Dierenpark de Wonderen R'dam: "ALLER LAATSTE UPDATE!!"
raymondhoek
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 16:41 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Wegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald. Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen. Raymond
Bericht Wegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald. Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 20 Mei 2010 om 16:41
raymondhoek
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 16:41 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Wegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald. Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen. Raymond
Bericht Wegens een fout is dit bericht op elke pagina te zien, dus is de aller eerste update eruit gehaald. Welkom in het topic van Dierenpark de Wonderen. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 20 Mei 2010 om 16:41
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 16:54 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie voliere en ook mooi verblijf van de Alpensneeuwhoen!! Mooi die voliere met al die gangen en de diverse verblijven voor alle soorten dieren. Jammer dat ik weinig dieren zie maar dat komt wel. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Mooie voliere en ook mooi verblijf van de Alpensneeuwhoen!! Mooi die voliere met al die gangen en de diverse verblijven voor alle soorten dieren. Jammer dat ik weinig dieren zie maar dat komt wel. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 20 Mei 2010 om 16:54
robinnijhof
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 18:31 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
het ziet er echt geweldig uit. Ik vind het gebouw het aller mooiste. ik ben benieuwd naar de volgende update.
Bericht het ziet er echt geweldig uit. Ik vind het gebouw het aller mooiste. ik ben benieuwd naar de volgende update. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 20 Mei 2010 om 18:31
zebraatje
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 20:26 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
mooie zoo met leuke dieren vooral de hoppen maar hoe kom je aan die lampen in dat binnen verblijf? ruben
Bericht mooie zoo met leuke dieren vooral de hoppen maar hoe kom je aan die lampen in dat binnen verblijf? ruben
Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 20 Mei 2010 om 20:26
rick651
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 22:48 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO Coördinator
Horeca Medewerker
Ziet er helemaal toppie uit! ben benieuwd waar mijn stokstaartjes komen te wonen!
Bericht Ziet er helemaal toppie uit! ben benieuwd waar mijn stokstaartjes komen te wonen! Bericht getypt door - rick651 Toegevoegd op 20 Mei 2010 om 22:48
Chilean_Kangaroo
Datum: Vrijdag, 21 Mei 2010, 02:13 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
wow amazing exibitas the use of the sophies stuffs are exelent and the animals look happy but one fast question the zoo is gonna be only for birds or is just a part
Bericht wow amazing exibitas the use of the sophies stuffs are exelent and the animals look happy but one fast question the zoo is gonna be only for birds or is just a part Bericht getypt door - Chilean_Kangaroo Toegevoegd op 21 Mei 2010 om 02:13
math63460
Datum: Zondag, 23 Mei 2010, 11:12 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
It's really great, I really like your aviary, you are a very good bilder ,and I love the light whose is in the top. Good continuation!!
Bericht It's really great, I really like your aviary, you are a very good bilder ,and I love the light whose is in the top. Good continuation!! Bericht getypt door - math63460 Toegevoegd op 23 Mei 2010 om 11:12
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 26 Mei 2010, 22:10 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin met een ruime keuze van de verblijven en mooie grote verblijven zowel binnen als buitenverblijven en gezellig dat pleintje!! Goed gedaan en ik vind die daken zo mooi van jou binnenverblijven. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Mooie dierentuin met een ruime keuze van de verblijven en mooie grote verblijven zowel binnen als buitenverblijven en gezellig dat pleintje!! Goed gedaan en ik vind die daken zo mooi van jou binnenverblijven. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 26 Mei 2010 om 22:10
rick651
Datum: Donderdag, 27 Mei 2010, 15:39 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO Coördinator
Horeca Medewerker
Prachtig park! Mijn dieren komen zeer goed terecht zo
Bericht Prachtig park! Mijn dieren komen zeer goed terecht zo Bericht getypt door - rick651 Toegevoegd op 27 Mei 2010 om 15:39