ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
You have constructed a very nice zoo. One can see that you have given you very much effortlessly! I like especially the animal houses. You really think that one in every house one enters another world.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie update en ook leuke verblijven. Zijn ze niet een beetje klein voor al die dieren? Er zit ook genoeg groen in en langs de paden mis ik nog wel wat groen. Doe ik zelf ook veel te weinig hoor. Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Quote (Laraatje2008)
Zijn ze niet een beetje klein voor al die dieren?
zo klein zijn ze nou ook weer niet. en in het gibonverblijf passen twee keer zoveel dieren in. en een deel van de blauwe duikers gaan in een ander verblijf zodat ik dan drie groepen heb. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Echt een mega mooie tunnel! Ik ben wel benieuwd naar het oehoeverblijf, maar wat ik nu heb gezien (van de gorilla's) is net echt! Je vorige Zoo: Jammer dat je daarmee gestopt ben, maar ik snap het. Maar ik wou zegen dat ik daarvan echt heel erg van onder de indruk ben! Maarja, ik zeg: Ga zo door! Groetjes Max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
super, vooral het kikkerverblijf door die planten eromheen. maar over die tip die je hebt gegeven, je kan met imageshack ook kiezen upload more images en er gewoon veel te gelijk uploaden, kan ook als je geen lid bent.
Leuke update! Vooral het verblijf van je neushoornen vind ik erg mooi. Goed beplant en lekker ruim. De bouwplaats ziet er ook leuk uit. Ben benieuwd wat daar komt.
Nog een puntje van kritiek: Het araverblijf, ze kunnen er zo uitvliegen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Quote (Terdo)
Nog een puntje van kritiek: Het araverblijf, ze kunnen er zo uitvliegen
weet ik. maar ik heb mijn inspiratie van fota wildlife park want daar lopen en vliegen deze dieren los. doodshoofdaapjes,pauwen,aras,pelikanen,veel soorten eenden en ganzen,ringstaart makis,quanacos,maras,capibaras,grijze kangaroes en walibies. en dat was het, groot lijstje hé. en ik weet om eerlijk te zijn nog niet wat ik in het gebouw stop. het word of azatishe dieren of afrikaanse dieren. julie mogen kiezen. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt