Zoo Nieuws Dit is mijn nieuwe zoo ik bouw hem in de AMERIKAANSE PRAIRIE (UD) Hier een afbeelding van de PRAIRIE De ingang Hier een mooi hoofdplein wat nog word beplant Rechts het toekomstig RESTAURANT Dan de bouwplaats waar BUSH word gebouwd boven een dakraam waar de kabelbaan doorheen komt De kaart Morgen: Het Logo Online Hopelijk het restaurant af
Het ziet er veelbelovend uit!! Ik vind vooral je idee van de kabelbaan door de glasomheiningen erg apart (heb ik nog nooit iemand zien doen) Ik denk dat je er wel wat moois van gaat maken. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
wow! mooie zoo seg! en ik vind het vooral interessant dat je een kabelbaan gebruikt in een voliere. ik vind ook dat je wel nog wat beplanting nodig hebt Banner+Avatar made by McCamel
UPDATE Het verbouwde restaurant: Hier worden ook voorstellingen gehouden! En het verblijf eromheen is van de secretaris vogel! Ook is er een Laboratorium! Ook BUSH word nu bewoond! Rechts dwergnijlpaarden word nog vergroot. Links Mandrillen En de kaart
IK vind hetwel een mooi zoo Veel groetjes van Chrisje
Chrisje wil je aub zeggen waarom je het een mooie zoo vindt? Op dit forum is het namelijk spam als je niet je mening onderbouwd. En mensen hebben er eigenlijk niets aan omdat ze niet weten waarom je het vindt Dus let er voortaam op!! Always look on the bright side of life!
Datum: Donderdag, 26 Nov 2009, 06:58 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
IK vind het een supermooie zoo juist vanwege de variatie van dieren. Je zou eventueel wel wat groen langs de padden kunnen maken en wat heuvels in de verblijven. Maar verder toppie dierentuin met een leuke bush!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!