ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt Terdo voor de reactie, ja ik moet het nog allemaal netjes maken, maar het duurde al lang met de verbouwing en zo. Maar we zouden de volgende dag terug komen en dat doen we dan maar, waar gaan we eerst heen, we kijken eerst naar de informatieborden. We gaan eerst maar richting savannegebied en dus naar de giraffen en de neushoorns, die hebben jullie al gezien. Dus, we gaan eerst rechts van de dierentuin en lopen vanzelf weer richting de uitgang. Lang genoeg gepraat en nu de screens Mooie rennende giraf!!! Van dichtbij!!! Het terasje waar de kids kunnen spelen en de ouders heerlijk kunnen lunchen!!! Mooi plaatje van de struisvogels zonder struisvogels!!! Vies hok dus de verzorger krijgt op zijn kop en geen opslag!!! De kluuten, gelukkig nu een klein gezinnentje!!! Overdekt drink en eetpleintje bij de vogels!!!! De mooie alpensneeuwhoenderen!!!! De toekans die had ik volgens mij van iemand gekregen!!!!! De vertrouwde rendieren!!!! Grote groep steenbokken!!! Naar de vissenvijver!!! De rustige haarkwallen!!! De mooie rustige bruinvissen!!! De bever wil naar zijn beverhok!!!! Het plekje waar hij kan eten en drinken!!! Ingang van de poolvossen!!! Binnenverblijf van de poolvossen!!! Buitenverblijf van de poolvossen en toen waren we weer terug bij de ingang en uitgang en gingen we naar een leuk dagje dierentuin naar huis toe. Moe maar voldaan!!!! Volgende keer update van La Savaan. Groetjes van Laraatje
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Jammer genoeg geen reacties. Ik was gisteren weer na lange tijd naar La Farmy gegaan. Ze waren aan het verbouwen met een paardenren en dat zag er mooi uit. Daar komt een paartje Amerikaanse Mustangs in en die zullen het daar naar hun zin hebben. Maar deze keer een kleine update met diverse leuke plaatje, het ging net mis, vandaar dat ik even een kleine update doet. Maar ik begin natuurlijk bij de hoofdingang: Je komt binnen en ziet tegelijk waar je heen wilt en de mooie vogelkooi!! Eerst in de vogelkooi en dan zie je vrolijke blauwe pauwen: Eerst nog even de bizons en die blijven hier altijd bestaan in La Farmy: Daarna gaan we rechtsaf en komen we langs de zwarte neushoorns en hier vormt zich ook langzaam een kudde: En dan lopen we door en komen we langs een eenzame giraf Alex. Zou heel graag een meisje willen hebben: En dan hebben we een eenzaam eet en speelplein, wij hebben er een heerlijke salade gegeten: Dan lopen we door en komen langs de leuke struisvogels, helaas het hok was behoorlijk vies: En dan eindigen we met de kluuten vandaag, morgen de verder rest van de rondleiding: Veel plezier met deze update en de dierenlijst is bij de bijlage ingenomen. Groetjes van Laraatje
Mooie updates. Het verblijf van de kluten lijkt heel groot. Heb je misschien een plattegrond waarop je kan zien hoe/waar het is?
Jammer dat Alex geen vrouwtje heeft. Ik heb wel giraffen en misschien een tijdelijk vrouwtje te leen. Weet jij misschien welke soort het is, want dat kan ik niet opmaken uit je excel bestand.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik wil ook wel een masaigiraffe v (of misschien wel twee) doneren, En Jeweetwelwie: in zt2 kunnen de netgiraffe en de masaigiraffe met elkaar paren hoor . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
leuk hoor, ik vind het toch echt leuk om te zien hoe jij met zo wienig downloads toch echt een mooie zoo kan maken!, echt respect daarvoor hoor! en sfeer in het park spingt er bij mij toch altijd uit, ik zie al die gezellige detaills ik word er gewoon vrolijk van!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt voor alle reacties!!! Maar het is ook lang geleden, dat komt door een verhuizing van mij en dan nog allerlei veranderingen in het trouwen en in mijn werk. Het is best vermoeiend allemaal en ik kom bijna niet toe aan ZT2. Maar tijd om mijn dierentuin La Farmy te bezoeken, heb ik altijd, dus ik heb een korte rondleiding gedaan en heerlijk een kort dagje dierentuin gedaan. Heb toch een abbo op La Farmy en La Savaan, eigenlijk op alle dierentuinen die beginnen met La!!!! Maar genoeg gepraat, eerst de screens, de belangrijkste van allemaal, de hoofdingang: Dan de mooie blauwe pauwen die wel heel vruchtbaar zijn!!! Dan gaan we een keertje linksaf en zien de volle bak met de edelherten!!! Het binnenhok van de edelherten!!! Dan komen wij bij de vissen, deze mooie elagante vissen!!! Dan komen wij bij de haarkwallen, inmiddels zijn de schildpadden helaas overleden!!! Nog meer haarkwallen!!! De poolvossen, aardig beesten!!! Dan de steenbokken, die drinken veel water en planten zich ook snel voort!!! Nog meer steenbokken!!! Rendieren!!! De volieren met de toekans en de sneeuwhoenderen!!! De volgende voliere met de kluuten en de struisvogels!!!! Dan komen we bij de savannegedeelte met de giraffen en de zwarte neushoorns!!! Deze eet net uit een boom!!! Rustig aan het grazen!!! Dan komen we aan bij het kinderboerderijgedeelte!!! De muntjaks!!! De drie eenzame v koeien!!!! Binnenhok van de herten!! En als laatste, hier sluiten we mee af, de bizons!!!! Veel plezier met de update, de dierenlijst plaats ik bij het trade topic, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 19:50 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooie zoo, maar je hebt wel heel veel dieren in 1 hok! Verder ligt er ook bij veel dieren heel veel poep. Dit vind ik niet zo mooi, want zo zie je de schoonheid van het hok niet meer. Verder heel mooi gemaakt! groetjes Quinten