ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er weer mooi uit Zooza , maar is een draadhekje en een kleine geul niet wat weinig om een Neushoorn uitbraak te vermijden? Always look on the bright side of life!
Hoi Bedankt voor je reactie Er lag niet eens een geul Ja je hebt gelijk, maar ik had geen ander mooi hek Volgende keer denk ik er meer over na Groetjes van mij Ps: misschien nog vanavond update...!!!!
Dankjewel voor de reactie Morgen is echt de grote update Sorry dat het zolang duurde, maar ik had geen tijd Tot morgen Groetjes van mij
Added (02 Maa 2013, 10:09) ---------------------------------------------
dit is de nieuwste update, met hierin: -De Verbeterpuntjes -De Savanne -De Dieren
we beginnen met De Verbeterpuntjes
@boerroel545 , @JowJonas , @krieke668 ik heb de sommige hekken veranderd, bijvoorbeeld bij een klein uitkijkpunt op de savanne, en ook bij De Nijl
en bij De Nijl
en dan nu de Savanne eerst laat ik de bouwfoto zien
op de foto hebben ze een groot gat gegraven, want er werden verwarmingsbuizen ingeplaatst zodat de grond iets warmer word voor de Afrikaanse dieren.
en dit is het eindresultaat van de savanne.....
(er zit ook een dak boven het uitkijkpunt) dit is het uitkijkpunt, je kan vanaf hier de hele savanne bekijken.
je zult nu wel denken, wat zijn die houten dingen linksonderin dat zijn voederplaten voor de dieren, ze zijn in verschillende hoogtes en er ligt vaak ook eten op de grond
Datum: Zaterdag, 02 Maa 2013, 17:47 | Bericht # 25
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
@ Zooza: Ziet er leuk uit. Ik mis wel een binnenverblijf voor de dieren. Dat lijkt mij eenvoudiger en goedkoper dan het plaatsen van vloerverwarming onder de grond van het buitenverblijf. De voederplateau's zijn leuk bedacht.
Datum: Zaterdag, 02 Maa 2013, 17:49 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ik vind het wel tof!, vind dat hout een leuk idee!, het verblijf is mooi ingericht... Op de laatste foto komt je zoowall erdoor, maar dat komt omdat er nog iets moet komen als ik het overzicht je zie denk ik dan...
Hoi bedankt voor de reacties op de lege plek komt inderdaad een binnenverblijf, ik zal hier waarschijnlijk geen fotos van makeb behalve als jullie het heeeel graag willen Groetjes van mij