ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Thanks for compliment. Dit is de dierenlijst van La Farmy, met ondertussen de geboren en gestorven. Eerst maar de dierenlijst: Runderen: M Pater Bizons: V Laar, V Laraatje, M Pieter, M Binkje, M Pietersen Rendieren: V Stumas, V Runne, V Ranne Sri Lankan Axishert: V Sla, V Axis, M Ri, M Lank, M Axe, V Lanka, M Moeke Edelhert: V Adele, V Arlette, V Pieta, V Hert, M Edel, M Ede, M Adel, V Edele, V Edelen Ree: V Reeen, V Reaal, V Reland, V Jeannine Rode Vos: V Rosje, V Rose, M Roodje Prezwalskipaard: V Paardje, V Paarje, V pretty, M Press, M Paardje Zeeotters: V Jotte, V Lotte, V Lotta, V Motte, M Mot, M Potter, M Otter, M Motter Kleine Panda: V Laura, V Larissa, M Pinda, M KLeintje Blauwe pauwen: M Blauwe, M Blaatje Konijnen: V negen, V Seven, M Acht Pingwing: V Meisje, V Meidje, M Manneke, M Keizer, M Keizertje Lederschildpad: V Leder, M Padje, V Adele, M Leer Groene zeeschildpad: V Paddie, V Schilda, M Green, M Pad Haarkwallen: V Haartje, M Kwal, M Haar Geboren deze periode: M Lars Rendier M Mars Bizon M Sarsi Axishert V Sars Paard V Arsi Axishert V Mars Rendier V Lanka Axishert V Laar Bizon V Laraatje Bizon V Runne Rendier V Ranne Rendier M Slalom Rendier M Moeke Axishert M Edel Edelhert M Adel Edelhert V Edele Edelhert V Edelen Edelhert V Reetje Ree M Otter Zeeotter M MOtter Zeeootter M Kleintje Panda
Gestorven: V Lotjes Konijn V Landa Eland V Zesje Konijn M Karel Rund M Hert Edelhert M Ren Rendier V Rena Rendier M Bart Rund V Randa Gnoe V Relena Ree M Piet Rund V Lot Konijn V Lotje Konijn M Re Ree M Reetje Junior Ree M Koal Koala M Rotje Ree M Mann Panda door ziekte M Renia Rendier door ziekte M Zeeotter door ziekte V Hertha Hert M Jotter Zeeotter V Blaske Bizon V Lotte Konijn Veel gebeurd deze periode maar ik heb ook een mooie vosje te koop. Maar deze week komt er nog een update maar dan moet het wat koeler worden. Groetjes van Laraatje
Voormalig Crewlid
Directeur
Op Zeta-design maar die is tijdelijk offline met haar downloads. Maar dit soort vragen hoort bij het topic, waar kan ik download vinden... Maar bedankt voor het compliment maar geef voortaan wat meer mening, onderbouw je mening en zeg waarom je de vogelkooi mooi vindt. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooie update Laraatje. Lekker veel dieren geboren, maar jammer ook gestorven. Als je nog dromedarissen wilt dat kan ik met je ruilen. Ik heb wel intresse in de vos.
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ik heb een bedreigde diersoort gekregen van ZTAO, namelijk de Visaya wrattenzwijn, ze hebben zich inmiddels ook voorgeplant en als dit kleintje volwassen is, bied ik die aan!! Maar nu twee mooie foto van papa en kleintje Erica: Papa Eric!! Kleintje Erica!!
Geboren: V Diva Rendier V Edela Edelhert M Hert Edelhert M Werner Lederschildpad M Wern Lederschildpad M Yuri Lederschildpad M Joer Lederschildpad V Lieve Veelvraat M Lekkere Veelvraat V Lieverd Edelhert V Loekie Edelhert M Zebra Zebra M Biesje Bizon M Edel Edelhert V Erica Wrattenzwijn V Blasje Bizon V Lyfke Zbera M Prins Axishert V Prinses Edelhert M Baasje Bizon M Baas Bizon
Gestorven: V Kim Edelhert V Lodie Bizon M Martijn Pinguin door ziekte V Yfke Zebra V Shania Rendier V Angelique Bizon M Lokke Paard V Anita Varken V Nathalie Varken V Salie Edelhert Groetjes van Laraatje en veel plezier met deze update!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt voor jullie reacties maar La Farmy gaat verbouwen. Een voor een worden de gebouwen en de verblijven van de dieren aangepast, alleen het verblijf van de rendieren en de elanden blijft bestaan zodat dat verblijf een centraal punt wordt. Dus, binnenkort meer!! Maar het zal zeker vernieuwd worden, wil je trouwens dieren te logeren uit, kijk dan naar de laatste update voor de dieren die je wilt. Ik hoor het wel en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
mooie verblijven, lekker ruim en goed beplant. ook die verbouwing is grappig, alleen jammer dat ik de flamingo's niet kan bewonderen. in animal plaza doen ze het erg goed, een vrouwtje is al zwanger. nogmaals bedankt voor de flamingo's en een erg mooie dierentuin!
Heel mooi! Vooral dat Bizon verblijf! PRACHTIG! Het lijkt zo klein, maar dat is het (denk ik) niet! en ook is je hele Dierentuin goed Beplant, dat geeft al meteen een leukere Sfeer