ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Egbert, Ben blij dat de dierentuin wordt herbouwd. Het is jammer dat er zo'n overstroming gebeurd, maar ja, dat heb je af en toe. En ik vind het mooi gemaakt!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Er is bekent gemaakt dat de Zoo verdergaat onder een andere naam Die naam mogen jullie bedenken Morgen ZONDAG komt de eerste update Je kan een naam verzinnen tot Maandag daarna kan je stemmen
EGBERT
Added (16 Dec 2009, 14:26) --------------------------------------------- Wegens te weinig namen (1, Helaas!) Wordt het verlengt tot Volgende week Woensdag
Datum: Zaterdag, 19 Dec 2009, 12:27 | Bericht # 25
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Egbert, Wel een leuk verbouwde dierentuin en leuk met die hokjes gemaakt, maar ik zie nog maar weinig dieren en ik denk dat het iets met uitgestorven diersoorten gaat worden. Veel succes ermee en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Mini Update! Ultieme zoo presenteert SEA LIFE: Ontdek de wereld onderwater Maak een ritje op een dolfijn! Deze dieren worden flink getraind! Zoo map hopelijk vonden jullie de MINI UPDATE leuk!
Egbert Directeur Ultieme Zoo Noord-Amerika
Added (21 Dec 2009, 11:35) --------------------------------------------- Inmiddels bestaat de ZOO een Jaar!
Datum: Woensdag, 30 Dec 2009, 18:43 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
enof hij leuk is! Fijn dat de dierentuin weer herbouwd wordt, leuk dat je ook een aprte ingang hebt gebouwd, doe ik ook wel eens. Je ka de gewone ingang als je wilt camoufleren met bomen etc. Dan valt die niet op. Verder leuk gebruik gemaakt van objecten. Je bassin lijkt me nogal standaard, je kan beter gewoon de water-tool gebruiken en dan op enkele plaatsen bassin-muren gebruiken
Datum: Zaterdag, 02 Jan 2010, 14:16 | Bericht # 28
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Egbert, Wat een leuke zoo en wat een leuke ingang. Hoe krijg je die zo leuk want in ZT2 ziet hij er toch ietsie anders uit!! Wat gaag en leuk die tuimelaars. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 02 Jan 2010, 14:34 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
@ Laraatje2008, Die ingang kijg je als je dierentuin 5 sterren heeft. ontopic:Mooie zoo. ga je ook een oceanium en kijzerpinquin veblijf maken? dat zou wel leuk zijn! ps:als iemand een banner nodig heeft zal ik er eentje maken. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Zaterdag, 02 Jan 2010, 17:10
Jarni, nee dat is het niet Dat is als je met geld speelt en dan miljoen euro hebt. maar ik heb hem gedownload (kijk in het topic Snowleo)
Egbert
Leuk dat jullie mijn zoo leuk vinden! Maar stem aub ook op wat word de nieuwe naam van Ultieme Zoo?
Added (08 Jan 2010, 16:42) --------------------------------------------- Ik stop met ultieme zoo er is (bijna) geen belangsteling meer voor. Geen posts meer. Als er nu veel reacties op kwamen
Egbert
Bericht veranderd door: egbert - Zondag, 03 Jan 2010, 12:36