Datum: Woensdag, 30 Maa 2011, 15:39 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik vind je toendra gebied heel mooi. Maar niet met de goede dieren. Californische zeeleeuwen moeten eigenlijk op de kust. Verder vind ik wel dat het leuk is dat je je ijsbeer Knut hebt genoemd.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Erg mooie zoo! Mooi gedaan met al die bossen, erg realistisch ook! Alleen even een spellingsfoutje: Je had er staan: Bear Palis, ik neem aan dat je Bear Palace(Paleis) bedoeld?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
GROOT NIEUWS
er is een aardbeving geweest en de schade is enorm we gaan naar een ander terein het zal wel even duren voor nieuwe beelden
Added (09 Apr 2011, 17:19) --------------------------------------------- We zijn heel teleur gesteld dat ons park helemaal kapot is daar om zijn we op reis gegaan de reis ging naar een krater in amerika, daar vonden we een paar dieren die ook en onze dierentuin waren hier de foto's
Datum: Woensdag, 11 Mei 2011, 08:39 | Bericht # 47
0
Kassa Medewerker
we hebben weer een paar nieuwe foto's dit is de plek waar het park gaat bouwen het is in de achter hoek en daar praten ze nogal plat maar gelukkig kan ik het wel verstaan ik doe daarom gewoon in het nederlands
de foto's van ons terrein binnen kort word hier alles leeg gehaald
Datum: Woensdag, 11 Mei 2011, 13:53 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
eeuh waarom zijn die foto's in het roze want het is een beetje verwarrend. voor de rest een mooi gebied en ik hoop dat dit net zo'n mooie ZOO word als die andere. Ik had trouwens nog een vraagje over je vorige update: wat was dat dier op de 2e foto
Datum: Woensdag, 18 Mei 2011, 16:03 | Bericht # 49
0
Kassa Medewerker
@ ZebraZappo: het roze moet zo omdat ze dan ouder lijken en het tweede dier was een bizon
Added (18 Mei 2011, 16:03) --------------------------------------------- het park begint al een beetje vorm te krijgen de ingang is iedengeval al klaar en het reptielen huis bijna
we hadden ook een pakeerplaats aangelegd
en de laatste beelden van het reptielenhuis
ik hoop dat jullie het al mooi vinden worden reacties zijn altijd welkom