Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Wertyum
stray14
Datum: Zaterdag, 22 Aug 2009, 22:08 | Bericht # 51   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

you're great with using foliage and everything, really nice zoo

english isn't my main language
I♥love rats
Berichtyou're great with using foliage and everything, really nice zoo

Bericht getypt door - stray14
Toegevoegd op 22 Aug 2009 om 22:08
Wertyum
Datum: Maandag, 24 Aug 2009, 08:03 | Bericht # 52   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

VANAF MAANDAG NIEUWE SCREENS VAN DEZE ZOO!!!!!!!!!!!!

Added (24 Aug 2009, 07:51)
---------------------------------------------
Welkom, Een nieuwe dierentuin met 3 nieuwe verblijfen. Hier volgen de screens.

[img][/img]

Added (24 Aug 2009, 07:54)
De Giraffen Dus, 2 Soorten, De Netgiraffe en de massagiraffe.

[img][/img]

Added (24 Aug 2009, 07:56)
En nu de Leder-Schildpadden

[img][/img]

Added (24 Aug 2009, 07:58)
[img][/img]

Added (24 Aug 2009, 08:00)
Én nu Nog 3 Soorten herten. Wie raad welke 3 herten het zijn, mag de voglende keer de nieuwe diersoorten bepalen in de dierentuin.

[img][/img]

Added (24 Aug 2009, 08:03)
[img][/img]

BerichtVANAF MAANDAG NIEUWE SCREENS VAN DEZE ZOO!!!!!!!!!!!!

Added (24 Aug 2009, 07:51)
Welkom, Een nieuwe dierentuin met 3 nieuwe verblijfen. Hier volgen de screens.

[img][/img]

De Giraffen Dus, 2 Soorten, De Netgiraffe en de massagiraffe.

[img][/img]

Added (24 Aug 2009, 07:56)
En nu de Leder-Schildpadden

[img][/img]

Added (24 Aug 2009, 07:58)
[img][/img]

Added (24 Aug 2009, 08:00)
Én nu Nog 3 Soorten herten. Wie raad welke 3 herten het zijn, mag de voglende keer de nieuwe diersoorten bepalen in de dierentuin.

[img][/img]

Added (24 Aug 2009, 08:03)
[img][/img]

Bericht getypt door - Wertyum
Toegevoegd op 24 Aug 2009 om 08:03
carlo
Datum: Maandag, 24 Aug 2009, 09:16 | Bericht # 53   
carlo 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

op de laatste foto staan denk ik dorcas gazelle of zo iets

bij mij zijn de foto's heel wazig

Berichtop de laatste foto staan denk ik dorcas gazelle of zo iets

bij mij zijn de foto's heel wazig

Bericht getypt door - carlo
Toegevoegd op 24 Aug 2009 om 09:16
thomvonder
Datum: Maandag, 24 Aug 2009, 09:30 | Bericht # 54   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

ja er is iets mis met de foto's. Maar verder wel een leuke dierentuin. Ik raad alleen aan wat
meer planten te gebruiken. Dan ziet je zoo er nog leuker uit.

groetjes Thom

Berichtja er is iets mis met de foto's. Maar verder wel een leuke dierentuin. Ik raad alleen aan wat
meer planten te gebruiken. Dan ziet je zoo er nog leuker uit.

groetjes Thom

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 24 Aug 2009 om 09:30
Laraatje2008
Datum: Maandag, 24 Aug 2009, 17:27 | Bericht # 55   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja Wertyum, je hebt ze in een andere stand staan, in optimale details of zoiets. Dat moet je even veranderen en je pics zijn weer normaal. Maar ik vind het wel een leuke dierentuin met het Savanne gedeelte. Mooi, groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa Wertyum, je hebt ze in een andere stand staan, in optimale details of zoiets. Dat moet je even veranderen en je pics zijn weer normaal. Maar ik vind het wel een leuke dierentuin met het Savanne gedeelte. Mooi, groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 24 Aug 2009 om 17:27
Wertyum
Datum: Dinsdag, 25 Aug 2009, 11:44 | Bericht # 56   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Okee zal ik doen. Bedankt allemaal weer voor de reacties
BerichtOkee zal ik doen. Bedankt allemaal weer voor de reacties

Toegevoegd op 25 Aug 2009 om 11:44
KingThijs
Datum: Dinsdag, 25 Aug 2009, 16:25 | Bericht # 57   
KingThijs 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Mooi zoo, maar de foto's zijn een beetje apart. Repost aub

KingThijs ^_^

BerichtMooi zoo, maar de foto's zijn een beetje apart. Repost aub

KingThijs ^_^

Bericht getypt door - KingThijs
Toegevoegd op 25 Aug 2009 om 16:25
Wertyum
Datum: Woensdag, 26 Aug 2009, 08:23 | Bericht # 58   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ja haha. Sorry was ff fout gegaan :p
BerichtJa haha. Sorry was ff fout gegaan :p

Toegevoegd op 26 Aug 2009 om 08:23
raptor29
Datum: Woensdag, 26 Aug 2009, 11:43 | Bericht # 59   
raptor29 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

I prefer the REAL Zoo Tycoon 2 images but it's your decision.
BerichtI prefer the REAL Zoo Tycoon 2 images but it's your decision.

Bericht getypt door - raptor29
Toegevoegd op 26 Aug 2009 om 11:43
Wertyum
Datum: Maandag, 31 Aug 2009, 07:50 | Bericht # 60   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

^_^ MAANDAG SHOW IK EEN NIEUWE DIERENTUIN DIE HEEL GOED IS GELUKT

Added (31 Aug 2009, 07:17)
Hallo Dit wordt mijn Nieuwe dierentuin. Hij heet Green Parc Zoo. In deze dierentuin zijn verschillende onderdelen, Savanne, Woestijn, Tropisch Regenwoud, Moeras, Toendra, Noordelijk Bos, Gematigd Woud En Marine. Deze dierentuin ligt in Hengelo-Zuid. Op de plek waar eerst een verouderde woonwijk lag. We zijn begonnen met de Savanne en de Woestijn te maken. Deze dieren komen in dat gedeelte: Leeuwen, Funix, Net/Massa Giraffes, Zebra's, Struisvogels & Dromedarissen. Deze dieren laat ik zo allemaal zien in de screens. De andere delen volgen nog. Veel Plezier met kijken ;)

DE LEEUWEN:

Het is een lastige beslissing geweest. Met welk dier zou je een dierentuin goed kunnen openen? We hebben uiteindelijk voor de Leeuwen gekozen, Omdat het toch wel een groot en indrukwekkend Savanne Dier is. En best wel populair bij het publiek. Dus er werden 2 leeuwen geaddopteerd uit een dierentuin in Sevilla en één uit Madrid. Een mannetje en een Vrouwtje. Die Maarliefst 4 kinderen hebben gekregen. Helaas moeten we mededelen dat De ouders zijn overleden door ouderdom. En dat de kinderen (1 jongen en 3 meisjes) nog geen kleintjes hebben gekregen, En hoogst Waarschijnlijk gebeurt dat ook niet meer. Dus de Leeuwen zullen uitsterfen. Of we ze nog aan gaan schaffen blijft even geheim. Voorlopig hebben we er nog 4

[img][/img]

Op deze manier Jagen Leeuwen Vrouwtjes. Ze kijken of er een prooi in de buurt is . Een heel mooi gezicht. En zoals altijd heeft het mannetje de taak om voor de kleintjes te zorgen. En omdat die hier niet zijn ligt hij lekker te dutten, Tenminste dat zou je denken! Mooi niet. Goed Nieuws Vanuit Green Parc. Het mannetje heeft kenbaar gemaakt verliefd te zijn op een van zijn zusjes. Hopelijk komt er wat moois uit.

[img][/img]

Added (31 Aug 2009, 07:42)
DE FENEX:

Over de Fenex Kunnen we kort Wezen, Het is een diertje dat vroeg kinderen krijgt. en Vroeg dood gaat.. Dat is heel jammer dat er nou al 8 Fenex zijn overleden aan ouderdom, maar het is niet anders. We hebben nu 2 Nieuwe Fenex uit Duitsland gehaald die er teveel hadden in de Dierentuin in Berlijn. Hopelijk worden deze wat ouder. Hier foto's van de Nieuwe Fenex. Het verblijf bestond al

[img][/img]
[img][/img]

GIRAFFES, ZEBRA'S & STRUISVOGELS

Dit is een groot stuk gebied, Met grote Savanne dieren. De Giraffen hebben een kleintje gekregen. En nog wel een bijzondere ook. Want de een Massagiraffe en een Netgirafffe hebben samen een kleintje gekregen. En daar kwam een netgiraffe uit. Er had ook een massagiraffe uit kunnen komen. De Struisvogels kregen 2 kleintjes, en de zebra's ook. De ouders Zebra's zijn ook al dood door ouderdom. Ik laat een screen zien van alle 3 de dieren op de foto. De Struisvogel is met een download vergroot.

[img][/img]

DE DROMEDARISSEN:

De Dromedarissen zijn hele grote dieren. Met maar één bult. Waar Vet in opgeslagen zit. Deze dieren sluiten het savanne/woestijn gedeelte af. Ook deze hebben kleintjes gekregen, En de ouders leven nog!! Dus hopelijk krijgen we opa en oma nog in dit verblijf. We hebben ze van een dierentuin in Kaapstad. Die ze niet meer kon voeden. Het was vrijdag slecht weer in de avonduren. Daar hadden deze dieren wel behoorlijk veel last van, Het hele verblijf zat onder de blubber. Maar gelukkig is het weer goed opgedroogd, Want Deze dieren willen maar één ondergrond en dat is Woestijn

[img][/img]

Zo Jongens, Dat was het alweer. ik hoop dat jullie het mooi vonden. De Plattegrond bewaar ik nog even. Tot alle delen zijn geweest.

De Volgende Keer:

-Het Tropisch Regenwoud met o.a Gorilla's , kleine aapjes. okapi's en bongo's.

Added (31 Aug 2009, 07:50)
Jullie zien bij het verblijf van de dromedarissen niet zo veel groen. Dat komt omdat daar het Kreupelhout moet komen en die is nog niet af. in het Tropisch Regenwoud zijn al veel meer bomen dan hier. (btw) Savanne/Woestijn Staan meestal geen bomen

Bericht veranderd door: Wertyum - Maandag, 31 Aug 2009, 07:52
Bericht^_^ MAANDAG SHOW IK EEN NIEUWE DIERENTUIN DIE HEEL GOED IS GELUKT

Added (31 Aug 2009, 07:17)
Hallo Dit wordt mijn Nieuwe dierentuin. Hij heet Green Parc Zoo. In deze dierentuin zijn verschillende onderdelen, Savanne, Woestijn, Tropisch Regenwoud, Moeras, Toendra, Noordelijk Bos, Gematigd Woud En Marine. Deze dierentuin ligt in Hengelo-Zuid. Op de plek waar eerst een verouderde woonwijk lag. We zijn begonnen met de Savanne en de Woestijn te maken. Deze dieren komen in dat gedeelte: Leeuwen, Funix, Net/Massa Giraffes, Zebra's, Struisvogels & Dromedarissen. Deze dieren laat ik zo allemaal zien in de screens. De andere delen volgen nog. Veel Plezier met kijken ;)

DE LEEUWEN:

Het is een lastige beslissing geweest. Met welk dier zou je een dierentuin goed kunnen openen? We hebben uiteindelijk voor de Leeuwen gekozen, Omdat het toch wel een groot en indrukwekkend Savanne Dier is. En best wel populair bij het publiek. Dus er werden 2 leeuwen geaddopteerd uit een dierentuin in Sevilla en één uit Madrid. Een mannetje en een Vrouwtje. Die Maarliefst 4 kinderen hebben gekregen. Helaas moeten we mededelen dat De ouders zijn overleden door ouderdom. En dat de kinderen (1 jongen en 3 meisjes) nog geen kleintjes hebben gekregen, En hoogst Waarschijnlijk gebeurt dat ook niet meer. Dus de Leeuwen zullen uitsterfen. Of we ze nog aan gaan schaffen blijft even geheim. Voorlopig hebben we er nog 4

[img][/img]

Op deze manier Jagen Leeuwen Vrouwtjes. Ze kijken of er een prooi in de buurt is . Een heel mooi gezicht. En zoals altijd heeft het mannetje de taak om voor de kleintjes te zorgen. En omdat die hier niet zijn ligt hij lekker te dutten, Tenminste dat zou je denken! Mooi niet. Goed Nieuws Vanuit Green Parc. Het mannetje heeft kenbaar gemaakt verliefd te zijn op een van zijn zusjes. Hopelijk komt er wat moois uit.

[img][/img]

Added (31 Aug 2009, 07:42)
DE FENEX:

Over de Fenex Kunnen we kort Wezen, Het is een diertje dat vroeg kinderen krijgt. en Vroeg dood gaat.. Dat is heel jammer dat er nou al 8 Fenex zijn overleden aan ouderdom, maar het is niet anders. We hebben nu 2 Nieuwe Fenex uit Duitsland gehaald die er teveel hadden in de Dierentuin in Berlijn. Hopelijk worden deze wat ouder. Hier foto's van de Nieuwe Fenex. Het verblijf bestond al

[img][/img]
[img][/img]

GIRAFFES, ZEBRA'S & STRUISVOGELS

Dit is een groot stuk gebied, Met grote Savanne dieren. De Giraffen hebben een kleintje gekregen. En nog wel een bijzondere ook. Want de een Massagiraffe en een Netgirafffe hebben samen een kleintje gekregen. En daar kwam een netgiraffe uit. Er had ook een massagiraffe uit kunnen komen. De Struisvogels kregen 2 kleintjes, en de zebra's ook. De ouders Zebra's zijn ook al dood door ouderdom. Ik laat een screen zien van alle 3 de dieren op de foto. De Struisvogel is met een download vergroot.

[img][/img]

DE DROMEDARISSEN:

De Dromedarissen zijn hele grote dieren. Met maar één bult. Waar Vet in opgeslagen zit. Deze dieren sluiten het savanne/woestijn gedeelte af. Ook deze hebben kleintjes gekregen, En de ouders leven nog!! Dus hopelijk krijgen we opa en oma nog in dit verblijf. We hebben ze van een dierentuin in Kaapstad. Die ze niet meer kon voeden. Het was vrijdag slecht weer in de avonduren. Daar hadden deze dieren wel behoorlijk veel last van, Het hele verblijf zat onder de blubber. Maar gelukkig is het weer goed opgedroogd, Want Deze dieren willen maar één ondergrond en dat is Woestijn

[img][/img]

Zo Jongens, Dat was het alweer. ik hoop dat jullie het mooi vonden. De Plattegrond bewaar ik nog even. Tot alle delen zijn geweest.

De Volgende Keer:

-Het Tropisch Regenwoud met o.a Gorilla's , kleine aapjes. okapi's en bongo's.

Added (31 Aug 2009, 07:50)
Jullie zien bij het verblijf van de dromedarissen niet zo veel groen. Dat komt omdat daar het Kreupelhout moet komen en die is nog niet af. in het Tropisch Regenwoud zijn al veel meer bomen dan hier. (btw) Savanne/Woestijn Staan meestal geen bomen

Toegevoegd op 31 Aug 2009 om 07:50
Search:

Hosted by uCoz