@ tjalf, Bedankt voor je reactie !!! en over de lianen ik weet noch niet of ik dat ga doen ik vind het zo wel goed denk ik
@ caspar1995, Bedankt voor je reactie !! De gaviaal is heus niet gevaarlijk voor de mensen ( De mensen zijn standbeelden dus maakt niet zoveel uit
)
En de aziatische goudkatten hebben heus geen klein verblijf, ze hebben ook noch een groot binnenverblijf en ze zijn niet zo groot.
@ thomvonder, Bedankt voor je reactie, ik vind zelf ook dat ik het mooi heb beplant
@ Jeroen-krokofreak, Zeer bedankt voor je aardige reactie
!!!
@ Jortje, Ook bedankt voor je reactie, grappig dat jij soms ook de dieren niet vind
Added (03 Jan 2011, 18:52)
---------------------------------------------
Hier weer een nieuw update:
We gaan weer verder in het '' Wonders of Tropical '' gebouw.
Nadat we de gavialen hebben gezien gaan we naar het volgende verblijf
In dit verblijf zitten de '' Toekans '' er zijn 2 observatie punten voor dit verblijf dit is er 1 van
We lopen naar het volgende observatie punt ( In de verte zie je een stukje waar ik noch niet heb gebouwd dus op lucht )
Hier is dus het 2e observatie punt
We lopen door naar het volgende verblijf
Hier is dus het volgende verblijf, maar welk dier zit erin ???
Hier zit een paartje '' Maleise zonberen '' hier zie je er 1 van ( Ik heb expres een glas dak gedaan want deze beren houden van zon en door dit grote glaze dak komt er meer zon binnen en kunnen ze genieten van de zon)
We draaien om en hier zie je een observatie punt van de grote kas
Hier zie je noch beter het stukje mooie tropische natuur ( Als je goed kijkt zie je een bootje liggen, en als je denkt dat hier dieren zitten heb je het fout
)
We draaien om en zien een klein Tarantula verblijf
We lopen langs het Tarantula verblijf en we komen aan bij de voliere van de '' Dubbel neushoornvogels ''
En noch even een overzicht ( Hier kan je goed zien dat de zonberen een grote glazan dak hebben )
En noch even een overzicht zonder dak ( ik weet niet waarom er '' OK'' opstaat heel erg raar )
Dit was de update alweer
en hier is noch een dierenlijst:
Wonders of tropical
- Aziatische goudkat 5xm 1xv
- Onechte gaviaal 1xv
- Bongo 1xm 2xv
- Prins alfred hert 1xm 2xv
- Toekan 3xm 4xv
- Dubbele neushoornvogel 1xm 1xm
- Reuzenbladstaart gekko 1xm 2xv
- Jackson's kameleon 1xm 1xv
Coast avairy
- Kluut 20xm 20xv ( Ongeveer )
African savanna
- Cheetha 1xm 1xv ( Er zitten er noch een paar achter de schermen maar eerst zal ik het verblijf groter moeten maken )