Hij is vooral dol op schaaldieren (Abalone) die ook bij de mens goed in de smaak liggen. Het bijzondere is dat hij gebruik maakt van een steen om zijn prooi open te maken. Hij legt die op zijn buik en slaat dan de schelp erop stuk. De otter heeft onder zijn oksel ook een soort van zakjes waar hij zijn overtollig voedsel bewaart.

In het Russische Verre Oosten wordt hij traditioneel ook wel 'Kamtsjatka-bever' genoemd.

En hier de plattegrond normaal en van boven af

Added (21 Okt 2009, 20:54)
Jogens dit was mijn update..
Ik heb er heel erg veel tijd in gestoken.

Dus Reageer maar volop

Wertyu B) m

Toegevoegd op 21 Okt 2009 om 20:54
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 21 Okt 2009, 20:58 | Bericht # 75   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo Wertyum,
Een hele mooie zoo met mooie dieren en veel ruime verblijven met lekker veel groen erin. Soms een beetje te veel maar dat maakt het wel gezellie!! De voorzieningen zijn ook hartstikke goed en de bezoekers zullen het ontzettend naar hun zin hebben. Groetjes en ga zo door van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo Wertyum,
Een hele mooie zoo met mooie dieren en veel ruime verblijven met lekker veel groen erin. Soms een beetje te veel maar dat maakt het wel gezellie!! De voorzieningen zijn ook hartstikke goed en de bezoekers zullen het ontzettend naar hun zin hebben. Groetjes en ga zo door van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 21 Okt 2009 om 20:58
Wertyum
Datum: Woensdag, 21 Okt 2009, 21:11 | Bericht # 76   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

dankjewel Lara voor je leuke reactie

Wertyum B)

Berichtdankjewel Lara voor je leuke reactie

Wertyum B)

Toegevoegd op 21 Okt 2009 om 21:11
thomvonder
Datum: Donderdag, 22 Okt 2009, 08:54 | Bericht # 77   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

wow! je bent echt vooruit gegaan sinds je vorige zoo's.
Goed gedaan. Ik ben heel benieuwd naar de rest van de zoo :p
Berichtwow! je bent echt vooruit gegaan sinds je vorige zoo's.
Goed gedaan. Ik ben heel benieuwd naar de rest van de zoo :p

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 22 Okt 2009 om 08:54
Joshua
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2009, 09:49 | Bericht # 78   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

leuke zoo :)

Berichtleuke zoo :)

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 09:49
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2009, 10:09 | Bericht # 79   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Quote (dinojos)
leuke zoo

Zeg waarom je zoiets vind!!
Onderbouw je berichten meer aub!!

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht
Quote (dinojos)
leuke zoo

Zeg waarom je zoiets vind!!
Onderbouw je berichten meer aub!!

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 10:09
Wertyum
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2009, 12:32 | Bericht # 80   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Bedankt voor de reacties, jongens. De volgende update is in de kerstvakantie

Wertyum B)

BerichtBedankt voor de reacties, jongens. De volgende update is in de kerstvakantie

Wertyum B)

Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 12:32
Search:

Hosted by uCoz