ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, iedereen, We beginnen met V2. Hopelijk houdt het deze langer vol dan V1. IK hoop het want ik vond V1 al leuk dus dit kan alleen maar leuker worden. IK zal maar de eerste zijn met screens. Ik heb van ZTAO 2 Manelijke Honingdassen gekregen en aangezien in mijn dierentuin alleen het graslandgebied is blijven staan, gaan we daar weer beginnen. De verder rest is hetzelfde gebleven. De visvijver en het verhoogd terras. Hier zijn de screens en het verblijf waarin Jon en Hon verblijven: Dit is het verblijf!! Nu de twee Honingdassen: Veel plezier ermee en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ziet er mooi uit laraatje Ik vind vooral je zeeschildpaddenverblijf erg mooi lekker afwisselend met diep en ondiep water. En je kan ze toch van alle kanten zien Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
heej
leuke zoo voorla leuk om te zien wie de ouders van mijn (miss) darkie te zien ik heb darkie al meteen een egte miss genoemd als je dit goed vindt heet ze nu miss darkie
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dat vind ik goed want ze was een echte Miss hoor!! Ze houd van de mensen die haar kwamen bezoeken maar aan de ene kant is ze heel erg schuw. Morgen komt er al weer de volgende update, namelijk die van de stormbandpinguins en de elanden. Dus, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Mooie zoo laraatje, lekker ruime verblijven en de omgeving ziet er rustig uit met niet te veel bebouwing langs de paden Het lijkt alleen of er bij de prezwalskipaarden geen dak zit op het binnenverblijf (wat bij de bizons wel te zien is) En zoals raymond al zei dat je de paden moet proberen recht te maken. Ga zo door Always look on the bright side of life!