ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
stop er niet mee! het is wel een mooie zoo maar er staat nog maar zo weinig in. bij mij heeft ook nog maar een iemand gereageerd en ik geef er niet om. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Raymond, Je hebt gelijk. Misschien maar 33 posts maar wel 559 views! Je moet blij zijn met wat je hebt. IK GA VERDER waarschijnlijk morgen een update anders Zondag.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Dat is een hele mooie dierentuin alleen nog geen dieren en het verblijf vind ik super goed gemaakt, met dat dak en een stukje voliere en dan ook nog bassin. Daar is over nagedacht. Mooie ingang trouwens ook, van Snowleo? Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Hallo, Dat is een hele mooie dierentuin alleen nog geen dieren en het verblijf vind ik super goed gemaakt, met dat dak en een stukje voliere en dan ook nog bassin. Daar is over nagedacht. Mooie ingang trouwens ook, van Snowleo? Groetjes van Laraatje
Inderdaad de inganghack
Egbert
Bericht veranderd door: egbert - Dinsdag, 26 Jan 2010, 15:59
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Ik vind het wel wat hebben zo'n dolfijneiland!! Alleen zie ik nergens dolfijnen en de padden zou je iets platter kunnen maken en ook iets meer groen!! Dan is het wat aangekleder. Maar verder super idee!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!