ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Quote (caspar1995)
maar wel een beetje een tonig, de hele tijd grasland, de hele tijd dezelfde rotsen, de hele tijd Scenery pack II, snap je...
en dat eentonige, dit stuk wou ik graag gelijk hebben, omdat het het bird part is, en zo weten de mensen dat dit bij elkaar hoort. en dat grasland, ik heb nog nooit in een zoo tropisch regenwoud, moeras, kreupelhout en noordelijk bos naast elkaar gezien. en moeras kan je in Phoenix nooit zonder apparatuur houden. en ik heb wel heel veel interesse in je dubbele neushoornvogels. kijk maar even in mijjn trade topic
Kevin
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht veranderd door: ikbenkevin - Vrijdag, 26 Nov 2010, 20:10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind het een hele mooie dierentuin, de stokstaartjes zijn waarschijnlijk gelukkig op grasland!!! En mooi dat lage glas bij de stokstaartjes!!!! Het hok van de toekans vind ik inderdaad ook aan de grote kant, dus misschien dat je daar later eventueel ook andere vogels in kunt doen en samen met de toekans in kunnen leven. Maar ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
kevin, ik begrijp nu beter waarom je dat doet, het is misschien realistiche, maar ik zou er toch wel variatie in doen, want in een vogelgebied kan je bijvoorbeeld wel grassland doen maar dan wel met wat meer tropiche bomen, want dat kan in het echt ook, maar het is maar een dom tipje ik laat wel wat achter in je topic
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ja, tropische bomen zijn echt nodig in Phoenix, het is de tweede-warmste plek in heel Amerika! Maar het is toch heel mooi gemaakt, alleen dat die oehoe's zouden stikken van de hitte daar. Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Heel erg mooi gemaakt! Het stokstaartjes verblijf mag dan wel klein zijn, maar ik vind het heel realistisch gemaakt. Vooral zoals laraatje al zei de lage hekken bij de stokstaartjes passen precies! Trouwens, zelfs als alles het biome grasland was zou het me niet uitmaken, het is gewoon heel realistisch. Tip: Ik zou wel een beetje meer planten plaatsen en een paar meer bomen, dat zou perfect ogen naar mijn mening. In ieder geval, ga zo door! Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (joeytycoon)
waanzinnig ziet er onwijs mooi uit
En wat ziet er waanzinnig uit, onderbouw je mening en geef AUB wat je mooi vindt. Lees AUB de forumregels op deze pagina!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 20:35 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
VERBOUWINGSPROJECT 2011 Wildlife Park Phoenix gaat verbouwen, ook krijgt de zoo een andere naam verbouw pics binnenkort
Added (04 Jan 2012, 19:35) --------------------------------------------- slecht nieuws met dowloads zijn weg tijdelijk geen dieretuin dus maar niet getreurt ik hep alweer bijna een kwart fijn kerst feest
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.