Hoi allemaal Dit is mijn eerste zoo: WetForest Tropical City Zoo en nu de foto's: dit is de ingang
we lopen verder langs de kassa's , het pleintje op
op het plein heb je al een uitkijkpunt op het eerste verblijf van het eerste thema gebied (dat gebouwtje rechts is een doorloop gebouwtje naar het eerste thema gebied)
de nijlvaranen
en de volgende keer (als jullie de zoo een beetje mooi vinden???) ........
dit was het dan ik hoop echt dat het gelukt is met de foto's en dat jullie nu ook weten hoe ik een beetje bouw Groetjes van mij
Bericht veranderd door: ZooZa - Zaterdag, 02 Maa 2013, 11:10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er mooi uit ZooZa! Vind die laatste foto echt vet mooi gemaakt! 1 tip: Probeer er op te letten dat er geen bladeren door muren heen steken Always look on the bright side of life!
@ ZooZa, leuke zoo je hebt echt een leuke eigen bouw stijl verder heb ik wel nog wat tips - geen bladeren door muren - ik weet niet of je het al wist maar er is een rr van de nijlvaraan
voor de verderst mooi super ga zo door ik kan niet wachten op de volgende update
Hoi allemaal Bedankt voor de reacties, ik zal er op letten Boerroel, ik heb die expres niet, want dan zit mn pc zo vol en hij is opzich niet superlelijk (vergeleken met het nijlpaard,mdie groen is....) Vinden jullie dat ik door moet gaan..... Ik heb al een grote savanne klaar namelijk Groetjes van mij
Sorry sorry sorry allemaal Ik had weer geen tijd Morgen ochtend rond 8 uur is de nieuwste Grote Safari update er!!!! Nogmaals sorry Groetjes van mij
Added (23 Feb 2013, 08:15) --------------------------------------------- hallo allemaal hier is de Grote Safari Update!!!!!!!
we beginnen waar we zijn gebleven, bij het doorloophuisje naar ..... Afrika
we lopen het huisje door naar de andere kant
(let niet op de kale achtergrond) rechts zien we het tweede uitkijkpunt van de nijlvaranen
links hebben we het uitkijkpunt op de.....
witte neushoorns
en nog een foto van de andere neushoorn (het zijn er twee)
helaas zullen de neushoorns hier niet lang blijven, ze gaan namelijk verhuizen naar de grote savanne, die nu word gebouwd (volgende keer bouwfoto's) op de plek waar de neushoorns nu zitten komt een grote vijver voor flamingo's en andere nijldieren samen met het verblijf van de nijlvaranen word dit deel dan De Nijl. na De Nijl loop je richting De Savanne, waar je veel dieren ziet, van buffels tot stokstaartjes.
dit was de update voor deze keer de volgende keer: -De Nijl -De Savanne
ik hoop dat jullie het leuk vonden..... Groetjes van mij
Added (24 Feb 2013, 11:03) --------------------------------------------- sorry voor de driedubbelpost jammer dat er geen reacties zijn vandaag: -bouwfoto's -verbeterpuntjes -de Nijl
ik begin maar met het logo voor even (later word het een ander logo, even snel inelkaar gezet)
we beginnen met de verbeterpuntjes
@ krieke668, ik heb het weggehaald, er staat nu een standbeeld
@ jeffrey, @ boerroel545, ik heb de planten verwijderd en opnieuw geplaatst, ik zal er voortaan op letten ;-)
en dan nu..... De Nijl
we lopen door het doorloophuisje, de Nijl in.... en we zien dat het neushoorn verblijf weg is.
in het verblijf zitten schoenbekooievaars en witwangboomeenden (als ik het goed zeg)
en nog een overzicht van De Nijl
en nog een teaser voor de volgende keer
volgende keer: -De Savanne
plaats vooral een reactie!!!
Groetjes van mij
Bericht veranderd door: ZooZa - Vrijdag, 22 Feb 2013, 21:00