Datum: Vrijdag, 19 Aug 2011, 16:08 | Bericht # 231
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
oewaa, super vette update ray! ik vind het echt leuk dat je zoveel jaandacht besteed aan de orinocodolfijnen! maar het vetste vind ik nog wel de bovenverdiepingen! en dan de onderwatertunnel, geweldig!
ik vind het ook wel goed dat je ging stoppen, niet alleen omdat ik heel benieuwd ben naar je nieuwe park! maar ook omdat dierenpark de wonderen klaar was, ik bedoel vol, maar ook zonde om te veranderen, het is nu gewoon zeg maar : klaar het is echt prachtig geworden, en ik zal nog heel vaak terug kijken voor inspiratie!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Vrijdag, 19 Aug 2011, 16:28 | Bericht # 232
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, dat gevoel van die ornicodolfijnen heerlijk, die hebben het heerlijk naar hun zin. En dat gebouw met die bovenverdiepingen prachtig hoeveel tijd daar in voor werk gaat, dat is volgens mij grandioos. En alles is gewoon perfect aan deze dierentuin. Een echte zeedierentuin met mooie en leuke dieren!!! Elke gedeelte heeft iets unieks waardoor het een bezoekje de moeite waard is. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Vrijdag, 19 Aug 2011, 20:55 | Bericht # 236
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
zo echt een mooi opgezet park en echt mooi gemaakte verblijven het is ook leuk dat je die borden heb met de naam van dat deel hoe maakje dat toch en het onder water wonder is echt gaaf voor al de onderwater tunnen ik hoop dat we deze zelf gauw kunnen downloaden ik ben benieuwt wanner er weer projecten van je kunnen zien
Datum: Vrijdag, 19 Aug 2011, 21:14 | Bericht # 237
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Echt jammer dat je gaat resetten, Wel cool die doorgang naar reptielen wonderen. Ik heb hier veel inspiratie vandaan kunnen halen. Ik ben heel erg benieuwd waar je nieuwe zoo begint, en hoe die eruit gaat zien.
Datum: Vrijdag, 19 Aug 2011, 22:04 | Bericht # 238
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ben heeeeeel benieuwd naar je nieuwe zoo dit ziet er echt geweldig uit mooi beplante verblijven en dan die onderwatertunnel helemaal fantastisch hoop dat je die ooit uit gaat brengen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Erg leuk gedaan raymond! Die tunnel komt mooi tot zijn recht in dat tropische aquarium, verder vind ik soms wel dat de aquariums leeg ogen, maar het stoort niet zo. Erg leuk gemaakt, helaas de laatste update. Ik kijk al uit naar je nieuwe dierentuin!