Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierenpark Bloks
Jorrit
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 16:56 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Verzorger

Werelddeel: Afrika
Land: Madagascar
Plaats: Antananarivo
Klimaat: Kust

Ps: Jammer dat de enige dierentuin in mijn dorp gaat sluiten, nog voor dat ik er ben geweest.XD

Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me!
Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel

Ingame photographer
BerichtWerelddeel: Afrika
Land: Madagascar
Plaats: Antananarivo
Klimaat: Kust

Ps: Jammer dat de enige dierentuin in mijn dorp gaat sluiten, nog voor dat ik er ben geweest.XD

Bericht getypt door - Jorrit
Toegevoegd op 24 Dec 2010 om 16:56
Dierentuiner
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 17:20 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Mededeling
Er is een mededeling, ik ga pas op de dag na 2e kerstdag kijken waar de dierentuin zal gaan komen.
Dus ik ga op 27 December kijken waar de zoo komt.
En noch even iets, ik let wel op een paar dingen waar mijn zoo komt:
- Goede bespreekbare taal ( Dus als de taal makkelijk is zoals engels, duits, frans enz...)
- Of de dieren er goed kunnen leven
- Goed bereikbare plek ( Als je uren moet rijden is het ook niet meer zo leuk. )
- Of het een leuk land is en een leuke plaats ( B.V. niet een plaats waar oorlog of hongersnood is )
- Of het een leuk land is, want ik vind bijvoorbeeld Irak niet zo,n leuk land

Dus als je hier noch wat aan heb, edit je berichtje dan noch even :D

BerichtMededeling
Er is een mededeling, ik ga pas op de dag na 2e kerstdag kijken waar de dierentuin zal gaan komen.
Dus ik ga op 27 December kijken waar de zoo komt.
En noch even iets, ik let wel op een paar dingen waar mijn zoo komt:
- Goede bespreekbare taal ( Dus als de taal makkelijk is zoals engels, duits, frans enz...)
- Of de dieren er goed kunnen leven
- Goed bereikbare plek ( Als je uren moet rijden is het ook niet meer zo leuk. )
- Of het een leuk land is en een leuke plaats ( B.V. niet een plaats waar oorlog of hongersnood is )
- Of het een leuk land is, want ik vind bijvoorbeeld Irak niet zo,n leuk land

Dus als je hier noch wat aan heb, edit je berichtje dan noch even :D

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 24 Dec 2010 om 17:20
chickboy
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 20:02 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Verzorger

werelddeel: Noord-Amerika
land: USA
plaats: een klein stukje vanaf Atlanta, Georgia
klimaat: Cfa; warm zeeklimaat

punten:
1. engels, een wereldtaal, dus goed bespreekbaar
2. de warme wind vanuit de zee, die nog wel een stukie verderop ligt, zorgt toch nog voor een goede temperatuur is in de koude wintermaanden
3. om het goed bereikbaar te maken net iets buiten atlanta, omdat het in de stad soms nog wel druk kan zijn
4 & 5. tja, dat is eigenlijk jou mening

Bericht veranderd door: chickboy - Vrijdag, 24 Dec 2010, 20:03
Berichtwerelddeel: Noord-Amerika
land: USA

punten:
1. engels, een wereldtaal, dus goed bespreekbaar
2. de warme wind vanuit de zee, die nog wel een stukie verderop ligt, zorgt toch nog voor een goede temperatuur is in de koude wintermaanden
3. om het goed bereikbaar te maken net iets buiten atlanta, omdat het in de stad soms nog wel druk kan zijn
4 & 5. tja, dat is eigenlijk jou mening

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 24 Dec 2010 om 20:02
Dierentuiner
Datum: Zondag, 26 Dec 2010, 20:44 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Aangezien toch niemand zal reageren zal ik nu maar gaan kiezen waar de Zoo komt. en de zoo komt in:

Werelddeel: Noord-Amerika
Land: USA

Dus chickboy, heeft gewonnen !!! Dus de map van de Zoo word dus een kust map.
En ik zal ook even zeggen waarom chickboy heeft gewonnen:
- Het is een goed bespreekbare taal, Engels
- De dieren kunnen er goed leven, en je kan bijna voor alle soorten biome's dieren plaatsen
- Het is een goed bereikbare plek, en niet in de drukke stad maar iets ervan af,
- Het land is leuk en heel toeristisch
- Hij heeft teminste noch even naar de puntjes gekeken waar ik op lette ^_^

En ik had niet verteld dat je een prijs kon winnen en dat is dus zo, en chickboy zijn prijs is dan ook:
1 Paartje Manoelen
1 Paartje gerenoeks
1 Paartje zuidelijke hoornraven
1 Paartje Fossa's

Nogmaals gefeliciteerd chickboy ( Je kan je dieren via msn afhalen ^_^ )

BerichtAangezien toch niemand zal reageren zal ik nu maar gaan kiezen waar de Zoo komt. en de zoo komt in:

Werelddeel: Noord-Amerika
Land: USA

Dus chickboy, heeft gewonnen !!! Dus de map van de Zoo word dus een kust map.
En ik zal ook even zeggen waarom chickboy heeft gewonnen:
- Het is een goed bespreekbare taal, Engels
- De dieren kunnen er goed leven, en je kan bijna voor alle soorten biome's dieren plaatsen
- Het is een goed bereikbare plek, en niet in de drukke stad maar iets ervan af,
- Het land is leuk en heel toeristisch
- Hij heeft teminste noch even naar de puntjes gekeken waar ik op lette ^_^

En ik had niet verteld dat je een prijs kon winnen en dat is dus zo, en chickboy zijn prijs is dan ook:
1 Paartje Manoelen
1 Paartje gerenoeks
1 Paartje zuidelijke hoornraven
1 Paartje Fossa's

Nogmaals gefeliciteerd chickboy ( Je kan je dieren via msn afhalen ^_^ )

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 26 Dec 2010 om 20:44
tigerman
Datum: Zondag, 26 Dec 2010, 21:36 | Bericht # 25   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO

Curator

Sorry, maar die redenen had je pas vermeld na dat Jortje, thom, en ik een sugestie hadden gegeven, dus konden wij er niets aan doen dat we die niet gaven... En mijn plaats heeft al die eigenschappen die chickboy's locatie had ook, met het feit dat het ook redelijk koele winters zijn, mar er toch geen sneeuw valt, en dus goed is voor de koudere bewoners van je dierentuin, en de warmere... Maar het is niet erg, en gefeliciteerd met de locatie en de dieren Chickboy!!!

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtSorry, maar die redenen had je pas vermeld na dat Jortje, thom, en ik een sugestie hadden gegeven, dus konden wij er niets aan doen dat we die niet gaven... En mijn plaats heeft al die eigenschappen die chickboy's locatie had ook, met het feit dat het ook redelijk koele winters zijn, mar er toch geen sneeuw valt, en dus goed is voor de koudere bewoners van je dierentuin, en de warmere... Maar het is niet erg, en gefeliciteerd met de locatie en de dieren Chickboy!!!

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 26 Dec 2010 om 21:36
chickboy
Datum: Zondag, 26 Dec 2010, 21:49 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

Verzorger

tja, ik heb het ook wel een klein beetje op jouwe gebaseerd, maar ik vind amerika ook gewoon een toplocatie. ik heb de locatie ook wel een beetje gebaseerd op de locatie van mijn zoo, lake city, dat boven in florida ligt en dus niet zo ver vewijderd is van georgia. en bedankt.

bedankt voor de dieren, al heb ik alle 3 de downloads niet XD zou je die dan gelijk mee kunnen sturen?

Berichttja, ik heb het ook wel een klein beetje op jouwe gebaseerd, maar ik vind amerika ook gewoon een toplocatie. ik heb de locatie ook wel een beetje gebaseerd op de locatie van mijn zoo, lake city, dat boven in florida ligt en dus niet zo ver vewijderd is van georgia. en bedankt.

bedankt voor de dieren, al heb ik alle 3 de downloads niet XD zou je die dan gelijk mee kunnen sturen?

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 26 Dec 2010 om 21:49
tjalf
Datum: Donderdag, 30 Dec 2010, 11:41 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Erg mooie dierentuin, alleen aan al die houten muren kon je om mij wel wat lianen hangen, want het leek wat kaal. Verder is het erg mooi, vooral die glazen daken er tussen.

BerichtErg mooie dierentuin, alleen aan al die houten muren kon je om mij wel wat lianen hangen, want het leek wat kaal. Verder is het erg mooi, vooral die glazen daken er tussen.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 30 Dec 2010 om 11:41
caspar1995
Datum: Donderdag, 30 Dec 2010, 11:47 | Bericht # 28   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

hartstikke leuk gemaakt, ik vind het hok van de gaviaal echt super leuk!, alleen wel wat gevaarlijk voor bezoekers met dat lage hout ;)
de reuzenbladstaartgekko's passen ook goed bij het gebouw, en zoals je al zij, zijn de goudkatten niet populair.
sterker nog, ik heb ze nog nooit gehoort in ZTAO ;)
helaas vind ik ze toch minder in je zoo, ze zijn zo groot voor een tropen gebouw, en het hok vind ik toch wat aan de kleine kant.
ik hou persoonlijk meer van dierentuinen die tropen gebouwen doen met wat minder grote dieren.
verder vind ik het gebou echt top!!
ik hoop binnenkort wat te zien van de bongo's, (ze passen er goed bij).
ik zou alleen ook wat meer gewone verblijven doen , zodat je park niet bestaat uit aleen maar grote delen, zoals de tropen.
dat zie je ook nooit in echte dierentuinen.

al met al dus een top dierentuin, vooral door de combinatie van dieren (op de goudkatten na)

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichthartstikke leuk gemaakt, ik vind het hok van de gaviaal echt super leuk!, alleen wel wat gevaarlijk voor bezoekers met dat lage hout ;)
de reuzenbladstaartgekko's passen ook goed bij het gebouw, en zoals je al zij, zijn de goudkatten niet populair.
sterker nog, ik heb ze nog nooit gehoort in ZTAO ;)
helaas vind ik ze toch minder in je zoo, ze zijn zo groot voor een tropen gebouw, en het hok vind ik toch wat aan de kleine kant.
ik hou persoonlijk meer van dierentuinen die tropen gebouwen doen met wat minder grote dieren.
verder vind ik het gebou echt top!!
ik hoop binnenkort wat te zien van de bongo's, (ze passen er goed bij).
ik zou alleen ook wat meer gewone verblijven doen , zodat je park niet bestaat uit aleen maar grote delen, zoals de tropen.
dat zie je ook nooit in echte dierentuinen.

al met al dus een top dierentuin, vooral door de combinatie van dieren (op de goudkatten na)

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 30 Dec 2010 om 11:47
thomvonder
Datum: Donderdag, 30 Dec 2010, 14:39 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

ziet er heel leuk uit Dierentuiner, je verblijven zijn allemaal goed beplant :D
Berichtziet er heel leuk uit Dierentuiner, je verblijven zijn allemaal goed beplant :D

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 30 Dec 2010 om 14:39
Jeroen-krokofreak
Datum: Donderdag, 30 Dec 2010, 18:18 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Complimenten!!
De verblijven zien er zoals altijd heel goed uit bij jou, en je plaatst bijna alles op de goede plek. :)
Dat is ook waarom ik vind dat je het heel mooi in elkaar gezet hebt, vooral het gavialen verblijf is echt toepasselijk.
Ben benieuwd naar de volgende update. ;)

Pokemon White team!
BerichtComplimenten!!
De verblijven zien er zoals altijd heel goed uit bij jou, en je plaatst bijna alles op de goede plek. :)
Dat is ook waarom ik vind dat je het heel mooi in elkaar gezet hebt, vooral het gavialen verblijf is echt toepasselijk.
Ben benieuwd naar de volgende update. ;)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 30 Dec 2010 om 18:18
Search:

Hosted by uCoz