ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ik vind het standbeeld veel mooier!!, leuk dat je laat zien wat je met de verbeterpunten doet! Verder vind de beplanting van de verblijven wel mooi. Ik vind het wel minder dat je momenteel steeds hetzelfde hout gebruikt doorheen je zoo, het geeft wel een goede samenhang, maar naarmate je zo meer en meer updates hebt gaat alles op elkaar beginnen te lijken vrees ik...
dankjewel voor de tips ik zal het veranderen, maar ik heb niet veel andere houten hekken, ik denk dat ik ook die met wit en hout neem van ZD Groetjes van mij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ ZooZa, - een banner doe je via je profiel, net zoals je afbeeldingen plaatsts op het forum.. - je verandert je topic uitleg door je eerste bericht te editten...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Voor het probleem met die houten hekken kan je ook voor elk themagebied een ander hek nemen, bijvoorbeeld voor Afrika hetgene wat je nu gebruikt, voor Europa kan je wat donkerder gaan, enzovoort. Het ziet er al heel goed uit voor de rest!
Bedankt voor de tips @ krieke668, Dankjewel ik heb het tekstje al veranderd, nu de banner nog proberen @ JowJonas, Ja daar zat ik ook al aan te denken , ik ga sommige dingen wel veranderen Volgende update morgen of overmorgen groetjes van mij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik vind je dierentuin helemaal geweldig. Goeie verbeteringen en je dierentuin ziet er super uit. Waar heb je de witwangboomeend gedownload? Of als hij niet meer te downloaden is zou je me hem dan via een pb kunnen sturen? Hij zou mooi zijn in mijn tropische dierentuin waar ik mee bezig ben.
Groetjes Mark
Bericht veranderd door: Mark_23 - Maandag, 25 Feb 2013, 12:56