ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Wow het ziet er mooi uit !!! Alleen... het is mooier als je in de binnenverblijf gewoon vlak is en niet hobbelig verder super mooi !!! En ik stem voor Aziatsche dieren, want al zou je Afrikaanse dieren doen zal het er wat meer afrikaanser uitzien.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik vind het ook supermooi! Maar ik zou die steunpillaren er laten staan, ik vind die juist mooi! En ik vind dat Zuid-Amerikaanse dieren er wel in zouden passen, als je het geheel wat meer beplant met tropische bomen enzo... Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldig die binnenverblijven en af en toe een buitenverblijf. Heerlijk mooi met die paden die her en der ligeen. Mooi gedaan en ik vind het een supergebouw. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
een heel leuke zoo, het nijlpaarden verblijf is echt briliant. en over het nieuwe gebouw: ik stem voor Aziatische dieren, aangezien ik Afrikaanse dieren mooier vind in de open lucht.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
sorry maar ik ben de zoo kwijtgeraakt. maar hier komen vanaf nu af aan voornamelijk verblijven te staan. hier komen de plaatjes. voor het geval het niet duidelijk is.(wat het waarschijnlijk niet is) het waren negenband gordeldieren. ik had aleen babys in het verblijf omdat ik weg moest en ZT2 nog aanstond ZONDER pauze. :/ en toen kwam ik na de fotos erachter.
Added (26 Apr 2011, 11:30) --------------------------------------------- sorry voor de bump maar ik heb een update met 2 verblijven. ik kan aleen maar verblijven doen omdat ik veel downloads gebruik. maar hier komen de plaatjes.
hier zit een stellers albatros in. ik heb er maar een gedaan omdat het een redlijk klein verblijf was.
nu vanaf het anderre uitkijkpunt
hier zit weer maar een sneeuw luipaard in om het wat realistish te houden. maar het sneeuwluipaard is te zien op alle fotos. daarom heb ik een prijsvraag. de eerste die ze allemaal omcirkelt en goed heeft mag het volgende dier kiezen. ik heb geen MM of UD.
nou ik hoop dat julie hebben genoten van een van mijn zeldzame updates.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ja. goed gezien van die linksboven. die was niet makkelijk. ik zag hem zelf terwijl ik hem overkeek en toen bedacht ik die prijsvraag. maar welk dier will je? Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt