ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Jarni, Leuke dierentuin alleen zou ik hem wat aankleden met wat leuke kleine dingetjes zoals een souvernirskraampje of eetkraampjes. Het oogt nu een beetje saai. En leuk verblijf van de olifanten en de brilberen, lekker veel groen en heuvelachtig. Groetjes en ga zo door van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Quote (Laraatje2008)
ik hem wat aankleden met wat leuke kleine dingetjes zoals een souvernirskraampje of eetkraampjes.
ik weet het maar ik moet eerst ruimte maken tussen de bomen en die ruimtes had ik allemaal al gebruikt. overigens sttat de fontijn op een pleintje wat ik niet heb laten zien. morgen een nieuwe update. ---ADDED--- sorry het komt er niet van vandaag omdat er te veel in de nieuwe update stond en toen kon ik niet posten. morgen probeer ik het opnieuw want ik heb een uur besteed aan het uploaden. ik heb overigens een naam bedacht! Woodworld zoo Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Donderdag, 07 Jan 2010, 21:15
Goed begin, Maar er moet nog veel gebeuren. Ik weet het is je eerste. Mijn eerste zoo was ook niet zon goed succes (Ultieme Zoo) De eerste keer is er moeilijk. Wel leuke manier van showen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Het ziet er inderdaad goed uit. Misschien een idee om grotere screen's te plaatsen en ik zelf vind het irritant dat je het verhaal vertelt met telkens je ziet dit, je doet dat enzovoorts. Je zou bijvoorbeeld een verhaal kunnen doen met bijvoorbeeld: De dierentuin heeft een groot budget dit jaar en breidt groots uit met: [screen] Een zeehondenverblijf als je begrijpt wat ik bedoel?! [b]World Zoo Showroom
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb de zoo perongelijk gewist. maar ik was bezig met een niewe zoo en die ga ik showen!
---ADDED--- volgende week de eerste update. sorry dat julie zo lang moeten wachten maar ik was bezig met uitdagingsspellen omdat ik alle themas wou. en als ik fotos wou maken kwam ik steeds met een nieuw idee dus...... ---ADDED--- sorry dat het steeds zo lang duurt maar nu ik vakantie heb maak ik de eerste update volgende maandag. even ter informatie:ik show de zoo in gedeeltes want hij is al bijna vol. ---ADDED--- sorry dat het weer is uitgesteld maar ik heb niet veel tijd. ---ADDED--- ik heb al de plattegrond geupload. dit is niet de zoo die ik eerst bouwde maar die liep in de soep.... ---ADDED--- sorry maar ik ben erg druk de laatste tijd maar in de zomervakantie ga ik weer een nieuwe zoo en nieuwe dieren showen.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Zaterdag, 15 Mei 2010, 21:57
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (lalalaishier)
leuk het hok van de olifant is mooi
Onderbouw je mening, zeg waarom je het hok van de olifant mooi vind. Het groen, de olifant zelf, enzovoorts. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!