Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Wildlife Park Phoenix
ikbenkevin
Datum: Vrijdag, 26 Nov 2010, 20:09 | Bericht # 41   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

Kassa Medewerker

Quote (caspar1995)
maar wel een beetje een tonig, de hele tijd grasland, de hele tijd dezelfde rotsen,
de hele tijd Scenery pack II, snap je...

en dat eentonige, dit stuk wou ik graag gelijk hebben, omdat het het bird part is, en zo weten de mensen dat dit bij elkaar hoort. en dat grasland, ik heb nog nooit in een zoo tropisch regenwoud, moeras, kreupelhout en noordelijk bos naast elkaar gezien. en moeras kan je in Phoenix nooit zonder apparatuur houden. en ik heb wel heel veel interesse in je dubbele neushoornvogels. kijk maar even in mijjn trade topic

Kevin

Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.

Bericht veranderd door: ikbenkevin - Vrijdag, 26 Nov 2010, 20:10
Bericht
Quote (caspar1995)
maar wel een beetje een tonig, de hele tijd grasland, de hele tijd dezelfde rotsen,
de hele tijd Scenery pack II, snap je...

en dat eentonige, dit stuk wou ik graag gelijk hebben, omdat het het bird part is, en zo weten de mensen dat dit bij elkaar hoort. en dat grasland, ik heb nog nooit in een zoo tropisch regenwoud, moeras, kreupelhout en noordelijk bos naast elkaar gezien. en moeras kan je in Phoenix nooit zonder apparatuur houden. en ik heb wel heel veel interesse in je dubbele neushoornvogels. kijk maar even in mijjn trade topic

Kevin

Bericht getypt door - ikbenkevin
Toegevoegd op 26 Nov 2010 om 20:09
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 26 Nov 2010, 21:15 | Bericht # 42   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik vind het een hele mooie dierentuin, de stokstaartjes zijn waarschijnlijk gelukkig op grasland!!! En mooi dat lage glas bij de stokstaartjes!!!! Het hok van de toekans vind ik inderdaad ook aan de grote kant, dus misschien dat je daar later eventueel ook andere vogels in kunt doen en samen met de toekans in kunnen leven. Maar ga zo door en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk vind het een hele mooie dierentuin, de stokstaartjes zijn waarschijnlijk gelukkig op grasland!!! En mooi dat lage glas bij de stokstaartjes!!!! Het hok van de toekans vind ik inderdaad ook aan de grote kant, dus misschien dat je daar later eventueel ook andere vogels in kunt doen en samen met de toekans in kunnen leven. Maar ga zo door en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 26 Nov 2010 om 21:15
caspar1995
Datum: Vrijdag, 26 Nov 2010, 21:36 | Bericht # 43   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

kevin, ik begrijp nu beter waarom je dat doet, het is misschien realistiche, maar ik zou er toch wel variatie in doen, want in een vogelgebied kan je bijvoorbeeld wel grassland doen maar dan wel met wat meer tropiche bomen, want dat kan in het echt ook, maar het is maar een dom tipje ;)
ik laat wel wat achter in je topic :D

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtkevin, ik begrijp nu beter waarom je dat doet, het is misschien realistiche, maar ik zou er toch wel variatie in doen, want in een vogelgebied kan je bijvoorbeeld wel grassland doen maar dan wel met wat meer tropiche bomen, want dat kan in het echt ook, maar het is maar een dom tipje ;)
ik laat wel wat achter in je topic :D

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 26 Nov 2010 om 21:36
ikbenkevin
Datum: Vrijdag, 26 Nov 2010, 21:41 | Bericht # 44   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Quote (caspar1995)
want dat kan in het echt ook, maar het is maar een dom tipje

niks dom joh. ik zie nu dat jij wel gelijk hebt. ik ga meer tropische bomen gebruiken :D

kevin

Bericht
Quote (caspar1995)
want dat kan in het echt ook, maar het is maar een dom tipje

niks dom joh. ik zie nu dat jij wel gelijk hebt. ik ga meer tropische bomen gebruiken :D

kevin

Toegevoegd op 26 Nov 2010 om 21:41
tigerman
Datum: Vrijdag, 26 Nov 2010, 22:47 | Bericht # 45   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Ja, tropische bomen zijn echt nodig in Phoenix, het is de tweede-warmste plek in heel Amerika! Maar het is toch heel mooi gemaakt, alleen dat die oehoe's zouden stikken van de hitte daar.

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtJa, tropische bomen zijn echt nodig in Phoenix, het is de tweede-warmste plek in heel Amerika! Maar het is toch heel mooi gemaakt, alleen dat die oehoe's zouden stikken van de hitte daar.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 26 Nov 2010 om 22:47
Jeroen-krokofreak
Datum: Vrijdag, 26 Nov 2010, 22:56 | Bericht # 46   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Heel erg mooi gemaakt!
Het stokstaartjes verblijf mag dan wel klein zijn, maar ik vind het heel realistisch gemaakt. Vooral zoals laraatje al zei de lage hekken bij de stokstaartjes passen precies! ;) Trouwens, zelfs als alles het biome grasland was zou het me niet uitmaken, het is gewoon heel realistisch. Tip: Ik zou wel een beetje meer planten plaatsen en een paar meer bomen, dat zou perfect ogen naar mijn mening. In ieder geval, ga zo door! :)

Pokemon White team!
BerichtHeel erg mooi gemaakt!
Het stokstaartjes verblijf mag dan wel klein zijn, maar ik vind het heel realistisch gemaakt. Vooral zoals laraatje al zei de lage hekken bij de stokstaartjes passen precies! ;) Trouwens, zelfs als alles het biome grasland was zou het me niet uitmaken, het is gewoon heel realistisch. Tip: Ik zou wel een beetje meer planten plaatsen en een paar meer bomen, dat zou perfect ogen naar mijn mening. In ieder geval, ga zo door! :)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 26 Nov 2010 om 22:56
joeytycoon
Datum: Maandag, 29 Nov 2010, 22:11 | Bericht # 47   
joeytycoon 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

waanzinnig ziet er onwijs mooi uit

:D

Gr Joey

Berichtwaanzinnig ziet er onwijs mooi uit

:D

Gr Joey

Bericht getypt door - joeytycoon
Toegevoegd op 29 Nov 2010 om 22:11
Laraatje2008
Datum: Maandag, 29 Nov 2010, 22:57 | Bericht # 48   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Quote (joeytycoon)

En wat ziet er waanzinnig uit, onderbouw je mening en geef AUB wat je mooi vindt. Lees AUB de forumregels op deze pagina!!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht
Quote (joeytycoon)

En wat ziet er waanzinnig uit, onderbouw je mening en geef AUB wat je mooi vindt. Lees AUB de forumregels op deze pagina!!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 29 Nov 2010 om 22:57
ikbenkevin
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 20:35 | Bericht # 49   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

VERBOUWINGSPROJECT 2011
Wildlife Park Phoenix gaat verbouwen, ook krijgt de zoo een andere naam
verbouw pics binnenkort

Added (04 Jan 2012, 19:35)
---------------------------------------------
slecht nieuws met dowloads zijn weg
tijdelijk geen dieretuin dus maar niet getreurt ik hep alweer bijna een kwart fijn kerst feest

BerichtVERBOUWINGSPROJECT 2011
Wildlife Park Phoenix gaat verbouwen, ook krijgt de zoo een andere naam
verbouw pics binnenkort

Added (04 Jan 2012, 19:35)
---------------------------------------------
slecht nieuws met dowloads zijn weg
tijdelijk geen dieretuin dus maar niet getreurt ik hep alweer bijna een kwart fijn kerst feest

Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 20:35
Search:

Hosted by uCoz