Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierenpark Bloks
Jorrit
Datum: Vrijdag, 31 Dec 2010, 10:24 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Verzorger

De verblijven zien er inderdaad heel mooi uit! Vooral de beplanting is goed gebruikt.
En wat je zegt over "dieren niet vinden" dat maakt niet uit, ik was eens een gorilla kwijt :p .
Ik ben benieuwd naar de volgende update!

Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me!
Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel

Ingame photographer
BerichtDe verblijven zien er inderdaad heel mooi uit! Vooral de beplanting is goed gebruikt.
En wat je zegt over "dieren niet vinden" dat maakt niet uit, ik was eens een gorilla kwijt :p .
Ik ben benieuwd naar de volgende update!

Bericht getypt door - Jorrit
Toegevoegd op 31 Dec 2010 om 10:24
Dierentuiner
Datum: Maandag, 03 Jan 2011, 18:52 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

@ tjalf, Bedankt voor je reactie !!! en over de lianen ik weet noch niet of ik dat ga doen ik vind het zo wel goed denk ik ^_^
@ caspar1995, Bedankt voor je reactie !! De gaviaal is heus niet gevaarlijk voor de mensen ( De mensen zijn standbeelden dus maakt niet zoveel uit ^_^ )
En de aziatische goudkatten hebben heus geen klein verblijf, ze hebben ook noch een groot binnenverblijf en ze zijn niet zo groot.
@ thomvonder, Bedankt voor je reactie, ik vind zelf ook dat ik het mooi heb beplant ^_^
@ Jeroen-krokofreak, Zeer bedankt voor je aardige reactie ^_^ !!!
@ Jortje, Ook bedankt voor je reactie, grappig dat jij soms ook de dieren niet vind :p

Added (03 Jan 2011, 18:52)
---------------------------------------------
Hier weer een nieuw update:
We gaan weer verder in het '' Wonders of Tropical '' gebouw.

Nadat we de gavialen hebben gezien gaan we naar het volgende verblijf

In dit verblijf zitten de '' Toekans '' er zijn 2 observatie punten voor dit verblijf dit is er 1 van

We lopen naar het volgende observatie punt ( In de verte zie je een stukje waar ik noch niet heb gebouwd dus op lucht )

Hier is dus het 2e observatie punt

We lopen door naar het volgende verblijf

Hier is dus het volgende verblijf, maar welk dier zit erin ???

Hier zit een paartje '' Maleise zonberen '' hier zie je er 1 van ( Ik heb expres een glas dak gedaan want deze beren houden van zon en door dit grote glaze dak komt er meer zon binnen en kunnen ze genieten van de zon)

We draaien om en hier zie je een observatie punt van de grote kas

Hier zie je noch beter het stukje mooie tropische natuur ( Als je goed kijkt zie je een bootje liggen, en als je denkt dat hier dieren zitten heb je het fout ^_^ )

We draaien om en zien een klein Tarantula verblijf

We lopen langs het Tarantula verblijf en we komen aan bij de voliere van de '' Dubbel neushoornvogels ''

En noch even een overzicht ( Hier kan je goed zien dat de zonberen een grote glazan dak hebben )

En noch even een overzicht zonder dak ( ik weet niet waarom er '' OK'' opstaat heel erg raar )

Dit was de update alweer ^_^ en hier is noch een dierenlijst:
Wonders of tropical
- Aziatische goudkat 5xm 1xv
- Onechte gaviaal 1xv
- Bongo 1xm 2xv
- Prins alfred hert 1xm 2xv
- Toekan 3xm 4xv
- Dubbele neushoornvogel 1xm 1xm
- Reuzenbladstaart gekko 1xm 2xv
- Jackson's kameleon 1xm 1xv

Coast avairy
- Kluut 20xm 20xv ( Ongeveer )

African savanna
- Cheetha 1xm 1xv ( Er zitten er noch een paar achter de schermen maar eerst zal ik het verblijf groter moeten maken )

Bericht veranderd door: Dierentuiner - Maandag, 03 Jan 2011, 18:53
Bericht@ tjalf, Bedankt voor je reactie !!! en over de lianen ik weet noch niet of ik dat ga doen ik vind het zo wel goed denk ik ^_^
@ caspar1995, Bedankt voor je reactie !! De gaviaal is heus niet gevaarlijk voor de mensen ( De mensen zijn standbeelden dus maakt niet zoveel uit ^_^ )
En de aziatische goudkatten hebben heus geen klein verblijf, ze hebben ook noch een groot binnenverblijf en ze zijn niet zo groot.
@ thomvonder, Bedankt voor je reactie, ik vind zelf ook dat ik het mooi heb beplant ^_^
@ Jeroen-krokofreak, Zeer bedankt voor je aardige reactie ^_^ !!!
@ Jortje, Ook bedankt voor je reactie, grappig dat jij soms ook de dieren niet vind :p

Added (03 Jan 2011, 18:52)
---------------------------------------------
Hier weer een nieuw update:
We gaan weer verder in het '' Wonders of Tropical '' gebouw.

Nadat we de gavialen hebben gezien gaan we naar het volgende verblijf

In dit verblijf zitten de '' Toekans '' er zijn 2 observatie punten voor dit verblijf dit is er 1 van

We lopen naar het volgende observatie punt ( In de verte zie je een stukje waar ik noch niet heb gebouwd dus op lucht )

Hier is dus het 2e observatie punt

We lopen door naar het volgende verblijf

Hier is dus het volgende verblijf, maar welk dier zit erin ???

Hier zit een paartje '' Maleise zonberen '' hier zie je er 1 van ( Ik heb expres een glas dak gedaan want deze beren houden van zon en door dit grote glaze dak komt er meer zon binnen en kunnen ze genieten van de zon)

We draaien om en hier zie je een observatie punt van de grote kas

Hier zie je noch beter het stukje mooie tropische natuur ( Als je goed kijkt zie je een bootje liggen, en als je denkt dat hier dieren zitten heb je het fout ^_^ )

We draaien om en zien een klein Tarantula verblijf

We lopen langs het Tarantula verblijf en we komen aan bij de voliere van de '' Dubbel neushoornvogels ''

En noch even een overzicht ( Hier kan je goed zien dat de zonberen een grote glazan dak hebben )

En noch even een overzicht zonder dak ( ik weet niet waarom er '' OK'' opstaat heel erg raar )

Dit was de update alweer ^_^ en hier is noch een dierenlijst:
Wonders of tropical
- Aziatische goudkat 5xm 1xv
- Onechte gaviaal 1xv
- Bongo 1xm 2xv
- Prins alfred hert 1xm 2xv
- Toekan 3xm 4xv
- Dubbele neushoornvogel 1xm 1xm
- Reuzenbladstaart gekko 1xm 2xv
- Jackson's kameleon 1xm 1xv

Coast avairy
- Kluut 20xm 20xv ( Ongeveer )

African savanna
- Cheetha 1xm 1xv ( Er zitten er noch een paar achter de schermen maar eerst zal ik het verblijf groter moeten maken )

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 03 Jan 2011 om 18:52
Dierenpark
Datum: Maandag, 03 Jan 2011, 19:00 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Mooie update het is leuk om gelijk met tropenkas te beginnen.

toch ff een paar tips

1. zie je die planten door het dak is dat niet een tikkeleltje on realistisch
2. als ik jou was zou ik binnenkort met andere verblijven beginnen want het is een grote tropenkas nu.

BerichtMooie update het is leuk om gelijk met tropenkas te beginnen.

toch ff een paar tips

1. zie je die planten door het dak is dat niet een tikkeleltje on realistisch
2. als ik jou was zou ik binnenkort met andere verblijven beginnen want het is een grote tropenkas nu.

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 03 Jan 2011 om 19:00
Jeroen-krokofreak
Datum: Maandag, 03 Jan 2011, 20:25 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Prachtig tropengebouw!
Alleen is het soms wel een beetje donker, maar dat maakt niks uit.
De inrichting is heel leuk gedaan, en ik kijk vooral uit naar dat kas? gedeelte. ;)
Ik ben trouwens helemaal fan van die afbeelding met die brug. :p Erg leuke foto.

Pokemon White team!
BerichtPrachtig tropengebouw!
Alleen is het soms wel een beetje donker, maar dat maakt niks uit.
De inrichting is heel leuk gedaan, en ik kijk vooral uit naar dat kas? gedeelte. ;)
Ik ben trouwens helemaal fan van die afbeelding met die brug. :p Erg leuke foto.

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 03 Jan 2011 om 20:25
Rolo
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 17:25 | Bericht # 35   
Rolo 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik vind het jammer van die ontzettend grote (in mijn ogen lelijke) voliere. Het gaat helemaal in het niet vergeleken bij het mooie gebouw ernaast!
BerichtIk vind het jammer van die ontzettend grote (in mijn ogen lelijke) voliere. Het gaat helemaal in het niet vergeleken bij het mooie gebouw ernaast!

Bericht getypt door - Rolo
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 17:25
tjalf
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 17:53 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Mooie dierentuin, ik vind het er allemaal goed uit zien, maar denk er wel om dat er niet te veel planten en rotsen door muren en dergelijke heen steken. Dat lijkt wat onrealistisch. Verder was alles heel erg goed gemaakt.

BerichtMooie dierentuin, ik vind het er allemaal goed uit zien, maar denk er wel om dat er niet te veel planten en rotsen door muren en dergelijke heen steken. Dat lijkt wat onrealistisch. Verder was alles heel erg goed gemaakt.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 17:53
Search:

Hosted by uCoz