Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Wertyum
schattentiger
Datum: Zaterdag, 04 Jul 2009, 17:10 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

I like your zoo. I love your usage of the foliage to make it look more realistic.
That is very nice because some other people put one exhibit to another and that looks so not good!
But, of course, you dont have to take a pic of the parking :)
BerichtI like your zoo. I love your usage of the foliage to make it look more realistic.
That is very nice because some other people put one exhibit to another and that looks so not good!
But, of course, you dont have to take a pic of the parking :)

Bericht getypt door - schattentiger
Toegevoegd op 04 Jul 2009 om 17:10
Wertyum
Datum: Maandag, 06 Jul 2009, 12:09 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

JONGENS DIT IS DE NIEUWE DIERENTUIN:
WERTYUM IN AFRIKA:

Ik heb net Afrikaans Avontuur Binnen gekregen, En nu heb ik alle beesten van Afrikaans Avontuur er in gezet, + Nog een paar andere waarop ik op 22 dieren uit ben gekomen, Het zijn grote en kleine dieren. Dus ik zou zeggen kijk en geniet er van:

Dit is de Ingang Van de nieuwe Dierentuin

[img][/img]

Added (06 Jul 2009, 11:52)
---------------------------------------------
En Hier het drukst bezogde eetpleintje van de hele dierentuin. Gelijk aan het begin

[img][/img]

Added (06 Jul 2009, 11:56)
En Hier het eerste verblijf in de dierentuin, Hij is van de aardvarkens.

Ze Leven vooral in de modder, en willen liever geen mensen zien, Vandaar dat ik ze bijna niet op de foto kreeg

[img][/img]

Added (06 Jul 2009, 12:04)
Deze Dierentuin heeft 3 Soorten Apen, Op het Begin zitten de Magots, Deze leuke aapjes leven op een eilandje. Daaromheen ligt water, In echte dierentuinen zie je vaak dat mensen in dat water allemaal afval gooien, Om te verkomen dat dat hier ook zo is, Wordt het water om de 2 dagen ververst:

Hier de Spelende Aapjes: (Het Kleintje is een Mannetje)

het is wel even zoeken, maar het kleintje zit achter de voederbak:

[img][/img]

Added (06 Jul 2009, 12:08)
deze Dierentuin heeft ook Schildpadden, Genaamd Sporenschildpadden, Deze schildpadden houden van een leuk lampje in hun hok, en houden veel van zwemmen, Daarom duurden het even voordat deze schildpad uit het water kwam en zich vertoonde. Hier een screen dervan:

[img][/img]

Added (06 Jul 2009, 12:09)
Zo Jongens, Dat is het begin van deze dierentuin, Morgen volgt het 2de deel van de update.

Bericht veranderd door: Wertyum - Maandag, 06 Jul 2009, 11:59
BerichtJONGENS DIT IS DE NIEUWE DIERENTUIN:
WERTYUM IN AFRIKA:

Ik heb net Afrikaans Avontuur Binnen gekregen, En nu heb ik alle beesten van Afrikaans Avontuur er in gezet, + Nog een paar andere waarop ik op 22 dieren uit ben gekomen, Het zijn grote en kleine dieren. Dus ik zou zeggen kijk en geniet er van:

Dit is de Ingang Van de nieuwe Dierentuin

[img][/img]

Added (06 Jul 2009, 11:52)
En Hier het drukst bezogde eetpleintje van de hele dierentuin. Gelijk aan het begin

[img][/img]

Added (06 Jul 2009, 11:56)
En Hier het eerste verblijf in de dierentuin, Hij is van de aardvarkens.

Ze Leven vooral in de modder, en willen liever geen mensen zien, Vandaar dat ik ze bijna niet op de foto kreeg

[img][/img]

Added (06 Jul 2009, 12:04)
Deze Dierentuin heeft 3 Soorten Apen, Op het Begin zitten de Magots, Deze leuke aapjes leven op een eilandje. Daaromheen ligt water, In echte dierentuinen zie je vaak dat mensen in dat water allemaal afval gooien, Om te verkomen dat dat hier ook zo is, Wordt het water om de 2 dagen ververst:

Hier de Spelende Aapjes: (Het Kleintje is een Mannetje)

het is wel even zoeken, maar het kleintje zit achter de voederbak:

[img][/img]

Added (06 Jul 2009, 12:08)
deze Dierentuin heeft ook Schildpadden, Genaamd Sporenschildpadden, Deze schildpadden houden van een leuk lampje in hun hok, en houden veel van zwemmen, Daarom duurden het even voordat deze schildpad uit het water kwam en zich vertoonde. Hier een screen dervan:

[img][/img]

Added (06 Jul 2009, 12:09)
Zo Jongens, Dat is het begin van deze dierentuin, Morgen volgt het 2de deel van de update.

Bericht getypt door - Wertyum
Toegevoegd op 06 Jul 2009 om 12:09
chrischi83
Datum: Maandag, 06 Jul 2009, 13:57 | Bericht # 33   
chrischi83 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

the new pictures are cool. I mostly like the one with the enhightend ways, because it looks very realistic. I am not sure, if aardvarks need so much trees.
Berichtthe new pictures are cool. I mostly like the one with the enhightend ways, because it looks very realistic. I am not sure, if aardvarks need so much trees.

Bericht getypt door - chrischi83
Toegevoegd op 06 Jul 2009 om 13:57
Laraatje2008
Datum: Maandag, 06 Jul 2009, 17:09 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo Wertyum,
Wat een mooie Afrikaanse dierentuin!! Grandioos mooi gemaakt en de dieren zie je wel hoor, als je goed kijkt!! Mooie variatie aan dieren en ik vind het thema heel erg goed gemaakt, Afrikaans!! Heerlijk, kijk uit naar je volgende update en zonnige groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo Wertyum,
Wat een mooie Afrikaanse dierentuin!! Grandioos mooi gemaakt en de dieren zie je wel hoor, als je goed kijkt!! Mooie variatie aan dieren en ik vind het thema heel erg goed gemaakt, Afrikaans!! Heerlijk, kijk uit naar je volgende update en zonnige groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 06 Jul 2009 om 17:09
Wertyum
Datum: Dinsdag, 07 Jul 2009, 11:59 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Dankjewel Voor jullie snelle reacties, Morgen is de volgende al weer

Wertyum B)

Added (07 Jul 2009, 11:59)
Okee Jongens, Vandaag weer een nieuwe update ik begin Vandaag met het verblijf van de Afrikaanse Buffels. Deze dieren leven op een hoog stukje berg in de dierentuin, Ze eten veel gras en ze drinken best wel veel. De mannetjes doen soms wel een beetje argressief, Maar in ieder geval blijven het leuke beesten.
Hier een fototje dervan:"

[img][/img]

Dan nu op naar de beesten die misschien Lara wel in haar dierentuin krijgt, als ik een goede gok heb gedaan, We gaan het zien. Maar bij mij zijn ze in ieder geval wel aanwezig. Deze dieren hebben al kinderen gekregen en zijn mooi op de foto gezet, Genaam de Caracals:

[img][/img]

Ook hebben we een soort kruizing tussen giraffe en zebra's lopen in de dierentuin, Je zou gelijk aan Okapi's denken, Daar lijken ze heel veel op. Maar het zijn en blijven toch bongo's, Hier een actie foto van een wildrennend bongotje in zijn verblijf:

[img][/img]

Er viel vandaag ook wat te vieren, Want vandaag zijn de kleine Etiopische Wolfjes geboren!!. 2 mannetjes. De Dierenverzorgers trakteerden de ouders op een extra maaltijd, En de kleintjes hebben lekker veel melk gehad:

[img][/img]

Dat was het dan alweer voor Vandaag:

De Volgende keer is het tijd voor wat meer Soorten Apen en Afrika

Thnx Voor het kijken

Tot Morgen B)

Bericht veranderd door: Wertyum - Dinsdag, 07 Jul 2009, 12:05
BerichtDankjewel Voor jullie snelle reacties, Morgen is de volgende al weer

Wertyum B)

Added (07 Jul 2009, 11:59)
Okee Jongens, Vandaag weer een nieuwe update ik begin Vandaag met het verblijf van de Afrikaanse Buffels. Deze dieren leven op een hoog stukje berg in de dierentuin, Ze eten veel gras en ze drinken best wel veel. De mannetjes doen soms wel een beetje argressief, Maar in ieder geval blijven het leuke beesten.
Hier een fototje dervan:"

[img][/img]

Dan nu op naar de beesten die misschien Lara wel in haar dierentuin krijgt, als ik een goede gok heb gedaan, We gaan het zien. Maar bij mij zijn ze in ieder geval wel aanwezig. Deze dieren hebben al kinderen gekregen en zijn mooi op de foto gezet, Genaam de Caracals:

[img][/img]

Ook hebben we een soort kruizing tussen giraffe en zebra's lopen in de dierentuin, Je zou gelijk aan Okapi's denken, Daar lijken ze heel veel op. Maar het zijn en blijven toch bongo's, Hier een actie foto van een wildrennend bongotje in zijn verblijf:

[img][/img]

Er viel vandaag ook wat te vieren, Want vandaag zijn de kleine Etiopische Wolfjes geboren!!. 2 mannetjes. De Dierenverzorgers trakteerden de ouders op een extra maaltijd, En de kleintjes hebben lekker veel melk gehad:

[img][/img]

Dat was het dan alweer voor Vandaag:

De Volgende keer is het tijd voor wat meer Soorten Apen en Afrika

Thnx Voor het kijken

Tot Morgen B)

Toegevoegd op 07 Jul 2009 om 11:59
thomvonder
Datum: Dinsdag, 07 Jul 2009, 15:54 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

mooie update maar ik vind je moerasverblijf en je etheopische wolven verblijf nogal kaal.
dus daar moet je nog wat planten neerzetten. En verder vindt ik het jammer dat je zulke korte update's houdt.

groetjes Thom

Berichtmooie update maar ik vind je moerasverblijf en je etheopische wolven verblijf nogal kaal.
dus daar moet je nog wat planten neerzetten. En verder vindt ik het jammer dat je zulke korte update's houdt.

groetjes Thom

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 07 Jul 2009 om 15:54
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 07 Jul 2009, 16:42 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo Wertyum,
Weer een mooie update, inderdaad is het verblijf van de wolven een beetje kaal. Misschien wat toendrabomen erin neerzetten, dat fleurt al op. En ik vind die knik zo leuk in het caracals verblijf. Ja, wie weet komen ze ook in mijn dierentuin? Ga zo door en kijk uit naar de volgende update. Groetjes van Laraatje :D

BerichtHallo Wertyum,
Weer een mooie update, inderdaad is het verblijf van de wolven een beetje kaal. Misschien wat toendrabomen erin neerzetten, dat fleurt al op. En ik vind die knik zo leuk in het caracals verblijf. Ja, wie weet komen ze ook in mijn dierentuin? Ga zo door en kijk uit naar de volgende update. Groetjes van Laraatje :D

Toegevoegd op 07 Jul 2009 om 16:42
Wertyum
Datum: Dinsdag, 07 Jul 2009, 18:32 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Bedankt voor jullie reacties,

Het kritiek over te weinig bomen kan ik wel even verklaren. Dat verblijf bestaat voor 60% uit bomen en voor 40 % uit open vlaktes. Zal de volgende keer wel even de rest van het verblijf laten zien zodat te zien is dat het in het andere deel van het verblijf (het merendeel zelfs) gewoon bebosd is. Ook zal ik wat langere updates doen. Maar misschien heeft iemand een idee hoe ik snel foto's kan uploaden, Want hier moest ik zeker 5 minuten wachten

Wertyum B)

Added (07 Jul 2009, 18:32)
Misschien iemand een idee, bij welk dier geen bomen moeten en bij welk dier wel;

ik bedoel maar; eerst staan er te veel bomen bij de aardvarkens, haal ik ze weg.. krijg ik vervolgens commentaar dat er bij de caracals en de buffons weer te weinig bomen staan
Dan snap ik het ook niet meer hoor

Dus mijn vraag is:

Wie weet waar het nou WEL moet en waar NIET

Bericht veranderd door: Wertyum - Dinsdag, 07 Jul 2009, 18:33
BerichtBedankt voor jullie reacties,

Het kritiek over te weinig bomen kan ik wel even verklaren. Dat verblijf bestaat voor 60% uit bomen en voor 40 % uit open vlaktes. Zal de volgende keer wel even de rest van het verblijf laten zien zodat te zien is dat het in het andere deel van het verblijf (het merendeel zelfs) gewoon bebosd is. Ook zal ik wat langere updates doen. Maar misschien heeft iemand een idee hoe ik snel foto's kan uploaden, Want hier moest ik zeker 5 minuten wachten

Wertyum B)

Added (07 Jul 2009, 18:32)
Misschien iemand een idee, bij welk dier geen bomen moeten en bij welk dier wel;

ik bedoel maar; eerst staan er te veel bomen bij de aardvarkens, haal ik ze weg.. krijg ik vervolgens commentaar dat er bij de caracals en de buffons weer te weinig bomen staan
Dan snap ik het ook niet meer hoor

Dus mijn vraag is:

Wie weet waar het nou WEL moet en waar NIET

Toegevoegd op 07 Jul 2009 om 18:32
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 07 Jul 2009, 19:20 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik denk dat bij elk dier wel wat bomen moet, maar bij sommige dieren moet egt veel bomen en bij de andere maar een paar bomen. Je kunt dat het beste zelf uittesten door er bomen neer te zetten. Worden de dieren blijer dan is het goed, zijn ze minder tevreden dan plaats je geen bomen.
Ik hoop dat deze tip helpt. Groetjes van Laraatje :D

BerichtIk denk dat bij elk dier wel wat bomen moet, maar bij sommige dieren moet egt veel bomen en bij de andere maar een paar bomen. Je kunt dat het beste zelf uittesten door er bomen neer te zetten. Worden de dieren blijer dan is het goed, zijn ze minder tevreden dan plaats je geen bomen.
Ik hoop dat deze tip helpt. Groetjes van Laraatje :D

Toegevoegd op 07 Jul 2009 om 19:20
schattentiger
Datum: Dinsdag, 07 Jul 2009, 21:09 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Where did you get the foliage in the picture with the "sporenschildpadden" from?
(Hope, I used the right Dutch word. I meant the picture with the turtles)
BerichtWhere did you get the foliage in the picture with the "sporenschildpadden" from?
(Hope, I used the right Dutch word. I meant the picture with the turtles)

Bericht getypt door - schattentiger
Toegevoegd op 07 Jul 2009 om 21:09
Search:

Hosted by uCoz