Dierenpark de Wonderen R'dam: "ALLER LAATSTE UPDATE!!"
raymondhoek
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 16:41 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Wegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald. Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen. Raymond
Bericht Wegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald. Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 20 Mei 2010 om 16:41
ZooTycoonFannn
Datum: Donderdag, 27 Mei 2010, 21:27 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
prachtige dierentuin,mooi gebruik gemaakt van downloads en planten. ben benieuwd naar de volgende update!
Bericht prachtige dierentuin,mooi gebruik gemaakt van downloads en planten. ben benieuwd naar de volgende update! Bericht getypt door - ZooTycoonFannn Toegevoegd op 27 Mei 2010 om 21:27
Frank
Datum: Zaterdag, 29 Mei 2010, 11:14 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
9
Curator
Leuk park! Ja breid het park goed uit, op een goede manier, ook een tip, kan iedereen gebruiken: Zodra je meer dieren hebt, ga dan verblijven wisselen, datde iets minder bekende dieren op een goede plek staan, en zo gebeurd er altijd wat in je zoo! Maar de zoo ik erg leuk, prachtig, er jouw stijl, maar probeer wel iets meer groen om de verblijven te maken, dat is iets wat een nadeel aan jouw bouwstijl is! Frank
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht Leuk park! Ja breid het park goed uit, op een goede manier, ook een tip, kan iedereen gebruiken: Zodra je meer dieren hebt, ga dan verblijven wisselen, datde iets minder bekende dieren op een goede plek staan, en zo gebeurd er altijd wat in je zoo! Maar de zoo ik erg leuk, prachtig, er jouw stijl, maar probeer wel iets meer groen om de verblijven te maken, dat is iets wat een nadeel aan jouw bouwstijl is! Frank
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 29 Mei 2010 om 11:14
ikbenkevin
Datum: Zondag, 30 Mei 2010, 12:20 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
kan je dierenpark de wonderen ook downloaden?? hij lijkt me namelijk superleuk
ererer
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht kan je dierenpark de wonderen ook downloaden?? hij lijkt me namelijk superleuk
ererer
Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 30 Mei 2010 om 12:20
raymondhoek
Datum: Zondag, 30 Mei 2010, 15:27 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Bericht Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 30 Mei 2010 om 15:27
rick651
Datum: Maandag, 31 Mei 2010, 12:31 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO Coördinator
Horeca Medewerker
Oehh klinkt goed! Ben benieuwd!
Bericht Oehh klinkt goed! Ben benieuwd! Bericht getypt door - rick651 Toegevoegd op 31 Mei 2010 om 12:31
Laraatje2008
Datum: Maandag, 31 Mei 2010, 16:25 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja klinkt inderdaad goed, een lekkere jungle boel!! Met volgens mij hele mooie dieren!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ja klinkt inderdaad goed, een lekkere jungle boel!! Met volgens mij hele mooie dieren!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 31 Mei 2010 om 16:25
robinnijhof
Datum: Maandag, 31 Mei 2010, 16:34 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Ik kan niet wachten.
Bericht Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Ik kan niet wachten. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 31 Mei 2010 om 16:34
visfreak
Datum: Maandag, 31 Mei 2010, 18:02 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Klinkt spanned, maar ik zie mijn capibara er nog niet bij! (nu voelt hij zich diep beledigd :p) Veder een leuk project.
noem me maar Bas, visfreak is zo lang xD
Bericht Klinkt spanned, maar ik zie mijn capibara er nog niet bij! (nu voelt hij zich diep beledigd :p) Veder een leuk project. Bericht getypt door - visfreak Toegevoegd op 31 Mei 2010 om 18:02
raymondhoek
Datum: Maandag, 31 Mei 2010, 18:12 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Quote (visfreak )
Klinkt spanned, maar ik zie mijn capibara er nog niet bij! (nu voelt hij zich diep beledigd :p) Veder een leuk project.
dat is vandaag pas geregeld, en het plaatje is al ouder Er zullen nog veel meer andere diersoorten komen dan op het plaatje Ik zal een tipje van de sluier geven, het is een idee dat afkomstig is uit Burgers Zoo. Raymond
Bericht Quote (visfreak )
dat is vandaag pas geregeld, en het plaatje is al ouder Er zullen nog veel meer andere diersoorten komen dan op het plaatje Ik zal een tipje van de sluier geven, het is een idee dat afkomstig is uit Burgers Zoo. Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 31 Mei 2010 om 18:12
JaapLoveZTSF
Datum: Maandag, 31 Mei 2010, 18:17 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
het park is echt heel mooi vooral de koala's en alpehoen. ik heb wel een vraag waar haal jij de meeste inspiratie vandaan?
Bericht het park is echt heel mooi vooral de koala's en alpehoen. ik heb wel een vraag waar haal jij de meeste inspiratie vandaan? Bericht getypt door - JaapLoveZTSF Toegevoegd op 31 Mei 2010 om 18:17