ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin met veel variatie aan dieren en leuk die groene zeeschildpadden!! Hebben een mooi plekje gekregen maar ook de andere dieren zijn heel erg mooi/ Alleen het jonkie zebra loopt een beetje gek. Maar verder een superzoo en mooi gemaakt met de savanne. Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Heel mooie verblijven met veel groen in de verblijven en het tropisch regenwoud lijkt net echt op een tropisch regenwoud en ook de savanne zijn prachtig geworden, met heerlijk veel mooie dieren. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik vind eigenlijk dat alle andere verblijven supermooi en realistisch zijn, vooral de afrikaanse apen, rendieren, cheetah, savanne, en de nijlkrokodil, en de Olifanten en de doodshoofdaapjes nog wat aandachtspunten nodig hebben. Olifanten: -hek is niet hoog genoeg en mensen staan op een onveilige plaats, de olifanten zouden zo over het hek/ iemand aan de andere kant van het hek naar hem sleuren, meestal doen ze dit niet(in het echt), maar veiligheid boven alles. -ik vind het iets te klein. Doodshoofdaapjes: -ik vind het een leuk idee om die objecten in de kooi te doen, MAAR: -De Lantaarnpaal met vuur. LEVENSGEVAARLIJK. Voor de mensen EN voor de dieren!!! Als een aapje in de vlam valt, is hij hoogstwaarschijnlijk dood. Als een plant in brand schiet, gaat heel de omgeving ook branden, en het vuur kan zich snel verspreidden door het aantal beplanting jij gebruikt, en binnen het uur staat heel je park in brand.(ook al is de beplanting supermooi, en vind ik dat onderdeel v/d zoo supergoed gedaan)
De rest v/d zoo vind ik supermooi, en jij bent zeker een van de beste ZTAO zoo-bouwers, die ook regelmatig veel update.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Prachtige zoo. Ik vind de thema's hartstikke leuk. Het begin van het tropische deel is wel een beetje aan de smalle kant, maar ik zie maar een paar bezoekers, dus dat maakt niet zoveel uit. Heel leuk gemaakt, ga zo door! Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik heb groot nieuws
de krokodillen die zwanger waren van de man Rouwer zijn de eieren eindelijk uit gekomen we hebben de dieren naar een appart verblijf gedaan voor opetenings gevaar of door geplete dieren hier zijn een paar foto's van onze nieuwe aanwinsten het verblijf waar ze in zitten
Voormalig Crewlid
Directeur
Wat een lieverdjes, die kroks. Gave diertjes en goed dat je ze apart hebt gezet. Goed gedaan maar ik zou het verblijf van de kleintjes wel eens willen zien. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Yes thanks, een leuk verblijf met een leuke ronding erin!! En de dieren hebben veel ruimte dus kunnen veel dingen doen, zitten de volwassenen vlakbij. Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
heel mooi gemaakt het is een echt wildlife park alleen ik weet niet of het zo is maar er lijken weinig dingen voor de bezoekers om te doen *speeltoestelen of zo* Always look on the bright side of life!