ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Welkom bij WILDLIFE PARK!!!!!!!
In dit park worden alle dieren in hun natuurlijke continent. Ik ben begonnen met Afrika en Noord-Amerika. Maar nu laat ik het nog bij Afrika. Maar genoeg gekletst, het park.
Zoals gewoonlijk beginnen we met de ingang.
Binnen in het gebouw zijn een paar voorbeelden van habitats.
En hier hebben we dan Afrika.
Natuurlijk een restaurantje.
Er is nog een leegstaand verblijf maar daar zullen spoedig de pelikanen in komen.
Maar er zijn toch noch dieren in Afrika, namelijk de flamingo's. Die al snel gaan verhuizen voor de pelikanen.
En er is nog een hele boel bouwgrond wat vol komt.
Ik hoop dat jullie er van genoten hebben en dan zal ik maar zeggen:
TOT DE VOLGENDE UPDATE
Bericht veranderd door: robinnijhof - Vrijdag, 28 Mei 2010, 16:34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja een hele mooie dierentuin maar wel een rare combinatie op het 1e screen, namelijk toendra en daarachter savanne en klagen de flamingo's niet dat ze niet op het goede biome zijn? Maar verder een mooie dierentuin alleen de screen van het restaurant klopt niet. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 03 Jun 2010, 21:05 | Bericht # 3
Voormalig Crewlid
Directeur
Je hebt een dubbele update gedaan, maar verder vind ik het super goed gedaan en leuke gebouwen allemaal en leuke variatie aan dieren. Maar dat pad binnen de binnenverblijven vind ik wat minder, misschien is het smaak, maar gaan de dieren dan niet zeuren. Ja, dat zie ik vaak op je screens terug, dat de beesten vaak zeuren. Misschien een extra voederbak neerzetten, doe ik meestal ook en dan gaat het wel weg. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie gebouwen en de dieren hebben genoeg ruimte om te leven!! Jammer dat je eerste park verloren is gegaan. Ik doe het altijd zo, een gedeelte bij het normaal profiel en dan een gedeelte met je eigen naam. Dan ga je nooit de fout in. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ziet er super mooi uit! leuk dat je een heel groot vershil tussen het savanne en bos-gedeelte hebt. als ik jou was ou ik iets meer hoogteverschil gebruikt hebben maar dat is jouw eigen keuze
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind het een hele mooie dierentuin geworden met veel groen en veel variatie aan dieren. Die 4 stokstaartjes lijken me wel wat. Maar jouw dierentuin is ruim en de dieren hebben veel beschuting. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuke dierentuin, veel ruimte voor de kroks en ze kunnen alle kanten op. Ook de andere verblijven zien er goed uit en hebben veel groen in hun verblijven. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!